Se, jota aina syytetään, syyttä.

Enaiollaenääuhri

Ihminen, jota on latistettu ja syyllistetty pienen ikänsä, vaikuttaa aina syylliselle, olematta sitä oikeasti kuitenkaan.

48

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vitunhomot123

      Ilmeisesti niitäkin tarvitaan heikkoja varten. Nussikaa vaan toisten tulevat vaimot pilalle, niin me tosimiehet kannetaan vastuu.

    • Blaablaablaa_

      Ihminen joka ei osaa puhua totta! Joka valehtelee koko ajan ja itse vielä myöntää sen... Sää li ttä vää.

      • Entunne

        En tiedä mistä puhut. Lienet hullu.


      • Blaablaablaa_
        Entunne kirjoitti:

        En tiedä mistä puhut. Lienet hullu.

        Hullu olenkin, mutta puhum sentään totta!


      • Seonfakta

        Jos kaikki puhuisivat ainoastaan totta ja kukaan ei koskaan laskisi valkoisia valheita, ei kenelläkään olisi yhtäkään kaveria.


      • Blaablaablaa_
        Seonfakta kirjoitti:

        Jos kaikki puhuisivat ainoastaan totta ja kukaan ei koskaan laskisi valkoisia valheita, ei kenelläkään olisi yhtäkään kaveria.

        Mikäs se sellainen "valkoinen" valhe on, että sanotaan ettei olla mihinkään syyllisiä? Haukutaan ja sanotaan, että joo en minä sitä tehnyt. Sitten valehdellaan toiselle. Sekö on sitä kaveruutta? Sitäkö kaveruus on, että haukutaan ja valehdellaan?


      • Voisikollaahdollista
        Blaablaablaa_ kirjoitti:

        Mikäs se sellainen "valkoinen" valhe on, että sanotaan ettei olla mihinkään syyllisiä? Haukutaan ja sanotaan, että joo en minä sitä tehnyt. Sitten valehdellaan toiselle. Sekö on sitä kaveruutta? Sitäkö kaveruus on, että haukutaan ja valehdellaan?

        Edelleenkään en ymmärrä mistä puhut. Ehkäpä saatan olla täysin väärä henkilö?


      • Blaablaablaa_
        Voisikollaahdollista kirjoitti:

        Edelleenkään en ymmärrä mistä puhut. Ehkäpä saatan olla täysin väärä henkilö?

        Et kommentoisi jos et tunnistaisi tekstiä vähääkään.


      • Mietippäsitä
        Blaablaablaa_ kirjoitti:

        Et kommentoisi jos et tunnistaisi tekstiä vähääkään.

        Vastaan aina, kun mulle puhutaan ja niin kuin aloitus kertoo, mua on äärimmäisen helpo syyllistää.
        Jos hoet mulle, että olen paha, voin alkaa uskoa siihen. Olen sillätavalla suggestioherkkä.


      • Blaablaablaa_
        Mietippäsitä kirjoitti:

        Vastaan aina, kun mulle puhutaan ja niin kuin aloitus kertoo, mua on äärimmäisen helpo syyllistää.
        Jos hoet mulle, että olen paha, voin alkaa uskoa siihen. Olen sillätavalla suggestioherkkä.

        Minä en voi kestää valehtelua. Olisi edes sanonut suoraan, että haukuin sinua. Olisin ymmärtänyt, mutta halusi mielummin niitä "valkosia" valheita käyttää, jotta pääsisi itse tilanteesta puhtain sormin. Paskamaisen tempun teki minulle ja tuon vielä kaupanpäälle. Todellisesti ajatteli vain itseään eikä minua.


      • blaalle
        Blaablaablaa_ kirjoitti:

        Minä en voi kestää valehtelua. Olisi edes sanonut suoraan, että haukuin sinua. Olisin ymmärtänyt, mutta halusi mielummin niitä "valkosia" valheita käyttää, jotta pääsisi itse tilanteesta puhtain sormin. Paskamaisen tempun teki minulle ja tuon vielä kaupanpäälle. Todellisesti ajatteli vain itseään eikä minua.

        Sinä sinä sinä sinä....sinä kipitähän puhumaan asiat halki oikeen kanssa ettei muiden tarvi hermostua syytöksistäs!


    • Empatiakykyäonko

      Sinä kusipäänarsisti, joka siinä välissä huutelet. Mistä sä voit tietää, mitä kenellekin on lapsena tehty?

      • Jaamikäolen

        No kerros mitä on lapsena tehty? :) olet tainnut olla kiusaaja silloinkin?


