Eipä näy ylläpitoa kiinnostavan tämän palstan viestit. Luikuisista ilmiannoista huolimatta sama linja jatkuu.
Ylläpito ei reagoi viesteihin
14
660
Vastaukset
- enpystytajuamaan
Juu, väärennettyjä homokuvia vain tulee lisää ja perättömiä homoviestejä !!
- poispois
Eiköhän se ylläpitokin ole vastuussa näistä, kun ei poista.
- oikeastidi
Uskon, että poliisi seuraa näitä viestejä...Varsinkin väärennettyjen homokuvien ja perättömien homosyytösten takia. Koska olen tehnyt niistä asioista rikosilmoituukset nettipoliisille....
- Seitenoikeanpaskakeisari
Mitäpä meinasit niiden sanovan sinun teksteihin??? Minä veikkaan että ne tulee sinut hakemaan ja vie pehmustettuun huoneeseen
- kiesussentään
Veikkaa sinä tollo mitä haluat! Mutta kun näytin näitä homojuttuja poliisille ...niin eivät vieneet minua pehmustettuun huoneeseen, vaan alkoivat tutkia asiaa....
Hei! Jos löydät viestin, joka mielestäsi kaipaa poistamista, voit tehdä siitä ilmoituksen viestin alakulmasta löytyvällä Ilmianna-painikkeella. Käyttäjien aktiivisuus auttaa moderaattoreita pitämään myös Hyrynsalmi-palstan siistinä. Aurinkoista kesää! - Emma, Suomi24 Ylläpito
- Hyrynsalm.puolesta
Ei YLLÄPITO/VALVOJAT hoida tehtäväänsä. Ei me HYRYNSALMELAISET tarvita näiden huumehörhöjen ja möyrytautisten loan heittoa. Meillä varmasti on asiallistakin keskusteltavaa.
Sulkekaa Hyrynsalmen osalta Suomi24 , tai älkää päästäkö näitä möyryäjiä läpi. - SummerInTheCity
Aivan totta! Surullista luettavaa.. tämä yksi multipersoonallisuus on ottanut palstan henkilökohtaiseksi koston välineekseen Kainuuta ja kainuulaisia vastaan..
- Hyrynsalmelainen
SummerInTheCity kirjoitti:
Aivan totta! Surullista luettavaa.. tämä yksi multipersoonallisuus on ottanut palstan henkilökohtaiseksi koston välineekseen Kainuuta ja kainuulaisia vastaan..
Toimii kuitenkin.. mutta kyllä ylläpito voi poistaa kaikki Ristijärven puolen asiat. Ei kuulu meille.
- tottuuuuus
Ei totuutta tarvitse poistaa tältä palstalta, ainoastaan väärennetyt homokuvat !! HAHAHAHAHAHA
- abdullahi
Jos te haluta poista vääryys...te soitta polliisi..
- Hienoakiitos
Ylläpito puuttuu rävittömiin julkaisuihin
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215364- 501391
- 11817
- 47789
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58788- 46772
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52767Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49756Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132745Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8734