Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

70v. voiko saada seksiä

voiko 70 v. mies saada seksi keneltäkään.
201488
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 20

Vanhimmat

Voi saada, ite oon 43v nainen ja kiihotun vanhoista miehistä...

1Äänestä

Tottakai voi saada! Väärä asenne:) selkä suoraan ja menoks. itse olen 64v.nainen,enkä aio koskaaan seksiä lopettaa.Siis jos ei joku vakava sairaus iske,mutta se sama mahdollisuus on kaikilla.

Äänestä
  • Missäs näitä kypsiä herkkuja löytäis

Äänestä

Kyllä sexi maistuu näin vähän vanhemmallakin iällä

Äänestä
  • Kyllä maistuis. Olen 75 v nainen ja sairaskin, mutta nytei vuoteen ole ollut seksiä ja kyllä haluaisin aina silloin tällöin, miten pystyn järjestämään.. PIdän jonkin verran itseäni nuoremmista miehistä nykyään. Monet nuoremat miehet sanonovat hakevansa vanhempaa naista, ei kuulemma iällä mitään väliä. Sitten kun lähetetään kuva, niin jotkut jäskyttyy ja jttävät siihen. PItää ymmärtää, jos hakee vanhaa naista, nii saa riippurinnat ja löysän mahan jaallit ehkä.,riippuen henkilöstä.

MIstä on vanhat naiset tehty,
    riipputisseist ja väkevist pisseist.
    Löysäst nahast ja suurest mahast.
    näistä on vanhat naiset tehty

Äänestä

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Kyllä maistuis. Olen 75 v nainen ja sairaskin, mutta nytei vuoteen ole ollut seksiä ja kyllä haluaisin aina silloin tällöin, miten pystyn järjestämään.. PIdän jonkin verran itseäni nuoremmista miehistä nykyään. Monet nuoremat miehet sanonovat hakevansa vanhempaa naista, ei kuulemma iällä mitään väliä. Sitten kun lähetetään kuva, niin jotkut jäskyttyy ja jttävät siihen. PItää ymmärtää, jos hakee vanhaa naista, nii saa riippurinnat ja löysän mahan jaallit ehkä.,riippuen henkilöstä.

Ota ikäisesi niin ei säikähdä.Riippurinnat on ihanet imeskeltävät. pääsis vaan imemään.

Äänestä

Kyllä maistuis. Olen 75 v nainen ja sairaskin, mutta nytei vuoteen ole ollut seksiä ja kyllä haluaisin aina silloin tällöin, miten pystyn järjestämään.. PIdän jonkin verran itseäni nuoremmista miehistä nykyään. Monet nuoremat miehet sanonovat hakevansa vanhempaa naista, ei kuulemma iällä mitään väliä. Sitten kun lähetetään kuva, niin jotkut jäskyttyy ja jttävät siihen. PItää ymmärtää, jos hakee vanhaa naista, nii saa riippurinnat ja löysän mahan jaallit ehkä.,riippuen henkilöstä.

Missä päin asustat?

Äänestä

minä en säikähdä ja voin tulla antamaan sulle munaa vuoden tauon jälkee

Äänestä

Kyllä maistuu olen 60 mies ja käyn helpottamassa 68, 75,80 naisten oloja.... kiimaisia kaikki....

Äänestä

Itse oon 55v mies Satakunnasta ja haluaisin suureksi yli 60 naisenkansas mä nuolisinn ja sää imisit. Oisko Satakunnassa tai lähellä tämmöstä herkkua tarjolla

Äänestä

Kysyn vastakysymyksen. Miksi ei saisi?

Äänestä

RIP AP _ silloin joskus...
Tää avauksen pappara - silloin joskus oli 70- v. Ja on jo ollut mullissa vuosia joten pankaa toisianne iästä riipumatta jöhänen muistoksee.

Kunhan henki pihisee roikkuvista - mistä vaan riippumatta!

Amen.

Äänestä

Olisi mukava tuntea vanhemman naisen pillu.

Äänestä

Kyllä voi ja nuorenkin kanssa, mulla seksiystävä 68v itse N22v

Äänestä
  • Voi,voi tulisipa tuollainen N22v vastaan, niin antaisin ja antautuisin useamminkin, enkä mikään viiden minuutin mies. M53 ja jukkap999 at gmail.com

Äänestä

Olen 60 v ukkomies Hyvinkäältä ja nainut vaan kolmea naista, toive ja halu ois tuntea kerrankin hoikan naisen rinnat ja pillu, maistellen ja naiden.

Äänestä
  • Wau!
    Saako kysyä montako miespuolista olet kellistänyt?
    Kun kova pa...painimies olet?

Äänestä

Et­­­si seks­­­ikump­­pani! Määri­­tä para­­­metr­­­it j­­a kaup­unki 👉 http://aram-us.com/H/U0g4I4

Äänestä

Olisi kiva löytää Hämeenlinnasta joku nainen 70v:Aale varatulle miehelle. Voitaisiin tavata silloin tällöin.

Äänestä

ITE 73 v sanon että kyllä saa,ei niitä mahottomasti tyrkyllä ole mut ei sitä kokoajan jaksaskaan ,nyt haräsin tossa 42 v nainen jäi nukkumaan ja kivaa oli iltasella

Äänestä

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

70v kirjoitti:

voiko 70 v. mies saada seksi keneltäkään.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu