Patric Tiaisen opitko?

Varonväärääoppia

En voi kuin ihmetellä nuori poika 2 viikkoa Afrikassa kurssilla ja Suomeen on Pastori. Kun ei pääse tarpeeksi esille perustaa oman seurakunnan Kokkolaan. Nyt houkuttellee meitä liikemiehiä mainoskalenterein jne jne.. Uskon Sana lahkollaan.
Oma seurakunta ja sen perustaminen klopilta ei ole uskottavaa sanan julistusta, mummot kyllä villiintyy mutta henki ei ole hyvä.

Varon tälläistä eksytystä jota tämä lahko nyt Suomessa puuhaa. Timo Närhi on mukana heti kun jäi eläkeelle.
Nyt katse Jeesukseen ei näihin hihuli "pastoreihin"

16

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isoopoika

      NO, onkos tuo nyt kovin kummallista, samaa asiaahan ne ajaa hellaripappien lapset,
      kun uskonto periytyy niin pääsee omaan seurakuntaan eikä sitä tartte edes ostaa, kaikki on valmiina! Katsokaas vaan Helsingin Saalemin pappia Mika Yrjölää, samat on opit kuin Patrik Tiaisellakin, miäs on vaan vähän vanhentuneempi, niin että otteet ei ole ihan niin ripeät kuin Patrikilla, kuiteski on samaa soppaa vaan eri purkissa!

      • siunaaHerra.työsi

        Eihän se ikä mikään este ole, ei ainakaan ole rypenyt tämänmaailman juoppoloissa tai seksijutuissa.
        Jumala antaa viisautta ja ymmärrystä sille joka sitä häneltä anoo.

        Siitä Mikä Patrik Tiainen on en tiedä, innokas hän ainakin on ja vie sanomaa Jumalasta eteenpäin, eikö se ole hyvä asia ?
        Eikö Jeesus käskenyt julistamaan evankeliumia. Iloitaan siitä mikä on hyvää.
        Jos se on Jumalasta se jatkuu ja kestää, jos ei ole niin raukeaa tyhjiin.


    • Txyg7j8k8l9
    • Hyviäuutisiatampereella

      Patrick on tulossa Tampereelle La 30.7 klo 18
      paikka: Tampereen Kristillinen Yhteisö - Helluntaiseurakunta, Härmälä

    • Jihiivivk
    • Totuusesille

      Miksi parjaatte ja puhutte valhetellen Patrick Tiaisesta?
      Ottakaa itse selvää asioista. Kun opponoit jotain vastaan esim. Yliopistossa, täytyy sinun ensin esittää asiat niin, että opponointiisi vastaava sanoo ja myöntää, että juuri näin hän sanoo ja tarkoittaa. Sitten voit esittää vastaväitteitä asiallisesti.
      Patrick Tiainen on itse antanut lausunnot julkisella facebook-sivullaan siitä, mistä häntä arvostelevat sanovat hänen julistavan.
      Älkää uskoko valhetta! Sielujemme vihollinen on valhettelija!
      Ottakaa itse suoraan selvää asioista, niin ette eksy.
      Silloin ei eksy ne, jotka syyttävät eivätkä ne, joita syytetään!
      Jos vetäistään esim. Jostakin puheesta pari lausetta ja sitä aletaan ruotia, niin löytyy jokaisen puheesta jotakin puutteellista.
      Tutkikaan itse, älkää uskoko kaikkea!

      • eksytys.paljastettu

        Patrick Tiaisen opit on tarkkaan tutkittu, ja todistettu, että hänen opetuksensa eivät kestä Raamatun Sanan valossa. Totuusesille nimimerkin tulisi itse tutkia Patrickin opetusten totuudellisuus, eikä arvostella niitä, jotka ovat sen jo tehneet ja vetäneet niistä oikeat johtopäätökset. Tiaisen julistama harhainen oppi on vaarallista ja eksyttävää. Tätä mieltä ovat monet Raamatun Sanan totuudessa vaeltavat Herran palvelijat.
        Varokaa ja karttakaa Tiaista, jotta ette itse joutuisi osallisiksi hänen synteihinsä.


      • valista.vähän

        " Varokaa ja karttakaa Tiaista, jotta ette itse joutuisi osallisiksi hänen synteihinsä. "

        Ja mitä ne synnit ovat ?


      • eksytys.paljastettu
        valista.vähän kirjoitti:

        " Varokaa ja karttakaa Tiaista, jotta ette itse joutuisi osallisiksi hänen synteihinsä. "

        Ja mitä ne synnit ovat ?

        No tietysti monenlaisiin harhaoppeihin uskominen ja niiden edelleen levittäminen.
        Niiden halveksuminen, jotka haluavat pitäytyä tinkimättömästi Raamatun totuudessa.
        Onko tätä nyt niin vaikea ymmärtää?


      • Epäraitista

        Patrick ei itseasiassa vastannut vastineessaan kovin moneen asiaan mikä hänen opetuksessaan on epäraitista.


      • PatricVarpunen
        eksytys.paljastettu kirjoitti:

        No tietysti monenlaisiin harhaoppeihin uskominen ja niiden edelleen levittäminen.
        Niiden halveksuminen, jotka haluavat pitäytyä tinkimättömästi Raamatun totuudessa.
        Onko tätä nyt niin vaikea ymmärtää?

        Harhaopit??? Kerro tarkemmin. Perusti oman seurakunnan ja mainostaa sitä, sekö?


      • eksytys.paljastettu
        PatricVarpunen kirjoitti:

        Harhaopit??? Kerro tarkemmin. Perusti oman seurakunnan ja mainostaa sitä, sekö?

        Voit itse perehtyä Patrickin opetuksiin ja tehdä niistä omat johtopäätöksesi.
        Niin minäkin olen tehnyt ja todennut hänet pahasti harhaoppiseksi, josta tulee pysyä mahdollisimman kaukana.
        Vertaamalla Patrickin opetuksia Raamatun totuuksiin, todennäköisesti tulet itsekin samaan johtopäätökseen.


    • mammonahuutaa

      Se RAHANHIMO RAKKAUSRAHAAN KAIKEN PAHAN ALKUJUURI. Saatanakaan pysty mihinkään siihen rahanhimoon verrattuna .

    • PaavaliJohannes

      Jos, siis jos, poika puhuukin Jumalan lähettämänä mitä Herra käskee ja te sanotte että hän on harhaopettaja...silloin te väitätte Jumalaa harhaopettajaksi. "Te sanotte minun tekevän näitä belsebulin voimalla..."
      Voi koittakaa ny hyvät ihimiset huolehtia siitä että ette itse ole syypäitä eksyttämään ketään esm omalla käytöksellä!

    • KatsokaaPeiliinPellet

      Te kirjoittajat olette ilmeisesti kaikki helluntailaisia. Yksi lahko tuhansista. Jos helluntailaisilla on noin suuria oppierimielisyyksiä jo oman lahkonsa sisällä, niin miten ihmeessä te voitte julistaa omaavanne totuuden? Kaikki maailman ortodoksit, katoliset ja pääosa luterilaisista on sitä mieltä, että oppinne on väärä. Ne tosin pitävät kaikki toisiaankin vääräuskoisina.
      Teill on yksi pyhä kirja ja teidän mukaanne sitä valaiseva Pyhä Henki. Silti tiellä on tuhansia keskenään- ja jopa sisäisesti ristiriitaisia lahkoja ja oppisuuntia. Uskottavuutenne on näin sivusta asiaa seuraavana pyöreä 0.

      Ja sitten te tulette mestaroimaan tieteitä, kuten evoluutioteoriaa. Olette te suoraan sanoen surkeaa porukkaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      390
      3857
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      133
      2697
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      128
      1875
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1320
    5. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1192
    6. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      172
      1189
    7. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1167
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      64
      1125
    9. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      51
      952
    10. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      291
      930
    Aihe