CROSSDRESSING / tyttö pukeutuu pojaksi

miumiu12

Olen 18- vuotias tyttö ja mulla on ollut jo esiteineistä lähtien ollut outo tarve pukeutua välillä pojaksi. En koskaan ole tehnyt tätä julkisesti, mutta joka kerta kun talo tyhjenee, kaivan esille pöytälaatikon takaa salaisen pikku vaatevarastoni. Binderi piilottaa ja ennestään pienet tissit ja pitkät hiukset sidotaan lippiksen alle, vaikka muutaman peruukinkin olen hankkinut, tosin en tykkää niitä juurikaan käyttää. Kun otan meikin pois, niin lapsekkaat kasvot tulevat esille. Bokserit, farkut roikkumaan ja löysä teepaita päälle.
Oon aika hoikahko tyttö, että jos ei liikaa kiinnitä huomiota siroihin kasvoihin niin voisi minua teinipojaksi luulla nuo vermeet päällä. Yleensä pojaksi pukeutuessani oleskelen vaan kotona ja katselen itseäni peilistä ja olen vaan, ja jos masturboin niin pakko olla bokserit vähintään yllä. Välillä on erittäin jännittävää pitää boksereita hameen alla koulussa. En silti täydessä poikatällingissä ole koskaan kaupungilla liikkunut, sillä pelkään että kasvoni paljastavat minut tytöksi, enkä mitenkään "äijämäisesti" tykkää tai osaa käyttäytyä. Haluan vaan olla itseni nuo poikien vaatteet.

En ole koskaan tuntenut olevani poikamainen tyttö, vaan pikemminkin tyttömäinen, sillä hameet, käsilaukut ja huulipuna ovat tärkeä osa arkiasusteitani. Silti salainen haaveeni on joskus harrastaa seksiä miehen kanssa pojaksi pukeutuneena.

Kellään muilla crossdressingiin liittyviä fetissejä? Kertokaas.

7

475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raumanjussi

      Mulla on, mitä enemmän tyttö on poikamainen sitä kiihottavampaa se on, poika-tytöt on aina ollut siisteinpiä kuin hameen heiluttajat.

    • Haluaisitkos kokeilla harrastaa jotakin--vaikka strappia miehen kanssa,joka on itse nausen roolissa ja pukeutuneena naiseksi? Mies on treenattu:) Mulle voisi laittaa postia ja keskutella:nimimerkki ja loppu-osana suomi 24.fi

    • pervotyttö

      Voin ymmärtää sua kun olen itse mies joka nauttii naisten vaatteisiin pukeutumisesta. Ja olisi kyllä upeaa saada joskus kokeilla "miehen" kanssa sträpin imemistä ja saada pebaan. Itse voisin olla naisen vaatteissa ja meikattuna. Se olisi jo todellinen roolinvaihto.

    • Ei-mitään-ihmettä

      Höh. Naisillehan on aina ollut sallittua pukeutua miesten hynttyisiin.

    • kaunis-elämä

      Ei kokemusta ristiinpukeutumisesta, mutta tykkään normaalisti pukeutua androgyynisti. Olen heteronainen, mutta alkanut kiinnostua naisistakin.

    • Kiihoittaako sinua valta?

    • Mrlimppu

      Tuo kirjoitus oli ihan kun minä olisin sen kirjoittanut paitsi että kun talo on tyhjä niin kaivan esin minun tyttövaateet ja pukeudun niihin. Perukkin kanssa ja mekkossa olen jopa joskus käynnyt ulkona ja miten jäänittävä se olikin katsoa että huomakko joku että en olekan tyttö vaan poika. Joskus voisi olla hauska vietää ilta tyttön kanssa joka on pukeutunut pojaksi ja itse olisin pukeutunut tyttöksi ja loppuksi harastaisimme vielä seksiä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      249
      791
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe