Outokummun terveysasema...

Matkailija--

Tyly paikka lomalaiselle joka tarvitsee apua, kaikki mahdolliset selvitykset melkein kengänkoosta eteenpäin pitää antaa... Ennenkuulumatonta toimintaa paikassa jossa terveyden korjaus ja hoito luulisi olevan ykkösasia.

Kuinka käy henkitoreissaan olevan sydänpotilaan joka ei kykene vastailemaan kysymyksiin, jääkö hoitamatta ja viedään ruumiskellariin suoraan... ???

66

3391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onkosalattavaa

Terveysasemalla on tärkeää tietää melkein kaikki, jotta voidaan tehdä oikea arvio tilanteesta. Henkitoreissaan oleva et tainnut olla.
      mimim. Tyytyväinen asiakas

• ihmetyttää

Riippuu siitä kuka sattuu olemaan vuorossa.

• Matkailija--

Unohtui mainita..
      Kyseessä oli leikkaushaavan hoito joka ei mielestäni vaadi paljoakaan perustietoja, nimi ja osoite ja sotu luulisi riittävän homman hoitoon ja enpä muuta sitten kertonutkaan.

Asiakaspalveluun ainakin näiden kohtaamieni ihmisten pitää kiinnittää huomiota.

• taidat.olla

Taidat olla lääketieteen ammattilainen?

• Kitisijä

Onpa ollut hankala tapaus. Ovat olleet kiinnostuneita potilaasta. No huh Huh.

• Paikkakuntalainen---

Kaupungin ns. "palveluja" ei saa kukaan arvostella, ne ovat mitä ovat ja niihen pitää meidän kaikkien tyytyä.
      Matkailijat menkööt muualle jos palvelu ei kelpaa, ei meillä heitä varten eletä.
      Joensuuhun voi mennä onneksi hoitoon jos sen tarvetta..

• 202020

Tosiasiat tosiasioina, mielipide mielipiteenä jokainen täällä on oikeassa. Olen kanssasi samaa mieltä eli palvelu ei ole kaikille tasapuolista ja negatiivinen palaute on kielletty vaikka sen pitäisi auttaa parantamaan palvelua.

Pois asiakaspalvelusta siihen sopimattomat henkilöt ja uusia sopivia tilalle..

• Kukaonkieltänyt

Kyllä kaupungin "palveluja" saa arvostella ihan kuka tahansa.
      Aloittaja ainakin arvosteli.

• meen_itelle

Jos on ollut se salli niin en yhtään ihmettele, jopa täällä asuvat pelkää sitä koppeloa. Mikisköhän ne sitä pitää sielllä, karkottamaaan potilaat pois.

• TaasNarisen

Kyllä minäkin olen kallistunut yksityisen puolelle. Onhan se säästöä kunnalle kun eivät uskalla tulle hakemaan hoitoa.

• almaka

Okun terveyskeskuksessa sotketaan asijakkaatkin keskenään, palvelu on paikkakunnan asukkailellekin töykeää.

• almaka

Ja siellä ei tunneta sanaa vaitiolovelvollisuutta,joka pitäisi koskea myös lähihoitajia ja vastaanottoapulaisia.

• 552498

Niinpä sairaskertomus leviää maustettuna pitkin pitäjiä, valoja voi vannoa mutta osan työntekijöistä ei tarvitse niitä noudattaa...

• Anonyymi
        almaka kirjoitti:

Okun terveyskeskuksessa sotketaan asijakkaatkin keskenään, palvelu on paikkakunnan asukkailellekin töykeää.

Sanattomaksi vetää Outokummun "kuntoutuksen" asenne omaisia kohtaan.Äitini toistamiseen potilaana niin sanoivat korona aikaan kun ei saa käymänkään mennä ettei saa kysyä vointia kuin "ehkä kerran viikossa".No tietty olen välillä kysynyt kun he eivät saisi edes noin sanoa.Soitin ystävällisesti ja kysyin miten äitini mieli nyt niin otti hoitaja heti itseensä ja vastasi ai kun täällä meillä hoidossa,kyllä me täällä hyvin hoidetaan kuule.Ei kertonut voinnista.Kyllä on ala arvoista ja ylimielistä heidän yhteistyö ainakin korona aikana ja huolissaan oleville omaisille.t potilaan sisko.

• Anonyymi
        almaka kirjoitti:

Vaimoni oli vuodeosastolla niin minä miehenä koin että en saanut vointia kysyä.Vointi vaan laski sielä.Olivat nokkavia ja naureskelivat puhelimessa.t Paha mieli jäi aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimoni oli vuodeosastolla niin minä miehenä koin että en saanut vointia kysyä.Vointi vaan laski sielä.Olivat nokkavia ja naureskelivat puhelimessa.t Paha mieli jäi aina.

Olen itsekkin joutunut kokemaan tuon muutaman kerran etten ole saanut kysyä vointia kun mieheni oli vuodeosastolla, alussa ajattelin että ompas tyly ihminen tai huonopäivä mutta käytäntö tuolla on vakio.
        Olen kuullut että jos jotenkin tuntee tai sukua henkilölle asiakaspalvelija niin palvelu pelaa ihan eri sävellajissa.
        Miten tuommoisia kauheita ihmisiä toisia kohtaan on päästetty ihmisläheiseen työhön...

• topitus22

Joensuun kaupunki meillä hoitaa vastaan oton yksityisen firman kautta..

• Naas-taristen

Työntekijät ovat suurin osa paikkakuntalaisia lie siinäkin syytä koppavuuteen ulkopuolisia kohtaan...

• perskumpulainen

En kyllä hyväksy ketään ulkopuolisia. Rajat kiinni!

• Kunpulainen

Me koppavat kansalaiset viihdymme keskenämme, emme kaipaa ulkopuolisia kaupunkiimme loisimaan...

• kaikkiPois
        Kunpulainen kirjoitti:

Me koppavat kansalaiset viihdymme keskenämme, emme kaipaa ulkopuolisia kaupunkiimme loisimaan...

Turistit, tänne ei tulla, vanha kaivoskin pitää olla vain meille kumpulaisille.
        En mene terkkarille kuin viimeisessä hädässä.

• enkämenesittenkään

Viimeisessä hädässä menisin kyllä vessaan.

• TopZZ

Puskaan voi kusasta milloin vaan..

• kaikkiPois
        enkämenesittenkään kirjoitti:

Viimeisessä hädässä menisin kyllä vessaan.

En tullut ajatelleeksi, menen vessaan ennekuin hätä tulee housuun, jos vain jostain löytyy ;) Olisi pitänyt kirjoittaa: Jos mihinkään muualle ei pääse.
        Minua ärsyttää että vanha kaivos yrittää pärjätä turismilla, kaikki vaikuttaa kaikkeen.

• R.Rami
        kaikkiPois kirjoitti:

En tullut ajatelleeksi, menen vessaan ennekuin hätä tulee housuun, jos vain jostain löytyy ;) Olisi pitänyt kirjoittaa: Jos mihinkään muualle ei pääse.
        Minua ärsyttää että vanha kaivos yrittää pärjätä turismilla, kaikki vaikuttaa kaikkeen.

""Minua ärsyttää että vanha kaivos yrittää pärjätä turismilla, kaikki vaikuttaa kaikkeen.""

Näinhän se on lyhyesti ja ytimekkäästi sanottuna, palvella pitää nöyrästi ja iloisella mielellä kaikkialla että turisti viihtyy. Emme kaipaa negatiivista julkisuutta yhtään enempää koska hyvä kello kauas kuuluu MUTTA huono paljon kauemmaksi.

Yksi kaltoinkohdeltu turisti olkoonkin terv. keskuksessa tai missä hyvänsä kokemuksensa saanut kertoo asiaa eteenpäin vähintäänkin 10 - 20 hengelle. Potentiaalisia matkailijoita sekä jopa mahdollisia paikkakunnalle muuttajia jää tulematta varmasti paljonkin negatiivisen palautteen vuoksi..

Onko meillä varaa menetyksiin ??
        Kuinka paljon haluamme negatiivista mainosta paikkakunnallemme ??
        Opimmeko olemaan ja palvelemaan ihmisiä koskaan riittävän hyvin ??

• Anonyymi
        Kunpulainen kirjoitti:

Sen näkee teidän ulkonäöstä kyllä että viihdytte keskenänne ja ette halua ulkopuolisia.Älä huoli teidän syvä joki kaupunkiinne ei kukaan halua enää palatakkaan jos on erehtynyt sinne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen näkee teidän ulkonäöstä kyllä että viihdytte keskenänne ja ette halua ulkopuolisia.Älä huoli teidän syvä joki kaupunkiinne ei kukaan halua enää palatakkaan jos on erehtynyt sinne.

Ei kukaan halua Outokumpuun muuttaa kun ihmisillä sielläpäin kauhea luonnevika muualta tulevia kohtaan, huomasihan tuon kun maahanmuuttajatkaan eivät saaneet kotiutua rauhassa kun muutama haukkui. Ihme tuohua myös terveyskeskuksessa kun apua ei saa eikä saa tulla sairaana, sairaita kohtaan ovat röyhkeitäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan halua Outokumpuun muuttaa kun ihmisillä sielläpäin kauhea luonnevika muualta tulevia kohtaan, huomasihan tuon kun maahanmuuttajatkaan eivät saaneet kotiutua rauhassa kun muutama haukkui. Ihme tuohua myös terveyskeskuksessa kun apua ei saa eikä saa tulla sairaana, sairaita kohtaan ovat röyhkeitäkin.

Olin kesämökillä jossa tuli haaveri niin en saanut apua mitenkään tuolta kun soitin. Outokummussa sanoivat että vahinko olisi pitänyt sattua kotiseudullani niin siellä käydä näyttämässä haaveria.
        En saanut kuulemani mukaan edes mennä Outokummun terveyskeskukseen joka lähellä mökkiäni.
        Tuli epätodellinen olo että voiko näin nykyisin ihmiselle tehdä? Mietin että myyn kesämökkini pois ja ostan kesämökin jostain ystävällismieliseltä alueelta jossa kesäasukkaat saavat palvelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin kesämökillä jossa tuli haaveri niin en saanut apua mitenkään tuolta kun soitin. Outokummussa sanoivat että vahinko olisi pitänyt sattua kotiseudullani niin siellä käydä näyttämässä haaveria.
        En saanut kuulemani mukaan edes mennä Outokummun terveyskeskukseen joka lähellä mökkiäni.
        Tuli epätodellinen olo että voiko näin nykyisin ihmiselle tehdä? Mietin että myyn kesämökkini pois ja ostan kesämökin jostain ystävällismieliseltä alueelta jossa kesäasukkaat saavat palvelua.

Tällaisen mainoskirjoituksen jälkeen mökkisi arvo varmaan kasvoi. Elä hupsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällaisen mainoskirjoituksen jälkeen mökkisi arvo varmaan kasvoi. Elä hupsi.

Totuutta ei saa tuoda julki sairaudenhoidon suojatyöpaikoilla tapahtuvista virheitä vaikka arvo voi tuolla kesämökin omistajalla alaspäin tullakkin, mutta vastaus kertookin jo paljon Outokummun tilanteesta miten asioita hoidetaan asian korjaamiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totuutta ei saa tuoda julki sairaudenhoidon suojatyöpaikoilla tapahtuvista virheitä vaikka arvo voi tuolla kesämökin omistajalla alaspäin tullakkin, mutta vastaus kertookin jo paljon Outokummun tilanteesta miten asioita hoidetaan asian korjaamiseksi.

Teillä perussuomalaisilla on joku ihmeellinen käsitys, ettei asioista saa julkisesti puhua.
        Kirjoitatte tuon mielikuvan siihen viestiin, jossa kerrotte jotain hirveää.
        Meillä on sanam vapaus.
        Se, jos on eri mieltä teidän kanssanne on myös sananvapautta. Sitä on varmaan vaikea tajuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kylän ainoa pankki ei ota asiakkaaseen köyhiä tai muukalaisia. Köyhälle sanotaan vakuuksien olevan riittämättömät. Muukalaiselle sanotaan ettei me (koppavat) haluta puuttua toisten pankkien asioihin.

• HOIDOTTA

Kaltoin kohdellut vanhuksemme ei mittää-Herra turistia kumarra ,voisko sylkykupiksi
      tuoda vanhuksen sänkyineen terkkarin oven pieleen katsoo,
      Pari tunnelia lisää kaivokseen nopeasti rakentamaan ,sinne on menneet vuodeosastojen remontit.
      Energian myynti rahoilla olisi kivikatu miljoonilla rakennettu HERRA TURISTIN olisi kävellä ohi paikkakuntalaisen terkkariin.

MISSÄ PIILEKSII NE POLITIKOT JOTKA VASTAA MATKAILUSTA....
      KETÄ KUULUU OHJAURYHMÄÄN NIMIÄ ESIIN,,,

• 20004

Vanhuksetko teillä hoitaa terveysaseman palveluja ? Ymmärsinkö oikein.. ??

Pistänpä sanaa kiertämään ettei Okuun tarvitse mennä pällistelemään, iso kaveripiirini hoitaa markkinointinne aivan omien toiveidenne mukaan.

• OnkoNäinVaiEi

Pienet asiat ovat merkityksellisiä vanhukselle. Olen seurannut asioita, en usko että ajankäytöstä voi olla kiinni muutaman minuutin päivässä vievä toimenpide.
        Jos asioista sanoo, ei tykätä.

• Matkailija--

Minä en ole vanhus eikä myöskään vaimoni lapsistamme puhumattakaan, päätitte sitten itse kaivaa vanhuskortin kun asia oli totuus terv. aseman palveluista ja teki kipeää..

Olemme nuoria ja kohtuullisen hyvin toimeentulevia ihmisiä mutta löydämme itsemme muualta lomailemasta. Pohjois-Karjalassa on paljonkin nähtävää ja iloinen ystävällinen palvelu olkoon kyse terveydenhuollosta tai majoituksesta.

Kiitosta ei teille koppaville kylmille asiakaspalvelijoille Outokummussa, me ei tavata enää.. Toivottavasti mahdollisimman moni kiertää paikkakuntanne jatkossa.

• kaikkiPois

Ajattele, me joudumme asumaan täällä.

• asukki

Outoa, itse olen saanut varsin hyvää hoitoa ja palvelua.

• Raimo54

Palvelussa ei ole itselläni valittamista, mutta ihmetyttää, kun henkilökunnan samat autot seisoo päivittäin muutenkin jo ahtailla asiakaspaikoilla, vaikka ymmärtääkseni henkilökunnan parkkipaikka on terveyskeskuksen takana!

• Catja--

Palvelu on myös omalla kohdalla pelannut mutta poikkeuksiakin voi olla ja ne ovat valitettavia ja ei saisi ainakaan vieraspaikkakuntalaisiin kohdistua.
      Outokummulla on kuulemani mukaan kyseenalainen maine maailmalla juuri ystävällisyyteen liittyvissä asioissa joita me palvelualan ihmiset voimme aina parantaa.

Kaikki asiakaspalvelussa olevat voivat miettiä tahollaan parannuskeinoja että pääsisimme uudelle tasolle ihmisten silmissä..

• kaikkiTänne

Voin kuvitella erään henkilön kuulustelemassa pahaa aavistamatonta turistia :)

• Oikeus-kohtuus-kaikessa

Pois hänenlaiset palvelijat tiskin takaa, tilalle asialliset ihmiset. Juoruileekin kenties maailmalle yhtä ja toista...

• huihuihut

Kieltämättä Outokummusta saa v*ttumaista palvelua. Siksi boikotoin täällä useampaa "palvelu" -alan yritystä. En puhu vain tk:sta. Mutta sielläkin käyn vain aivan äärimmäisessä tarpeessa.

• Ykseksojaperilliset

Punikit ei ole ystävällisiä missään!

• oku.tk.ei.kiitos

Terveyskertomukset eivät pysy salaisina.

• viiiiddddduuuuuu

Jos tiedot ei pysy salassa niin tehkää kantelu

• Parlamentissa

Olisittepa olleet kuulemassa miten tänään perusparlamentti panetteli juuri poislähtenyttä kaveriaan. Siellä ei salassapitoa ole.

• MitäToiveissaOn

Olisko asennemuutos paikallaan mikäli kaikkialla kohdellaan ulkopaikkakuntalaisia kuin spitaalisia, jos täällä halutaan myydä ja tarjota viihtyvyyttä olisi syytä kiinnittää huomiota siihen millainen vaikutelma paikkakunnasta ja asiakaspalvelijoista ulkopuolisille syntyy. Eriasia tietty mikäli tästä halutaan sisäänpäinlämpiävä pienen piirin kylä jonne ei ulkopuolisia haluta.

• Hyvinkohdeltu

Muutimme Outokumpuun kuusi vuotta sitten. Minulla oli aikaisempien työkomennusten perusteella hyvät mielikuvat paikkakunnasta.
      Asuinvuodet ovat vahvistaneet kokemusta
      Pienessä kylässä luonnon ympäröimänä upeat palvelut ja kohtaamani ihmiset - paria lukuun ottamatta - ovat olleet ystävällisiä.
      Täällä viihdymme hyvin.

• mitähaluamme

Todellisuus siis lienee paikassa kuin muissakin, on hyviä ja imartelevia piirteitä ja myös näitä vähemmän hohdokkaita. Valtakunnallisesti näkyvällä palstalla on syytä miettiä kumpaa puolta haluaa korostaa ja tuoda esiin.

• Hyvinhoidettu

Aloittaja on vissiin jostakin paremmasta kylästä, niinhän me kaikki olemme ,kun menenemme vieraalle paikkakunnalle.Vieraan paikkakunnan ravintolasta löytyy heti huomautettavaa ,vaikka omalla kylällä ei ravintolaa olisikaan.Terveyskeskuksen ,hoitajilla ja lääkäreillä on oikeus tietää potilaan taustat,jotta tulee oikein hoidetuksi, turha muuta höpöttää. Potilas josta ei ole tietoja ,voi vaikka olla itsetuhoinen tai vamman synty on epämääräinen, tällaiset asiat pitää ottaa huomioon.
      Minulta on hoidettu sydän vaivat ja tippurit ja jalkakin on ollut poikki.
      Hyvää palvelua, mutta olenkin kunnollinen veronmaksaja.

• Keikkamies2

Paremmista tai huonommista piireistä niin kunnon kohtelu kaikille tasapuolisesti. Hoitajien eikä lääkäreidenkään tarvitse tietää potilaastaan kuin olennainen nimi ja sotu. Haavan hoidossa esimerkiksi ei tarvita kuin ompelu ja sidontavälineet ja tietenkin taito hoitaa haava kunnolla.

Itse olen vieraillut keikkamiehenä mitä moninaisimmissa terveyskeskuksissa tarvittaessa ja saanut poikkeuksetta hyvää hoitoa.
        Outokumpu on vieras paikkakunta ja palstan ajankuluksi luen kun kuulin tuttavapiirin ilmoituksen hassusta riitelystä olemattomilla asioilla.
        Lapsellisia kirjoituksia ketkä lie asialla, itseni jos löytäisin vastaavalla tavoin nimiteltynä kuin täällä näkee pistäisin tutkijan asialle ja syylliset vastuuseen oikeusteitse.

Pienillä paikkakunnilla olen pyörinyt, nähnyt monenmoista matkoillani ja jossakin vaiheessa voi Outokumpukin tulla työlistaani jolloin pääsen aitiopaikoille näkemään todellisuuden.

Ei hyvältä vaikuta paikkakuntanne palstan kirjoittelun mukaan...

• ansku511

Luulen, että ei täällä ole sen huonompaa kuin muuallakin ollessa. Olettaisin olevan vain muutaman ihmisen, jolla ei päivä aukene ilman keljuilua tällä palstalla.

Voi aiheuttaa työttömyys, juopottelu ja yksinäisyys pinnankiristymiseen. Mielipiteensä voi kertoa. jos se ei mene henkilöön, tai muuten on täyttä palturia. Parempi jos asiat voisi keskustella kasvotusten, ei tällä palstalla.

Ikäni olen asunut ja juurtunut tänne olemaan, ei ole tarvislähteä mihinkään. Ei kaikki päivät ole yhtähyviä kellään, mutta kyllä se aurinko paistaa risukasaankin, pärjäillään!

• sirius213

Ja olettaisin olevan vain muutaman ihmisen, jotka eivät ymmärrä että täällä voi jakaa mielipiteitään. Joillekin ei päivä aukene ellei käy katsomassa mistä nyt tuulee. Aurinko todellakin paistaa risukasaankin. Hyviä jatkoja!

• Anonyymi

Mie oon jo vuosia seurannut, olisiko noitten arvauskeskus työhenkilöiden oudon työasenteen syynä olla päihteiden liiallinen käyttö työaikana.... Vuosia sitten kirjoiteltiin, kuinka huimaaviin aineisiin addiktoituneita henkilöitä pakko-ohjattiin esim lähärikoulutukseen. Siinä mallissa oli vaarana koulunsa käyneiden osalta vanhusten napposten joutuminen vääriin suihin ja sitämukaa mahd. vaaratilanteisiin. En tiedä, mutta eiköhän ammattilaisen silmä erota joukosta pahimmat tapaukset, kun ne rivimies(henkilö)kin bongaa

• Anonyymi

Neljä vuotta vanha aloitus.... neljä. Vuotta. Vanha.

• Anonyymi

Nyt ovat perussuomalaiset taas aloittamassa panettelukampanjaa kotipaikkaansa vastaan.
      Tällä tavallako te kannatusta haette, terveydenhuollon ihmisiä haukkumalla?

• Anonyymi

Tyly on arvauskeskus toimintoineen.
      Noin vuosi sitten eräs nelikymppinen tuttuni meni rintakipuisena aikaa varamaan päivystykseen. Aikaa ei tietenkään hän saanut, kaikki kuulemma oli siltä päivältä varattu. Viikon päähän tarjottiin aikaa..
      Muutama tunti käynnin jälkeen vaimonsa soitti ambulanssin ja kotoa suoraan Tikkarinteelle. Siellä tuli tuomio sydänkohtauksesta ja hengenlähtö oli todella lähellä.
      Oppi tästä oli ettei arvauskeskuksessa apua saa selvissä tapauksessa, jos tuttuni olisi päässyt liotushoitoon käydessään näin olisi päässyt kenties vähemmällä.

Itse en käy lääkäriasioissa tk.ssa, yksityisellä Joensuussa käyn tarvittaessa, jos pikalähtö tulee niin vaadin suoraa siirtoa Josnsuuhun..

• Anonyymi

Sydänkohtauksen saaneen sukulaisen passittivat kotiin kuolemaan mutta naapuri näki tilanteen niin soitti ampparin joka vei Tikkamäelle. Oli hiuskarvan varassa selviäminen silloinkin ja moittivat Outokummun sairauskeskuksen toimia. Ihmisten jotka ei pääse muualle töihin kun tuonne saavat suojatyöpaikan ilman vastiketta ja he voivat huonosti kun tekevät noin lähimmäisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sydänkohtauksen saaneen sukulaisen passittivat kotiin kuolemaan mutta naapuri näki tilanteen niin soitti ampparin joka vei Tikkamäelle. Oli hiuskarvan varassa selviäminen silloinkin ja moittivat Outokummun sairauskeskuksen toimia. Ihmisten jotka ei pääse muualle töihin kun tuonne saavat suojatyöpaikan ilman vastiketta ja he voivat huonosti kun tekevät noin lähimmäisille.

Perussuomalaiset jatkavat täysin valheellista propagandaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomi 24 hyökkää Perussuomalaisia veronmaksajia vastaan.
        Suunniteltu kampanja joka avauksessa. Aina persut mukana ja ryvetettävinä. Tämänkin kommentin Suomi 24 poistaa nopeasti. Koska eivät uskalla antaa näkyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomi 24 hyökkää Perussuomalaisia veronmaksajia vastaan.
        Suunniteltu kampanja joka avauksessa. Aina persut mukana ja ryvetettävinä. Tämänkin kommentin Suomi 24 poistaa nopeasti. Koska eivät uskalla antaa näkyä.

Persut on äänekästä sakkia jotka tekee täällä ainostaan vaalityötään kun muuta ei aikaan saakaan. Hyökkäävät koulua ja terveydenhoitoalaa vastaan palturia sepitellen jostain koronasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persut on äänekästä sakkia jotka tekee täällä ainostaan vaalityötään kun muuta ei aikaan saakaan. Hyökkäävät koulua ja terveydenhoitoalaa vastaan palturia sepitellen jostain koronasta

Siinä hän taas esittää älyää, persut fiksuja ja eivät räyhää keksi muuta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Propagandaa..???? Totuus julkitullessaan on järkytys monelle...

Lähimmäinen jos sairastuu tai kuolee siihen ettei saa hoitoa paikasta, tekee kipeää ja kauan olkoon persu tai parsu.
        Mikä merkitys on terveyskeskuksella josta ei saa lähetteitä tarvittaessa eteenpäin
        tai potilaat ohjataan kotiinsa kuolemaan. Terveet pärjää Outokummussa mutta auta armias jos olet vanha sairas ja väsynyt kuolet niille sijoillesi..

• Anonyymi

Se on kyllä tuuristaan kiinni saako kyseisestä paikasta mitään apua. Nykyisin ei ajanvarausnumeroon soitettuasi pääse läpi jonosta, eikä takaisinkaan näköjään välttämättä soiteta kun jättää soittopyynnön..
      En edes muista milloin olisin kyseisestä puljusta saanut kohtalaisen nopeasti minkäännäköistä apua, joten nykyisin en enää jaksa nähdä vaivaa ja leikkiä tuon arvauskeskuksen kanssa, vaan todennut yksityiselle menemisen toimivaksi ratkaisuksi tarpeen vaatiessa. Se on vain harmillista kun monilla ei tätä mahdollisuutta rahallisesti välttämättä ole jotta pystyisi yksityiselle menemään, joten olla siinä sitten talutushirressä tuon puljun kanssa että sattuisiko sieltä joku vaikka vastaamaan ja ottautumaan ongelmaan/vaivaan.

• Anonyymi

Itse käyn tarvittaessa Joensuussa yksityisellä, usein pääsee vastaanotolle samana päivänä ja palvelu pelaa.

Sairaskohtauksen sattuessa onkin sitten kusiset oltavat ellei omaiset saa vakuutettua lanssimiehiä viemään suoraan Joensuuhun.
        Outokummun arvausasemalla ei liene hoidon taso kummoinen, kuullut ettei muutosta vuosikymmeniin ainakaan parempaan suuntaan ole tullut.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2420
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2112
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2099
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1655
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      384
      1560
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      272
      1371
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      12
      1356
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe