Ei rintoja

Outooenhaluurintoi

Oon 02 eli meen kasille. Oonko outo kun en halua ollenkaan rintoja? Siis silleen että ne ei yhtään kohoo sielt vähänku pikkupojilla on. Mul on kuitenki jonkulaiset rinnat ja aina häpeen niitä. Käytän aina urheilurintsikoita koska ne lätistää rintoja. En käytä koskaan mitään tiukkoja paitoja koska silloin ne näyttää isoilta. Mutta mä en vaan niinku ymmärrä et miks kaikki haluu isot rinnat? Mun mielest se tuntuu vaan nololta.

57

931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outooenhaluurintoi

      Hei oikeesti haluisin vastauksii, kokemuksii yms!!

      • sklsndns

        Niin koska puolet maailman ihmisistä on miehiä :ooo


    • miesnäkökulma

      Kaikki miehet ei välitä rintojen koosta. Voit olla viehättävä vaikka rintoja ei olisikaan. Ikäsi perusteella sulle ne voivat vielä kasvaa.

    • ollenkaankin

      Kaikki ei haluua isot rinnat, eikä kaikki haluu pienet rinnat. Kaikki ne on tyhmiä jotka luulee tietävänsä mitä kaikki muut haluu.
      Miks kaikki haluu meikata? Oonko outo kun en halua ollenkaan meikata?

      • määvaan01

        en mäkään halua meikata :D meen ysille


    • Ei oo outoa. Isot rinnat on kivat jos voi olla aina kontallaan. Harvalla ne ei rupea riippumaan liikaa.
      Minkä merkkisiä urheilu rintsikoita käytät?

      • Alottaja

        yleensä nike merkkisiä


      • Alottaja kirjoitti:

        yleensä nike merkkisiä

        Mites juostessa, pysyykö rinnat paikoillaan vai rupeeko ne holskymään?


      • alottaja_jälleen
        virtasenposti kirjoitti:

        Mites juostessa, pysyykö rinnat paikoillaan vai rupeeko ne holskymään?

        no kyllä ne urheilurintsikoiden kaa pysyy :D ilman en nyt viittiskään koittaa...


      • alottaja_jälleen kirjoitti:

        no kyllä ne urheilurintsikoiden kaa pysyy :D ilman en nyt viittiskään koittaa...

        Hyvä niin, tiukat liivit auttaa.
        Onko sulla luokan isoimmat rinnat?


      • alottaja

        ei oo isoimmat. onneks. koska jos kukaan on lukenu alotusta nii mun "ongelma" oli se että mä EN HALUA ollenkaan rintoja. ok mä en tiiä mikä sua siinä kiinnostaa mut vastaan nyt ku anonyyminä ollaan :D


      • alottaja kirjoitti:

        ei oo isoimmat. onneks. koska jos kukaan on lukenu alotusta nii mun "ongelma" oli se että mä EN HALUA ollenkaan rintoja. ok mä en tiiä mikä sua siinä kiinnostaa mut vastaan nyt ku anonyyminä ollaan :D

        Ihmiset muutoksessa kiinnostaa. Oli sitten kyseessä koulun vaihto tai rintojen kasvu. Joo, suoraan sanottuna kyllä ne rinnat kiinnostaa. Isot tai pienet, ei väliä. Vaikka niitä sun omia en koskaan pääsiskään näkemään. Sitä paitsi sähän olet sakkolihaa vielä pari vuotta. Yleensä ihmisten elämän meno kiinnostaa ja maailman tapahtumat. Ajattelinkin että jos sulla olis luokan isoimmat se vielä pahentais tilannetta. Ihmiset muutoksessa on aina kiinnostavia. Säkin meet kasille ja pitää ajatella lukio vai amis vai aloittaisko seurustelun. Voit kirjoittaa myös suoraan minulle jos haluat vaihtaa ajatuksia.
        Toikin kiinnostaa ettet halua ollenkaan rintoja. Mutta siinä ne vaan tursuaa esiin.


      • Alottaja

        Todellaki meen lukioon ja en oo todellakaan alottamassa seurustelemista, en oo ollenkaan kiinnostunu sellasista jutuista:D


      • Alottaja kirjoitti:

        Todellaki meen lukioon ja en oo todellakaan alottamassa seurustelemista, en oo ollenkaan kiinnostunu sellasista jutuista:D

        Kumpikin on ihan normaaleja asioita. Ei siinä mitään ihmeellistä. Tosin lukioon meneminen on yleisempää kuin se ettei ole kiinnostunut seurustelusta tai seksistä. Tosin seksiäkin on niin monenlaista.
        Lukioon, oletko ajatellut mitä lukion jälkeen. Mille alalle aiot sitten joskus?
        -
        Jk. Tänne suomi24:n voi tehdä oman sähköpostin jos haluaa.


    • Oliivit

      Jokaisella on sen kokoiset kuin on oli ne sitten pienet tai isot. Eikä pienissä rinnoista ole mitään hävettävää. Se on lapsellisten ihmisten käytöstä jos niistä ruvetaan jotain ilkeyksiä sanomaan. Minä itse en tahdo isoja en ole koskaan tahtonutkaan omiini olen ollut tyytyväinen. Meitä ihmisiä on niin monenlaisia Jotkut hyväksyvät pienet rintansa jotkut eivät ja toisinpäin jotkut hyväksyvät isot rinnat ja jotkut eivät. Miehissä sama asia varmasti jotkut pitävät isoista ja jotkut pienistä. : )

      • turhautunutalottaja

        et näköjään lukenu alotusta kunnolla:D mun ongelma ei ollu se että mulla olisi liian pienet rinnat ja mua kiusattais niistä. halusin vaan kuulla ajatuksia siitä että vaikka mulla on jonkinlaiset rinnat, niin en haluaisi niitä. siis haluaisin että rintakehäni olisi ihan lättänä että ne ei edes nousisi sieltä mitenkään


    • derAffe

      Mites muut murrosiässä tapahtuvat asiat, kuten äänenmurros, karvoitus ja kuukautiset? Haluatko niitä?/Jos on jo, niin pidätkö niistä?

      • Eli vastustatko naiseksi tuloa?


      • Alottaja

        Kyllä, kaikki on ja vastustan niitä. En tiedä miksi näin :D


      • Alottaja
        virtasenposti kirjoitti:

        Eli vastustatko naiseksi tuloa?

        Suora vastaus kyllä, vastustan naiseksi tuloa.


      • Alottaja kirjoitti:

        Kyllä, kaikki on ja vastustan niitä. En tiedä miksi näin :D

        Aika jännä. Oletko ajatellut antaa periksi ja antaa karvojen tulla?


      • Alottaja kirjoitti:

        Suora vastaus kyllä, vastustan naiseksi tuloa.

        Eli vastustat aikuiseksi tuloa. Et pidä siitä että sinusta tulee nainen. Oletko ajatellut miksi?


      • Alottaja
        virtasenposti kirjoitti:

        Eli vastustat aikuiseksi tuloa. Et pidä siitä että sinusta tulee nainen. Oletko ajatellut miksi?

        en oikeastaan tiedä miksi :D


      • Ei varmaan yleistä mutta ei ihan harvinaistakaan.
        Muutos on mahdollisuus.
        Onko sulla jotain kielteisiä kokemuksia aikuisista naisista?


      • Alottaja
        virtasenposti kirjoitti:

        Ei varmaan yleistä mutta ei ihan harvinaistakaan.
        Muutos on mahdollisuus.
        Onko sulla jotain kielteisiä kokemuksia aikuisista naisista?

        ei ole :D


    • Uksinäinen

      Et oo outo, jos et haluu rintoja. Mäkään en ymmärrä, miks nykyään kauneusihanteena on suuret rinnat. Joskus 1900-luvulla oli lättärinnat ihanteena. En ymmärrä ylipäätänsä näitä nykypäivän kauneusihanteita. Mut olihan niitä jo ennen tätä somea. Mä olen 15-vuotias ja mulla on todella pienet ja huomaamattomat rinnat. Tokaluokkalaisillakin on suuremmat rinnat. Mä oon myös aika hoikka, normaali. En tykkää (ainakaan itelläni) suurista rinnoista, kahesta rasvapallosta rintakehässä. Muo on haukuttu laudaks, mulle on kuittailtu. En ymmärrä miks ihmisiä ei voi vaan jättää rauhaan ja olla leimaamatta joksiki. Jos sulla on siis jonkun näköset rinnat sentää, niin ainaki vältyt laudaksi leimaamiselta. Sun kannattais puhua jollekkin siitä, ettet halua luonnostaan naiselle ominaisia asioita itelles. Tunnen monii sellasia. Sun kannattais lukee kirja Poika, vaikket haluiskaan olla poika. Se on ihan kiinnostava kirja. Oon tosi pahoillani avautumisest :D

      • Hyvin kommentoitu. Muoti jutut on aina vaihdelleet kautta aikojen. Nykyisin taitaa olla meno sporttisempaan suuntaan. Tuo lauta juttu on ikävä. Tosin jos halutaan haukkua niin siihen löytyy aina syy. Vertaileeko tytöt rintoja keskenään?


      • Alottaja

        tää on tosi outoo, mut vaikka mulla on kuitenki suht pienet rinnat (onneks) ja piilotan ne aina (käytän urheiluliivejä ja löysiä vaatteita) niin mua ei olla KOSKAAN haukuttu laudaksi :D ja jos joku haukkuisi, niin olisin vaan ylpeä siitä :)


      • Alottaja kirjoitti:

        tää on tosi outoo, mut vaikka mulla on kuitenki suht pienet rinnat (onneks) ja piilotan ne aina (käytän urheiluliivejä ja löysiä vaatteita) niin mua ei olla KOSKAAN haukuttu laudaksi :D ja jos joku haukkuisi, niin olisin vaan ylpeä siitä :)

        Kiva huomata miten sanat voi tarkoittaa eri asioita eri ihmisille. Toiselle haukkumista toiselle kehuja.


    • fbkds

      Läskeillä on isot tissit. Pieneton paremmat koska näyttää laihemmalta.

      • OletJonne

        Pienet myötikset tälle kommentille... Ei näin...


    • jolkkibolkki

      Pienet rinnat on kauniit.

    • samajuttu

      Moikka!
      Ymmärrän sua täysin :) itselläni oli aikanaan yli 20 vuotta sitten samoja ajatuksia rintojani kohtaan. Yksinkertaisesti halusin ne pois. Nykyäänkin toisinaan olen harkinnut että leikkauttaisin rintani ihan minimiin mutta en tiedä suostuuko plastiikkakirurgit moiseen toimenpiteeseen täällä Suomessa kun ei ole lääketieteellistä selitystä moiseen ajatukseen.Mulla on tänä päivänä ihan tavallisen kokoiset rinnat B75 mutta toisinaan inhoan niitä :(

    • No on outoo! Mul on ihan pienet rinnat ja haluisin isommat! :(

    • Mymmeli044

      Ei oo, mulla on 70E-F ja kilpatanssi yms sopivien liivien osto on kauheeta! Ollappa sitä pienemmät rinnst ja itekki 02

    • Ei_ole_outoa

      Ei todellakaan ole outoa, koska kyseessä on oma kehosi! Itse olen 17-vuotias tyttö jolla ei ole tarvetta ostaa kupillisia rintaliivejä, koska minulla on vain sellaset pienet kohot. Itse haluaisin isommat rinnat, koska en todellakaan nauti olla rinnaton tyttö.

    • sikatyhmäkö

      No moikka !! Mää oon 18 vuotias likka . Ihan ite ok ja elämä muutenkin , mutta .... nyt tulee se mutta ; mä haluaisin poistattaa mun rinnat ... Joo saa nauraa ihan vapaasti, mut toivoisin ihan oikeesti vastauksia , olenko ainoa tällaista haluava ?

      • Sä voit pienennyttää mutta nännit pitää jättää. Näin joku lääkäri selitti lehdessä.


    • Salahxs

      ”Mutta mä en vaan niinku ymmärrä et miks kaikki haluu isot rinnat?”
      Tuo kaikki on tyypillinen ikäiseesi harhaluulo. Kaikki ei halua suuria rintoja, moni leikkauttaa rintansa pienemmiksi.
      – miks kaikki haluu rintaliivit
      – miks kaikki haluu meikata
      – miks kaikki haluu poikaysttävän
      – miks kaikki haluu ison pepun
      – miks kaikki haluu reisivaon
      – miks kaikki haluu merenneitoreidet
      – jne

    • yxboi8lta

      Sä oot just sellanen mistä mä tykkään. :D Mä oon ehkä vähä outo jäbä koska en tykkää isoista boobseista. Tai en tiiä oonko outo, se vaan kuuluu sanoo sanoo että "wow mitkä boobsit" vaikkei tykkäiskää.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2575
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1645
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 83
      1512
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      113
      1398
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe