70v. voiko saada seksiä

70v

voiko 70 v. mies saada seksi keneltäkään.

20

1168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n43

Voi saada, ite oon 43v nainen ja kiihotun vanhoista miehistä...

• vanhapimpsa

Tottakai voi saada! Väärä asenne:) selkä suoraan ja menoks. itse olen 64v.nainen,enkä aio koskaaan seksiä lopettaa.Siis jos ei joku vakava sairaus iske,mutta se sama mahdollisuus on kaikilla.

• Haluis

Missäs näitä kypsiä herkkuja löytäis

• myli55v

Kyllä sexi maistuu näin vähän vanhemmallakin iällä

• Anonyymi

Kyllä maistuis. Olen 75 v nainen ja sairaskin, mutta nytei vuoteen ole ollut seksiä ja kyllä haluaisin aina silloin tällöin, miten pystyn järjestämään.. PIdän jonkin verran itseäni nuoremmista miehistä nykyään. Monet nuoremat miehet sanonovat hakevansa vanhempaa naista, ei kuulemma iällä mitään väliä. Sitten kun lähetetään kuva, niin jotkut jäskyttyy ja jttävät siihen. PItää ymmärtää, jos hakee vanhaa naista, nii saa riippurinnat ja löysän mahan jaallit ehkä.,riippuen henkilöstä.

MIstä on vanhat naiset tehty,
        riipputisseist ja väkevist pisseist.
        Löysäst nahast ja suurest mahast.
        näistä on vanhat naiset tehty

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä maistuis. Olen 75 v nainen ja sairaskin, mutta nytei vuoteen ole ollut seksiä ja kyllä haluaisin aina silloin tällöin, miten pystyn järjestämään.. PIdän jonkin verran itseäni nuoremmista miehistä nykyään. Monet nuoremat miehet sanonovat hakevansa vanhempaa naista, ei kuulemma iällä mitään väliä. Sitten kun lähetetään kuva, niin jotkut jäskyttyy ja jttävät siihen. PItää ymmärtää, jos hakee vanhaa naista, nii saa riippurinnat ja löysän mahan jaallit ehkä.,riippuen henkilöstä.

Ota ikäisesi niin ei säikähdä.Riippurinnat on ihanet imeskeltävät. pääsis vaan imemään.

• Anonyymi kirjoitti:

Missä päin asustat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

minä en säikähdä ja voin tulla antamaan sulle munaa vuoden tauon jälkee

• helpottajaman

Kyllä maistuu olen 60 mies ja käyn helpottamassa 68, 75,80 naisten oloja.... kiimaisia kaikki....

• Haluis

Itse oon 55v mies Satakunnasta ja haluaisin suureksi yli 60 naisenkansas mä nuolisinn ja sää imisit. Oisko Satakunnassa tai lähellä tämmöstä herkkua tarjolla

• Anonyymi

Kysyn vastakysymyksen. Miksi ei saisi?

• Anonyymi

RIP AP _ silloin joskus...
      Tää avauksen pappara - silloin joskus oli 70- v. Ja on jo ollut mullissa vuosia joten pankaa toisianne iästä riipumatta jöhänen muistoksee.

Kunhan henki pihisee roikkuvista - mistä vaan riippumatta!

Amen.

• Anonyymi

Olisi mukava tuntea vanhemman naisen pillu.

• Anonyymi

Kyllä voi ja nuorenkin kanssa, mulla seksiystävä 68v itse N22v

• Anonyymi

Voi,voi tulisipa tuollainen N22v vastaan, niin antaisin ja antautuisin useamminkin, enkä mikään viiden minuutin mies. M53 ja jukkap999 at gmail.com

• Anonyymi

Olen 60 v ukkomies Hyvinkäältä ja nainut vaan kolmea naista, toive ja halu ois tuntea kerrankin hoikan naisen rinnat ja pillu, maistellen ja naiden.

• Anonyymi

Wau!
        Saako kysyä montako miespuolista olet kellistänyt?
        Kun kova pa...painimies olet?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Olisi kiva löytää Hämeenlinnasta joku nainen 70v:Aale varatulle miehelle. Voitaisiin tavata silloin tällöin.

• ITE 73 v sanon että kyllä saa,ei niitä mahottomasti tyrkyllä ole mut ei sitä kokoajan jaksaskaan ,nyt haräsin tossa 42 v nainen jäi nukkumaan ja kivaa oli iltasella

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      278
      10189
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      230
      5888
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      173
      5374
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      90
      5003
    5. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      16
      3290
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      5
      2662
    7. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      214
      2562
    8. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      17
      2394
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2204
    10. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      381
      2171
    Aihe