Eräs perinteinen juhannuksen taika on ollut se, kun voitelee voikkuleipäsen runsaasti tönkkökylmällä voilla ja ropsii suolakiteet ruokasuolasarjoista reiluina ropseina voin päälle. Niin silloin suu saa napakan ja autenttisesti tunnistettavan raikkaan miellyttävän makuelämyksen. Ja se elämys kantaa taas hetken verran pimeyden ohi.
Jos on kylmäketjun mahdollisuus, niin viilennetty tai jäätävänkylmä vesi joissain tapauksissa voi sammuttaa janoa. Runsautta ja monipuolisuutta tuovaa lisäkettä ravintoon tarjoaa mikroaaltouunitettu makkara. Jonka voi vielä voidella voilla, jos tarvitsee terveellistä lisäenergiaa. Jos on chiliä, niin sitä tietenkin voi lisätä ravintoon mahdollisimman paljon. Näillä eväillä keskikesän juhlaa kyllä kelpaa viettää, vaikka kuka tulisi vieraisille. Monin iloisin kesäravintoterveisin N-kurkiainen.
Juhannuksen taikaa
1
52
Vastaukset
- Juhannustaika_
Työnnä se saatanan leipä perseeseesi syvälle ja ropsi suolat perään.
Siinä sinulle juhannustaikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647