43 vuotta ja neitsyt..

forevervirgin

Olen Ariel, kotkalainen 43v. transsu.Pillua en ole edes nuollut tai koskenut, olen kyllä nähnyt sen livenä monta kertaa..Olen nimittäin saanut seurata kun oikeat miehet nussivat naisia. On todella turhauttavaa katsella kun tietää ettei itse pysty ikinä astumaan naista.Halua on, muttei kunnon kalua..Minulla on mikropenis, ja olen täysi impotentti.Vuosien turhatuminen on tehnyt minusta hyvin alistuvan ja naiset kyllä näkevät millainen sissy olen.Jopa teinitytöt,16-18vee, härnäävät minua.Saan usein nähdä teinipillun, tytöt näyttävät mitä en koskaan saa..

5

286

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vakjuu

Tämä on totta, Mussalossa asuu todellakin pienipelinen transu.

• hjkktp

Kotkassa monikin tietää tästä Mussalon tyttöpojasta, se lenkkeilee persettä heiluttaen..

• 112113

Mussalon transu on säälittävä, 40 vuotta ja neitsyt.

• jokajako

Tää Mussalon transsu Ariel V. katsellee tyttöjen perään muttei siitä ole likoille vaaraa eikä iloakaan.Tyttöystäväni joka oli silloin 16, pari vuotta sitten kohtasi tän transun Mussalon lenkkipolulla.Sillä oli tiukat naisten verkkarit päällä ja siitä näki ettei sillä voi olla paljo mitään jalkovälissä..Likkakaveri on aika rivo ja käsk tätä Arielia laskemman Housunsa.Ja ariel teki niin ja sillä oli noin kolmesenttinen nysä.

• sikamika

Mussalon teinitytöt tunnetteko tän Arielin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5307
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3412
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      92
      3262
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      40
      3146
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1857
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      127
      1585
    7. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1580
    8. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1566
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      138
      1264
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1159
    Aihe