Kyllä se Amakin vielä jaksaa mukana kulkea!

Jotenkin tuli mieleeni tuppautua saitille,olisinko harhautunut yksinkulkija,sen olin huomaavinani.
Palsta jäänyt mielipideidenvangiksi?
Ei enää kukaan uskalla muistella menneitä,nuoruutta elämänmakua joka
tuntui joka solussa.
Olemmeko antaneet periksi elämänhalulle,kyselee Ama?

10

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sen.velimies

      Hyvää Juhannusta Ama. Onkos Ahti ollut antelias. Itse joudun kesäkalanikin ostamaan marketin kylmälootasta.

      Onkin jo brexit-uutisten aika. ja ei kun katsomaan.

    • Ei tässä istumisessa ja vähäisessä liikkumisessa ole mieltä!

      Ota piristettä ja vietä iloinen juhannus!

    • Olisinko kalkkeutunut?Elämä lipuu ohitse,olen matkalla,mutta jotenkin tänne saitille en enää kuulu.
      En ole poliittisesti valveutunut,meillä on politiikalle omat palstat,joten,kiitos te kaksi,ruune ja sen.velimies Muistitte aman nöyrin kiitos

    • sesamaullamirjami

      Kuules nyt Ama ...deus -- , jos ei ole mielipiteitä polittisesti ni on kun tyhjä ilmapallo -- yhtä tyhjänkanssa , Kyllä politiikka pistää veret kiertään jos ei enään oikeen muuten ole " veren lentoo" --minä voin sen todistaa senkin !

      Että Kaipaan Lankkipolulle kun sielä polun varrella on sellainen Huvilan omistaja joka "tuppaa" ottaan aina yhteyttä aidantakaa .
      Ollaan juteltu monena vuotena. Ja molemmat tykkää siittä hetkestä - (on aitavälissä)
      Jalka nousee taas joustavammin kun siittä jatkan kotio.

      Kiva kun huomasit että mekin ollaan vielä täälä -- "melkein " kaikki tallella (:

      Jostain syystä en ole jumittunyt niihin vanhojen muisteluihin --Mottoni on kiitos tästäkinpäivästä --toivottavasti on vielä huominenkin päivä.
      Suomalaisethan ei muistele vanhoja Niitähän pistetään tikulla silmään.
      Mutta odotan pikaista näkemistä täälä - Hyvää kesää jaaa niiin onkos se Lokki tullut tänäkesänä --vai oletko vaihtanut itse maisemaa. Kaikkea on voinut tapahtua siittä kun viimeksi kävit -- Toivottelen Terveyttä ja kaikkea hyvää sinulle Rituliini
      U.M

      • Voi U.M olet Sinä Nainen,tietää olet Tampereelta,olet vahva,olet moreenia.Kiitos haleja,kiitos ihanaa olla ystäväsi.
        Voi kuinka paljon meissä on sitä yhteenhiileenpuhaltajaa,kuika paljon äideistä vahvoja.Jotenkin vain tunnen sielunisyvyyttä,olet
        kuin kanssasisar,vaikkei mellä yhteinen isä olekkaan?
        Minä en isästäni tiedä?
        Minä täällä rantatillani möllöttelen ja odottelen sitä valkeaa ratsua,
        kaiketi saanut väärän osoitteen,ei ole poikennut??
        Sinulle kiitollinen ama


      • yksullamirjami
        rituliini_38 kirjoitti:

        Voi U.M olet Sinä Nainen,tietää olet Tampereelta,olet vahva,olet moreenia.Kiitos haleja,kiitos ihanaa olla ystäväsi.
        Voi kuinka paljon meissä on sitä yhteenhiileenpuhaltajaa,kuika paljon äideistä vahvoja.Jotenkin vain tunnen sielunisyvyyttä,olet
        kuin kanssasisar,vaikkei mellä yhteinen isä olekkaan?
        Minä en isästäni tiedä?
        Minä täällä rantatillani möllöttelen ja odottelen sitä valkeaa ratsua,
        kaiketi saanut väärän osoitteen,ei ole poikennut??
        Sinulle kiitollinen ama

        Eikö olekkin kumma että me samanlaiset Sielunsiskokset löydetää helposti tääläkin .
        Jotain Telepian tapaista on -
        Minä en tunne mieleltäni itseäni vanhaksi . Ja ikävöin juttuseuraa -- voi olla että missään eläkekerhossa en kyllä oikeen "täälä ruotsissa" tunne vetoa --ne puhuu niistä ajoista kun tulivat tänne --minä tulin kun olin jo 51v . Ja muutenkin en ole niiden muistojen perässä joita sinne Suomeen jäi .
        Niin mielelläni vieläkin haluaisin Rakastua -- enkä vaan rakastella --kais tiedät ,mitä tarkoitan . Sitä samaa toivon sinullekkin .
        Niissä juhannus taikoihinkaan en ole koskaan luottanut , Mutta hyvää kesää sinulle .


      • yksullamirjami kirjoitti:

        Eikö olekkin kumma että me samanlaiset Sielunsiskokset löydetää helposti tääläkin .
        Jotain Telepian tapaista on -
        Minä en tunne mieleltäni itseäni vanhaksi . Ja ikävöin juttuseuraa -- voi olla että missään eläkekerhossa en kyllä oikeen "täälä ruotsissa" tunne vetoa --ne puhuu niistä ajoista kun tulivat tänne --minä tulin kun olin jo 51v . Ja muutenkin en ole niiden muistojen perässä joita sinne Suomeen jäi .
        Niin mielelläni vieläkin haluaisin Rakastua -- enkä vaan rakastella --kais tiedät ,mitä tarkoitan . Sitä samaa toivon sinullekkin .
        Niissä juhannus taikoihinkaan en ole koskaan luottanut , Mutta hyvää kesää sinulle .

        Ajattele,seksuaalliselle kanssakäymiselle onneksi ei ole ylärajaa,vain alaraja.Ei haittaa vaikka tuntisi kiihkoa tällä iällä vastakkaista sukupuolta kohtaan.Onhan niitä puuma nimityksiä,mitä niistä ajattelee ama


    • hyvää-kesää-sinne

      Vieläkö Rituliini on omaishoitajana,
      kuinka puoliso jaksaa,
      omani nukkuu jo nurmen alla,
      siitä on jo neljättä vuotta, kun hän poistui tuonpuoleiseen,
      suru alkaa pikkuhiljaa väistyä muistoiksi.

      Viimme yönä näin unta, että joku tuli omilla avaimilla ovesta,
      menein ihmeissäni katsomaan
      se oli puolisoni nuorempana terveenä, pirteenä,
      kyselin kuinka hän nyt tuli,
      sanoi muuten vaan, uni loppui siihen,

      haasua,
      harvoin näen unia, tuliki mieleen mitähän se uni mahtoi tarkottaa,

      • ikävä.ukolla.täällä

        Näitä puolison kotiintuloja moni näkee toisen osapuolen poismenon jälkeen. Minäkin näin ennen hautaan laskemista.
        Sen jälkeen vaimoni sai rauhan. Toivon että ukkoaan neuvoo vielä sieltä poutapilven päältäkin.


      • illan-ratoksi-aattelin
        ikävä.ukolla.täällä kirjoitti:

        Näitä puolison kotiintuloja moni näkee toisen osapuolen poismenon jälkeen. Minäkin näin ennen hautaan laskemista.
        Sen jälkeen vaimoni sai rauhan. Toivon että ukkoaan neuvoo vielä sieltä poutapilven päältäkin.

        Oikeestaan, en halua nähdä unia , enkä suuremmin muistellakkaa mennyttä,
        olen ajatelle näin,
        parempi ajatella huomista,
        mitä elämä tuo vielä tulessaan,
        vaikka ei se taida tuota enää muuta kuin vanhuuta,
        vaivoja ja sairauksia,
        turha kai on enään odottaa ihmistä elämäänsä,
        onnekseni pystyn vielä itsenäisesti liikumaan,
        ajelen autolla pitkin maita ja mantuja,
        käyn säännöllisesti uimassa, jotta kunto pysyisi kohtuulisen hyvänä,
        joka päivä ihmettelen, vieläkö olen elossa,
        joskus tuntuu kuin olisin yliajalla täällä,
        ikää on jonkinverran yli seittemänkymmentä,
        nuorena aina luulin etten elä vanhaksi,
        nyt mä olen vanha, ja mä elän vaan, puoliso nukkuu nurmen alla,
        kai mun täytyy elää yli sata vuotiaaksi

        ( " jumala ei huoli eikä piru pidä kiirettä ") ,

        hyi ku sanoin rumasti , a n t e e k s i ,
        se on vanha sanan parsi, tosi tuhma kylläki,

        sinullako on ikävä, ketä ja mitä, voisin tutustua sinuun , vai kuinka,

        mun jälkeläiset elävät omaa elämäänsä, joskus luulen että ne on täysin unohtaneet että olen vielä elossa,
        lapsenlapsiani enite ikävöin, varsinki niitä joita en enää koskaa näe, elämä kummasti erottaa ihmiset toisistaan,
        muita en niinkää ikävöi,

        toivoo vaan, että luoja pitäisi niistä hyvää huolta,
        ohjaisi niitä oikeaan ja suojelisi kaikelta pahalta maailmassa,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3219
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1275
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      46
      1045
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe