Ottaisko joku mun

eipakopaikkaa

vaimon vaikka viikoks mökille? En jaksais kuunnella sen kärttyilyä lomalla.

16

280

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SaisitKaiken

Sun on lähdettävä lipettiin sieltä. Loma on tarkoitettu rentoutumiseen, jos tiedät jonkun sulokkuuden naisen niin kysy varovasti olisiko tällä tarjota sinulle turvasatama;)

• Manic-Tuesday

Ei tässä nyt pettämään lähetä. Ainakaan ihan vielä. :)

• Mitä sinä tuollaista edottelet. pitää sitä nyt kärsiä jos ottanut sellaisen naisen, omistaan kolttosistaan tarvitseekin kuulla sanomaa. Ei sulo muutu kuin kärtsäksi. turvasatamasta voi olla pakolaissatama

• goldrose kirjoitti:

Mitä sinä tuollaista edottelet. pitää sitä nyt kärsiä jos ottanut sellaisen naisen, omistaan kolttosistaan tarvitseekin kuulla sanomaa. Ei sulo muutu kuin kärtsäksi. turvasatamasta voi olla pakolaissatama

Siis ehdottelet.

• SaisitKaiken
        Manic-Tuesday kirjoitti:

Heti alkoi hannaaminen. Pysy kotonas, tossun alla kun on niin turvallista ja vaimon selän takaa on hyvä kurkistella muuta maailmaa ;)

• Manic-Tuesday kirjoitti:

Ainakin oot hyvä mies

• mökkeilijämies

tänne mahtuu vaimo jos toinenkin. Pidän rentoutumisviikonloppuja vaimoille. Saa hierontaa, pääsee saunaan ja kokkaan ruokaakin.

• starttirahanhakuun

Uulaaalaaaaa.
        Ja mitä maksaa ? Valtavan hieno idis, "vaimot hoitoon vieraalle mökki miehelle", uus bisnees bisnees.

• Kakkosissakäynyt

Mene ihmeessä vieraisiin mitä tuota kärttyilyjä kuuntelemaan löytyy hyvinnoita kakkosia jotka osaavat hoidella varatunmiehen kuntoon jaksaa taas kotona kuunnella. !

• KirjoitaMyyvämpiMainos

HAHAHAAHAHAHAH:D Tuskin....

• lähdemukaamme

Miksei kukaan ole kehittänyt vaimonvaihto- tai miehen vaihtoviikkoja ja vaihtopäivä ihan niinkuin lomakohteissa yleensäkin yksi viikko.
      Mainos voisi olla: irti lomastressistä. Ei tyhjänpäiväisi jaaristuksia puolison tai muun suvun kanssa. Nyt se on mahdollista. Vietä mieheke tai vaimoke loma. All inclusive riippuen lomakohteesta. Hinta määräytyy tason ja paikkojen kunnon mukaan. Lomia joka lähtöön. Otathan yhteyttä: tosilomat oy.

• hihhihiih

Huippu idea! Hae valtion rahoitusta tälle businekselle. Suomi nousuun Vaihtoviikot!

• lähdemukaamme

En taida ehtiä enää, kun paljastin sen tänne näkyville. Nyt taisi tämä liikeidea mennä sivu suun.

• Oiskosiinäidistä

Vai pistettäiskös vaimot vaihtoon vähäksi aikaan. ;))

• idismenijo

Ai sori tuli tuossa jo mainittuakin. :)

• Kuva helpottaisi päätöksen tekoa. Jos ujo niin voit jättää kasvot pois kuvasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3179
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3067
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2922
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2601
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2122
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1677
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1649
    8. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1637
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1635
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59