Guardian: Holokaustiselviytyjä tunnusti valehtelun

Ettäsilleekävi

8

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hakke29

Onhan tuo selväjärkisen helppo nähdä ettei holokaustia ole tapahtunut koskaan, vaan se on ollut vain oman edun tavoittelua, kun sota oli käyty loppuun.
      Jos vähänkin viitssi paneutua näihin holohoax kertojiin niin näkee sen hävyttömän valehtelun ja historian vääristelyn.
      Kukaan ei olisi pystynyt tappamaan 2300 ihmistä minuutissa etteikö tieto olisi levinnyt ja vastarinta.

• voihakkenpää

Saksa on virallisesti pyytänyt juutalaisilta anteeksi holokaustin vuoksi.

• kaikkionmahdollista1

Ja jos minä nyt valehtelen, että isänisäni taisteli talvisodassa, niin sitten kai koko talvisotaa ei ole koskaan ollutkaan. Onhan se mahdollista ettei sitä ollut, kun en ollut itse näkemässä.

• Laittomuuden lapset, paholaiset, tekivät helvetin maanpäälle, kun piti tehdä taivaallinen ja olla pelastukseksi juutalaisille ja kreikkalaisille.

• HolokaustiOnTotta

Holokausti on kyllä ollut todellisuutta. Kuten myös tsaarinajan Venäjän ortodoksikirkon suorittamat juutalaisvainot, pogromit. Inkvisition rikokset juutalaisia vastaan.

Muistakaamme samalla, että myös juutalaiset itse ovat vainonneet, tai tukeneet kristittyjen vainoja. Tämäkään ei ole ollut vähäistä, vaikka tästä puolesta asiaa ei yleensä puhuta.

Valehtelu kuitenkin kääntyy aina lopulta itseään vastaan, sillä totuudella on tapana itse pyrkiä esiin. Totuus on voima joka väistämättä tunkee läpi valheiden muurin. Valheet, jopa "hyvää tarkoittaen", ovat valheita, eikä hyvä, tai oikea asia tarvitse valheita tuekseen. Totuus seisoo aina kauniina itsenään.

Kun joku "hyvää tarkoittanut" valehtelija jää kiinni valheistaan, silloin hän ikäänkuin antaa "aseet" viholliselle, joka tähän valheeseen takertuen pyrkii osoittamaan koko asian valheeksi. Tottakai, jos tietyt asiat rakennetaan osatotuuksille, sekä myös osin valheille, tällainen voi luoda epäluulon, että valheita on enemmänkin. Kuten yleensä onkin. Mutta siltikään: koko asia, tapahtumasarja itsessään ei välttämättä ole valhetta. Mutta näin kiinnijäänyt valhe peittää totuuden, syyllistyen itse rikokseen sitä vastaan, jota yritti valheilla puolustaa.

Rehellinen ihminen ei tukeudu valheisiin. Jos asia on oikea, silloin pelkät totuudet riittävät sen tukemiseen. Valehtelija ei siis suoraan luota tosiasioihin, ei usko asiaansa, eli on siitä epävarma. Ja näin aiheuttaa vahingon asialle. Parempi, että tuo epäuskoinen olisi kokonaan pitänyt suunsa kiinni.

Nyt siis tällaisilla, esiintulleilla valheilla juutalaisvastaiset tahot yrittävät kääntää koko holokaustinkin valheeksi! Valehtelija siis toimi suoraan juutalaisia vastaan, Saksan natsien puolella. Kun ei luottanut totuuteen.

Mutta milloin päättyy eläinten holokausti?
      .

• Lehden_taso

Lehden taso kuvastaneen sen lehden lukijoiden tasoa. Noloa lainata tänne tuollaista uutista.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4561
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2548
    3. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2405
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      53
      2278
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1767
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1591
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1486
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1284
    9. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1241
    10. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      42
      1161
    Aihe