Olen pudonnut kesällä kelkasta

Huomioita_sohvalta

Vaikka ei kesäisin juurikaan kelkkailla, joten ei siitä voi pudotakaan. Mutta minulle on vaan nyt käynyt näin. Nimittäin ainakin emmerdalen suhteen. Olen kesän aikana jättänyt jo monia jaksoja väliin. Enkä tiedä nyt oikein missä mennään. Joanie on ainakin näköjään tullut Dingleille asumaan Cainin pojan kanssa.
En ole viitsinyt alkaa edes netistä jaksoja jälkeenpäin katsomaan.
Nyt sitten kun välillä katson, huomaan, että en pysy enää menossa mukana, koska aika paljon on ilmeisesti tapahtunut tänä aikana kun olen jättänyt seuraamatta kylän asukkaiden elämänmenoa. Mutta ei haittaa. Suomen kesä on lyhyt ja luonto kaunis, emmerdale jää silloin kakkoseksi, aion nauttia kesästä muualla, kuin tv:n ääressä.

13

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Glub

      Niin, nyt heinäkuun ja elokuun jaksoissa tapahtuukin todella paljon asioita, suosittelen, että kannattaa katsoa vaikka Katsomon kautta jälkikäteen, sillä paljon tapahtuu. (Kuten on jo kesäkuunkin aikana.)

    • Cainonroisto

      Viime viikolla Cain suuteli Chrissieltä ja Harriet kuvasi tilanteen kun piti Robertin pyynnöstä silmällä Cainia koska Victoria ja Adam ovat karanneett kolarin jälkeen tarkoituksena mennä naimisiin,Robert ja Andy haluavat estää avioliiton ja koska Victoria voi kolarin takia joutua vankilaan.Victoria ja Adam sössi kolari tilanteen tunnustuksillaan poliisille.
      Robertilla on kuvat ja Cain pelkää että Moira saa tietää suutelusta. Cain sieppaa ja hakkaa Robertin ja alkaa kiristää rahaa. Aaron pelastaa Robin ja tunnustaa suhteensa Cainille ettei Cain kiristäisi enää. Aaron lyö Cainia koska tämä jatkaa rahan kiristystä Robertilta. Cain siis pahoinpiteelee useita kertoja Robertia kesän aikana. Ross kokee kovia myös Cainin taholta. Paddy ja Chas vahtivat Aaronia ja Robertia,sekoittavat asiat pahasti ja eihän siitä hyvää seuraa. Debbie pettää Peteä Rossin kanssa ja sekin menee rumaksi.

      • Robertkokeekovia

        Cainin touhut menee överiksi kesän ja syksyn aikana. Liikaa liioiteltua väkivaltaa. Sieppaus,sidonta,nyrkitys ja kiristys ovat Cainin vakio toimintaa. Ja vielä pahempaa aikoo..Bartonit pojat ja Andy vihanpitoa ja väkivaltaa loppuvuoden 2015 aikana. Debbien käytös kyllästyttää.
        Oates tuottajana tuotti väkivaltaa uusi tuottaja vuoden 2016 alusta vähentää sitä.


    • Huomioita_sohvalta

      Lämpimät kiitokset "kelkan kyytiin nostamisesta" Nyt tiedän taas hiukan missä mennään. Kunnes taas kohta tipahdan :)

    • JouniPaljastus

      Eiks nää oo juonipaljastuksia, eikä tähän mennessä kesällä tapahtunutta...

      • Ihnansamamitä

        Huomenna ja perjantain jaksoissa tapahtuu jo.


      • Oletanniin

        Alottaja kai halus lähinnä tietää, mitä on tähän mennessä tapahtunut. Nyt tässä paljastettiin tulevaisuuttakin, vaikka kaikki ei haluta tietää. Sitä varten on toi juonipaljastuskedju


      • Päättelykykyä

        Tänään ja huomenna esittävät jaksot esitettiin Briteissä 25.6.2015. Kaikki tulevan merkit on jo ollut meillä nähtävissä,Cainin tyypillistä toimintaa ja Ross ja Pete nahistelee ja Debbie jo Rossin kanssa. Tappelut, rikokset,syrjäytynyt,ihastuminen ovat toistuvaa toimintaa sarjoissa.
        Jos ei halua tietää mitään niin on parasta pysyä,pois palstoilta kokonaan.


    • reissuraisa

      Miksi Robert ja Andy halus estää Vicin ja Adamin avioliiton? Seuraan sarjaa satunnaisesti ja nyt ois aikaa lomalla taas ja alkoi kiinnostaa :)

      • KatsoKatsomosta

        Syyt kerrottiin jaksoissa.


      • reissuraisa

        Kiitos hyvin viisaasta ja tyhjentävästä vastauksesta.


      • Glub

        Koska he pitävät Adamia huonona vaikutuksena Victoriaan, ja ajattelivat, että Adam yrittää pitää yllä "karkumatkaa", ja ettei Victoria menisi oikeuteen todistamaan. Lisäksi Robert pitää Adamia yksinkertaisena rikollisena.


      • reissuraisa
        Glub kirjoitti:

        Koska he pitävät Adamia huonona vaikutuksena Victoriaan, ja ajattelivat, että Adam yrittää pitää yllä "karkumatkaa", ja ettei Victoria menisi oikeuteen todistamaan. Lisäksi Robert pitää Adamia yksinkertaisena rikollisena.

        Kiitos Glub! Tämäntyyppistä vastausta arvostan :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      117
      9416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1386
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe