Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kehuuko mies teitä joka päivä?

Kokeilkaavaikka

Meillä kehuu. Tiedän toki itsekin että olen kaunis ja mies ihailee mutta silti hän joka päivä sanoo kuin kaunis ja onnellinen hän on. Monesti kaupungilla monet miehet huutelee perään ja mie son ylpee kun kelpaisi muillekin, mutta olen aina sanonut ettei tarvi olla mustis, en häntä vaihda ikuna. Lapsetkin ovat ylepiä kun on niin kaunis äiti, ja toki minäkin olen lapsstani ja miehestäni tooooosi ylpee, ovat kauniita ja ihamia ihmisiä.
Meillä on kaunis perhe ja ihana iso koti, kahdeksan huonetta, kahden auton talli, viisi autoa, koira kissa, talossa uima alla, kuntosali ja vierashuoneita. Teen työtä kotona toisten kauneuden eteen ja sitä onneksi riittää.
Pitäkää itsestänne huolta, se kannattaa ja on kiva kun saa huomiota muiltakin kuin omalta perheeltä ja mieheltä. Hän on tosi onnekas, ja pian ostamme ulkomailta kaksi mökkiä joissa tulemme viettämään paljon aikaa. Monkosta ja toinen varmaan floridasta. Älkää olko kateellisia voitehan itsekin tehdä näin kuin minä.

11

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jasittenheräsit

      yhruikkuuksissasi; joko juhannus"kaasut" alkaa helpottamaan..mistä puskasta tällä kertaa heräsit:)

    • fakindarraa

      Lissu se juhannusdarrassa haaveilee, kun rahat on juotu ja arki edessä ilman rahaa ja viinaksia.

    • Ehkämyöhemminsitten

      Sama idiootti täällä taas haaveilee mutta nyt sattui kuitenkin olemaan ihan tärkeä asia, tästä voisi palstalla keskustella ilman tämän hörhön kommenttejakin. Saatko positiivista palautetta puolisoltasi ja miten siihen suhtaudut?

      • niinsaatko

        "lastensuojeluviranomaisilta" positiivista palautetta ilman valehtelua perättömin "viranomais"selvivityksin,
        lausumin mm. tuomioistuimessa lapsen olosuhteista, toiveista ja lausunnoista mitä oikeasti on tapahtunut ja lapset, "viranomaiset" oikeasti selvitystyössään lapsen edun mukaisena lausuneet eli yhteishuolto ja asuminen tasavertaisesti molemmilla vanhemmillaan, omalla isäl- lään..


    • kaupunginkauneinnainen

      Meillä mies kehuu aamusta iltaan, olen erittäin kaunis ollut aina, ja nuorempana seurustelin aina, koskaan ei tarvinnut olla yksin, säälin tyttöjä joka eivät saaneet poikaystäviä itselleen.
      Naapurin miehetkin ovat kateellisia kun en ole heidän vaimo, aina sanovat että oisitpa mun vaimo olet niin kaunis. Lapset ovat ylepitä kun äiti on kaunein koko korttelissa.
      Kauppaan on kurja mennä kun kaikki vaan töllöttää mua, nimmareita kin tulee joskus jaettua.
      En ole kauneuskilpailuihin menny koska tiedän että olisin voittanut ne aina, niin annoin muillekin mahdollisuuden.
      Häissämme pappikin sekosi sanissaan kun jäi katsoman mua. Mies on niin ylpee että ei sanotuksi välillä saa mitään, mutta olkaa tekin ylpeitä itsestänne, aina ei voi olla kaunis. mUtta menkää rasvaimuun, laihdutuskuureille, kuntosaliin, kampaajalle, ja kaikkiin hoitoihin, ne auttaa joitakin.
      Lenkille kannttaa mennä joka päivä viisi kertaa semmonen 2 tunnin lenkki kerrallaan.
      Onneksi mun ei trvi rehkiä, kun kauneuteni ennemminkin pahe kuin toive.
      Olen niin kaunis että häkellyn joskus itsekin.

      • rasitteenakauneus

        No kehuu, eiks oo ärsyttävää. Kun tietää itse kauneutensa nii ei sitä tarvi kertoo.
        Itekkää en tee juuri mitään mutta kauneus vaan pysyy, on joskus raastavaa joskus kiva. Jokaisella on siihen mahollisuus, kun vaan käyttää sitä, kaikkien ei tarvi.


      • huonoprovo

        Ei sun kauneudella ole paskankaan arvoa, koska olet äärettömän tyhmä, naapurin miehetkin säälii sun ukkoasi, kun on nainut noin tyhmän akan.
        Opettelisit edes kirjoittamaan oikein noita provojasi.


      • tsemppaansua
        huonoprovo kirjoitti:

        Ei sun kauneudella ole paskankaan arvoa, koska olet äärettömän tyhmä, naapurin miehetkin säälii sun ukkoasi, kun on nainut noin tyhmän akan.
        Opettelisit edes kirjoittamaan oikein noita provojasi.

        Voi, olet katkera ja kateellinen! No mene hakemaan apua. Luulen että kyllä sutkin kuntoon ja hyvännäköiseksi saadaan se vie aikaa ja rahaa. Peukut pystyyn sulle.
        Jotkut ovat kauniita ilman että tarvii tehdä mitään, kuin minä, mutta jotkut tarvii jatkuvaa kaunistumista ja vaivaa että olsii edes jonkun näköinen, kuin sa.


      • edelleenhuonoprovojasul
        tsemppaansua kirjoitti:

        Voi, olet katkera ja kateellinen! No mene hakemaan apua. Luulen että kyllä sutkin kuntoon ja hyvännäköiseksi saadaan se vie aikaa ja rahaa. Peukut pystyyn sulle.
        Jotkut ovat kauniita ilman että tarvii tehdä mitään, kuin minä, mutta jotkut tarvii jatkuvaa kaunistumista ja vaivaa että olsii edes jonkun näköinen, kuin sa.

        Kuka nyt on sairaalle ja mielenterveyspotilaalle kade, sinä lässy olet vanha katkera ämmä ja kirjoitat tänne hulluja provojasi, vaikka et edes osaa kirjoittaa oikein ja lukutaitos on alakoulun tasolla, ja ymmärryksessäsikin on paljon vikaa.


      • mekaikkitäällätsempataan
        edelleenhuonoprovojasul kirjoitti:

        Kuka nyt on sairaalle ja mielenterveyspotilaalle kade, sinä lässy olet vanha katkera ämmä ja kirjoitat tänne hulluja provojasi, vaikka et edes osaa kirjoittaa oikein ja lukutaitos on alakoulun tasolla, ja ymmärryksessäsikin on paljon vikaa.

        Oletko sinä semmoinen? Oletko hakenut apua kun tunnistat omat oireesi? Voi kurja, kenkku juttu sulle.
        Mutta sie selviit siitä, haet vaan apua pian, ja yrität kovasti, mie tsemppaan sua ja piän peukkuja. Kaikkea hyvää sulle ja uskoa paranemiseen, kyllä se siitä.


      • Huonojaprovojasul
        mekaikkitäällätsempataan kirjoitti:

        Oletko sinä semmoinen? Oletko hakenut apua kun tunnistat omat oireesi? Voi kurja, kenkku juttu sulle.
        Mutta sie selviit siitä, haet vaan apua pian, ja yrität kovasti, mie tsemppaan sua ja piän peukkuja. Kaikkea hyvää sulle ja uskoa paranemiseen, kyllä se siitä.

        Ääliö, sinä se tänne kirjoitat mielipuolisia provojasi, en minä , minä vaan kerroin sulle , että olet mielisairas ihminen lässy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2228
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1926
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      74
      1625
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1588
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1492
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1393
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1311
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe