75%:n enemmistöä ei kuunnella Suomessa.
Vastaukset 6
- Jåååå-å
Ja EU-jäsenyys on kuitenkin paljon isompi muutos kuin koulussa opetettavien kielten vaihtaminen.
- svekoliero_taas
Hehheh! Nettsiveko luulee olevansa nokkela? ;-)
Vaikka tietää tarkasti, että surutahoille pakkoruotsitus on kaikkein tärkein ja vakavin asia maailmassa.
Ps. Eikä kukaan ole mitään opetettavia kieliä "vaihtamassa". vaan poistamassa yhden turhan pakkokielen! Kyllä ruotsia saa opiskella vapaaehotoisesti niin paljon kuin sielu sietää...
- totuus_lyhyesti
UK onkin aito dmokratia, mutta Suomi on svekokratia.
Mitä se fenno jälleen aamukänninsä aikana sekoilee?
- yyyyyi
Koska Suomalaiset on orjakansaa joka hirttää metsään itsensä eikä kapinoi siksi herrat voi tehdä mitä vaan kun ne tietää sen
- äänestää
Britit ovat propagandan uhreja, exit porukka valehteli kaikenlaista mm. satojen miljoonien säästöistä, joita ero eu:sta toisi..pelkkää vääristelyä. Muistuu mieleen tämän palstan hölmöt väitteet pakkoruotsin satojen miljoonien kustannuksista Suomelle....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493