      • Niinmikäoli

        Mikä vitun kiusaaja ja mistä sä tiedät kuka mä olen?
        Mä en ole koskaan ollut kiusaaja, ainoastaan puolustautuja.


      • Jaamikäolen
        Niinmikäoli kirjoitti:

        Mikä vitun kiusaaja ja mistä sä tiedät kuka mä olen?
        Mä en ole koskaan ollut kiusaaja, ainoastaan puolustautuja.

        Kerro toki. Valehtele vaan lisää sitähän sinä osaat tehdä.


      • Vittumikäseko
        Jaamikäolen kirjoitti:

        Kerro toki. Valehtele vaan lisää sitähän sinä osaat tehdä.

        Mikä on valhetta, kerroppa jo?


      • Jaamikäolen
        Vittumikäseko kirjoitti:

        Mikä on valhetta, kerroppa jo?

        Hän valehteli minulle. Koko ajan hän valehteli minulle. Haukkui ja valehteli, ettei sitä tehnyt. Sen jälkeen valehteli lisää. Se on valetta siinä kerrottuna.


      • oletkoalottaja
        Jaamikäolen kirjoitti:

        Hän valehteli minulle. Koko ajan hän valehteli minulle. Haukkui ja valehteli, ettei sitä tehnyt. Sen jälkeen valehteli lisää. Se on valetta siinä kerrottuna.

        Aloittaja?


    • Varsinkaantäällä

      Mä en mielelläni puhu niistä.

      • Mistäetpuhu

        Nytkö et sitten voi puhua. Heti kun tajuaa olevansa syyllinen ei voi enää puhua. Kiellät kaiken, minä haluan vain totuuden. Sinä valehtelet.


      • Eimuuta
        Mistäetpuhu kirjoitti:

        Nytkö et sitten voi puhua. Heti kun tajuaa olevansa syyllinen ei voi enää puhua. Kiellät kaiken, minä haluan vain totuuden. Sinä valehtelet.

        Mene hoitoon.


      • Mistäetpuhu
        Eimuuta kirjoitti:

        Mene hoitoon.

        Sinun harmiksesi olen ihan kunnossa ja en tarvitse hoitoa :) minua kohdeltiin väärin ja olin kiusattu.


      • Lapsetkiusaaina
        Mistäetpuhu kirjoitti:

        Sinun harmiksesi olen ihan kunnossa ja en tarvitse hoitoa :) minua kohdeltiin väärin ja olin kiusattu.

        Miksi se mua harmittaisi, jos joku tuntematon on terve tai vaikka ei olisi?
        Surullistahan se olisi, jos olisi sairas, mutta kun ei tunne niin ei se sillätavalla kosketa.
        Mäkin olen ollut kiusattu joskus, mutta mitä sitten.
        Turha sitä on itkeä.


      • Mistäetpuhu
        Lapsetkiusaaina kirjoitti:

        Miksi se mua harmittaisi, jos joku tuntematon on terve tai vaikka ei olisi?
        Surullistahan se olisi, jos olisi sairas, mutta kun ei tunne niin ei se sillätavalla kosketa.
        Mäkin olen ollut kiusattu joskus, mutta mitä sitten.
        Turha sitä on itkeä.

        En minä sitä itke. Valehtelun hän myönti ihan kirjaimellisesti.


      • Kirjoitusvirheitäsataa
        Mistäetpuhu kirjoitti:

        En minä sitä itke. Valehtelun hän myönti ihan kirjaimellisesti.

        No mitä sitten? Mitä se mulle kuuluu, mitä joku n alehdellut.


      • Mistäetpuhu
        Kirjoitusvirheitäsataa kirjoitti:

        No mitä sitten? Mitä se mulle kuuluu, mitä joku n alehdellut.

        Ei normaalit ihmiset valehtele noin miten hän teki.


      • Omaonasiansa
        Mistäetpuhu kirjoitti:

        Ei normaalit ihmiset valehtele noin miten hän teki.

        Mitkäs sitten valehtelee ja miten se sulle kuuluu onko hän normaali vai ei?


      • Mistäetpuhu
        Omaonasiansa kirjoitti:

        Mitkäs sitten valehtelee ja miten se sulle kuuluu onko hän normaali vai ei?

        Hän valehteli ja haukkui minua joten se asia hyvinkin koskee ja kuuluu minulle.


      • Koitapäästäyli
        Mistäetpuhu kirjoitti:

        Hän valehteli ja haukkui minua joten se asia hyvinkin koskee ja kuuluu minulle.

        No ei kyllä kuulu, valitan.


      • Mistäetpuhu
        Koitapäästäyli kirjoitti:

        No ei kyllä kuulu, valitan.

        Ansaitsen totuuden. Haluan hänen vain sanovan, että kyllä haukuin, valehtelin ja kiusasin sinua. Se riittää.


      • Elämäonepäreilua
        Mistäetpuhu kirjoitti:

        Ansaitsen totuuden. Haluan hänen vain sanovan, että kyllä haukuin, valehtelin ja kiusasin sinua. Se riittää.

        Tiedäthän, että toista ei voi siihen pakottaa.
        Tuhoat itsesi tuolla.


      • Mistäetpuhu
        Elämäonepäreilua kirjoitti:

        Tiedäthän, että toista ei voi siihen pakottaa.
        Tuhoat itsesi tuolla.

        Hän tuhosi minut jo sillä, että haukkui minua. Valehteli ja kiusasi minua. Ei pysty myöntämään se sattuu. Hän sen kaiken teki eikä pystynyt myöntämään eikä pyytämään anteeksi käytöstään. Puhui minusta pahaa ja valehteli.


      • Kiusallinenvaiva
        Mistäetpuhu kirjoitti:

        Hän tuhosi minut jo sillä, että haukkui minua. Valehteli ja kiusasi minua. Ei pysty myöntämään se sattuu. Hän sen kaiken teki eikä pystynyt myöntämään eikä pyytämään anteeksi käytöstään. Puhui minusta pahaa ja valehteli.

        No nyt voin sanoa, että en ole kohdehenkilö!
        Jos olisin ollut muutenkaan kuvausten perusteella, mutta niin kuin sanoin, olen suggestioherkkä tietyllätapaa, otan asioita itseeni herkästi.
        Mut on opetu siihen, että kaikki vika on aina mussa.


    • Tunteiden_tulkki

      Joskus riidat voi lähteä myös väärinymmärtämisestä. Joko tahallaan tai tahattomasti.
      Jos ajatusmaailma on hyvinkin katkera tai muutoin synkkä, on katsantokanta jo valmiiksi vinoutunut.
      Puhumattakaan välihuutelijoista, joilla yleensä oma lehmä ojassa.

      • Eitäälläriidat

        Ihan oikeassa elämässä riidat tapahtuu. Ei täällä. Hän valehteli minulle ja haukkui minua. Ei pystynyt sanomaan ettei muka sitä tehnyt. Lapsellista käytöstä.


    • Mitesomatpuheet

      Oma paska ei haise?

      • Eitäälläriidat

        Ei minua ole syytetty mistään. Voi kun olisikin. En vain tehnyt mitään väärää siinä, että puolustauduin minua kohtaan tulevia vääryyksiä ja valehtelemista.


    • Enosaauttaa

      Kannattaa mennä psykiatrille puhumaan.

      • Entarvitseapua

        Tarvitsen vain totuuden. En valehdeltua totuutta.


      • Ymmärtäisitsenitse
        Entarvitseapua kirjoitti:

        Tarvitsen vain totuuden. En valehdeltua totuutta.

        Ehkäpä se totuus selviäisi sulle siellä.


      • Ymmärsinnyt
        Ymmärtäisitsenitse kirjoitti:

        Ehkäpä se totuus selviäisi sulle siellä.

        Hän teki sen kaiken.


    • Niinhänsäkinteet

      Jokainen ajattelee omaa parastaan ja omien läheistensä parasta, ei vain sun.

      • Itsekeskeistä

        Läheiset ajattelevat toistensa parasta. Minä olin hänen läheinen.


      • Näytitkösenmyös
        Itsekeskeistä kirjoitti:

        Läheiset ajattelevat toistensa parasta. Minä olin hänen läheinen.

        Ajattelitko sä nen parastaan?


    • Kiitosvainiistäkin

      Säkö et ole täällä netissä valehdellut ja panetellut kostoksi?
      Anonyyminä tai et, mä olen tunnistanut, että pata kattilaa soimaa. Sairasta paskaa olet suoltanut.

      • Hänkohtelipaskasti

        Purin tunteitani. Vain hän kommentoi tai huomioi, koska tunnistaa itsensä.


      • Henkistäalistamista
        Hänkohtelipaskasti kirjoitti:

        Purin tunteitani. Vain hän kommentoi tai huomioi, koska tunnistaa itsensä.

        Tai sitten ei.
        Ehkäpä häntä loukkaa se, minkälainen ihminen hänen valehtelet olevan.
        Ehkä hän tunnisti itsensä niiltä muilta osin, mutta sitten katsoi, että voi vee mitä sairasta paskaa, perätöntä soopaa.


    • vihaaja666

      Toi on niin totta ja täyttää sieluni pyhällä vihalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe