voiko 70 v. mies saada seksi keneltäkään.
70v. voiko saada seksiä
20
1077
Vastaukset
- n43
Voi saada, ite oon 43v nainen ja kiihotun vanhoista miehistä...
- vanhapimpsa
Tottakai voi saada! Väärä asenne:) selkä suoraan ja menoks. itse olen 64v.nainen,enkä aio koskaaan seksiä lopettaa.Siis jos ei joku vakava sairaus iske,mutta se sama mahdollisuus on kaikilla.
- Haluis
Missäs näitä kypsiä herkkuja löytäis
- myli55v
Kyllä sexi maistuu näin vähän vanhemmallakin iällä
- Anonyymi
Kyllä maistuis. Olen 75 v nainen ja sairaskin, mutta nytei vuoteen ole ollut seksiä ja kyllä haluaisin aina silloin tällöin, miten pystyn järjestämään.. PIdän jonkin verran itseäni nuoremmista miehistä nykyään. Monet nuoremat miehet sanonovat hakevansa vanhempaa naista, ei kuulemma iällä mitään väliä. Sitten kun lähetetään kuva, niin jotkut jäskyttyy ja jttävät siihen. PItää ymmärtää, jos hakee vanhaa naista, nii saa riippurinnat ja löysän mahan jaallit ehkä.,riippuen henkilöstä.
MIstä on vanhat naiset tehty,
riipputisseist ja väkevist pisseist.
Löysäst nahast ja suurest mahast.
näistä on vanhat naiset tehty - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä maistuis. Olen 75 v nainen ja sairaskin, mutta nytei vuoteen ole ollut seksiä ja kyllä haluaisin aina silloin tällöin, miten pystyn järjestämään.. PIdän jonkin verran itseäni nuoremmista miehistä nykyään. Monet nuoremat miehet sanonovat hakevansa vanhempaa naista, ei kuulemma iällä mitään väliä. Sitten kun lähetetään kuva, niin jotkut jäskyttyy ja jttävät siihen. PItää ymmärtää, jos hakee vanhaa naista, nii saa riippurinnat ja löysän mahan jaallit ehkä.,riippuen henkilöstä.
näistä on vanhat naiset tehtyOta ikäisesi niin ei säikähdä.Riippurinnat on ihanet imeskeltävät. pääsis vaan imemään.
Anonyymi kirjoitti:
näistä on vanhat naiset tehtyMissä päin asustat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
näistä on vanhat naiset tehtyminä en säikähdä ja voin tulla antamaan sulle munaa vuoden tauon jälkee
- helpottajaman
Kyllä maistuu olen 60 mies ja käyn helpottamassa 68, 75,80 naisten oloja.... kiimaisia kaikki....
- Haluis
Itse oon 55v mies Satakunnasta ja haluaisin suureksi yli 60 naisenkansas mä nuolisinn ja sää imisit. Oisko Satakunnassa tai lähellä tämmöstä herkkua tarjolla
- Anonyymi
Kysyn vastakysymyksen. Miksi ei saisi?
- Anonyymi
RIP AP _ silloin joskus...
Tää avauksen pappara - silloin joskus oli 70- v. Ja on jo ollut mullissa vuosia joten pankaa toisianne iästä riipumatta jöhänen muistoksee.
Kunhan henki pihisee roikkuvista - mistä vaan riippumatta!
Amen. - Anonyymi
Olisi mukava tuntea vanhemman naisen pillu.
- Anonyymi
Kyllä voi ja nuorenkin kanssa, mulla seksiystävä 68v itse N22v
- Anonyymi
Voi,voi tulisipa tuollainen N22v vastaan, niin antaisin ja antautuisin useamminkin, enkä mikään viiden minuutin mies. M53 ja jukkap999 at gmail.com
- Anonyymi
Olen 60 v ukkomies Hyvinkäältä ja nainut vaan kolmea naista, toive ja halu ois tuntea kerrankin hoikan naisen rinnat ja pillu, maistellen ja naiden.
- Anonyymi
Wau!
Saako kysyä montako miespuolista olet kellistänyt?
Kun kova pa...painimies olet?
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://aram-us.com/H/U0g4I4
- Anonyymi
Olisi kiva löytää Hämeenlinnasta joku nainen 70v:Aale varatulle miehelle. Voitaisiin tavata silloin tällöin.
ITE 73 v sanon että kyllä saa,ei niitä mahottomasti tyrkyllä ole mut ei sitä kokoajan jaksaskaan ,nyt haräsin tossa 42 v nainen jäi nukkumaan ja kivaa oli iltasella
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1475314Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei984911Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka514298Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti73993Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j123791Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden533704Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle313625Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.553373Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12383- 1912361