Mikä tää lintuja ja rottia ruokkiva mummo oikein on?
Näin täs sen lihavan likan kanssa pyörillä ja irvisteli ja heilutti nyrkkiä ohi ajavalle autolle.
Onko kellikseltä kotoutettu...
Ei kaikki muumit kyl kanootissa, oikeasti pelottava tapaus
Mustiin pukeutuva lippismummo
7
252
Vastaukset
- Mumme
Sillä on myös aivan kauhea kielenkäyttö, kaikki kirosanat tulee veetä myöten.
Onko dementia? Vai onko aina ollut tuollainen. - Moneenjunaan
Alzheimer aiheuttaa tuollaista. Voi toki olla muustakin kysymys.
- Mumme
Tosi kauheeta kateltavaa kun ihmisellä ei ole mitään kontrollia :-(
- mielenterveyskohillaan
Avohoitoon laitettu, niinkuin yleensäkin näitä tällaisia "vapautetaan" resurssipulan vuoksi. Ensin annetaan tapahtua jotain, sitten vasta hoidetaan, näinhän se menee.
- säälimys
jos ei ole hoidossa ollutkaan? paljon niitäkin jotka ei hoitoa hae. sääli vaan läheisiä, toivottavasti eivät mene siihen hullun maailmaan itse.
- Anneleis
Se on mun entinen naapuri, saa käsittämättömiä raivokohtauksia ilman syytä. Apu kyllä kelpaa, mutta takanapäin haukkuu kaikilla mahdollisilla kirosanoilla.
- sepetemus
Maailma on täynnä sairaita ihmisiä, tänäänkin uutisissa monta outoa juttua :-(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 813181
- 922895
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191344
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141307Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275