rahan jako

tupppivyö

VIhamiehet sorretut,tutut ja tuntemattomat ja muut sukulaiset ja hakkerit jos olisi rahaa miljoonia kaikille kiusatuille ,sukulaisille että joisivat itsensä hengiltä tankki autolla kaljaa ja viinaa toisin ,itselleni suomi on tuntematon maa .Matkailisin suomessa sitten ruotsissa

5

236

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaijeri

      jatka sinä vain haaveilua siksi se jääkin ,kaikki muut saavat rahaa ,sinä nuolet vain näpejäsi

    • Anonyymi

      Tämä taitaa olla minun viestini PERUN Kirjotuseni että annan hakkereille rahaa koska olet siellä odottamassa milloin rahat kilahtavat tilille siitä odotuksesta saattaa tulla pitkä jaksatko odottaa kymmeniä vuosia ,vai oletko se tuttu sukulainen jätä minulle ainakin 200000€ jätä ainakin sen verran sama vaikka veisitkin loput kiitos jo etukäteen jos jätät sen verran😊🤔👍.

    • Anonyymi

      Islanti kiinostaa kanssa tulivuoret ,no suomi on turvallinen maa toistaiseksi jokaisessa suomen kaupugissa haluaisin käydä.Huvipuistot särkäniemi,hiidenlinna,puuhamaa,vesilandia,rokua vai ranua jääkarhuja ne jäivät tänä kesänä väliin vaikka aikoin käydä siellä syöpä esti elinaika loppuu kesken verta yskin 🤮 kehkosyöpää epäilevät .passiivinen tupakoisija olen 😷.

    • Anonyymi

      Kannattaa muistaa ettei rahaa saa ottaa tai lahjoittaa ihan miten vaan. Raja on 5000€ kahden peräkkäisen vuoden aikana minkä jälkeen alkaa verottaja muistamaan.

      Toiseksi isoista käteisenä olevista rahoista ei ole kuin ongelmia. Rahan alkuperä ja kohde on tarvittaessa selvitettävä. Pankit ja eräät erikoiskaupan alat joutuvat myös tekemään selvityspyyntöjä.

      Jos sinulla on ”miljoona” ja menet autokauppaan ja maksat pankkikortilla, niin pankki varmentaa tapahtuman. Käteistä ei kannata tarjota HEDILLE tai rintajoupille. Heille siitä on vain haittaa ja ongelmia.

    • Anonyymi

      Rahan jako = sinä hakkeri joka tulit tämän sivun kautta asumaa minun pankkitillileni 2021 /8 ostoseksi minun pankin kautta seinäjoen huonekalukauppa 20€ menee vielä 29 vuotta jaksatko odottaa vielä niin kauan miljoonat sinne kilahtaa eikä kenosta sinne enää tule rahaa vain puolet 0,50 € enään varaa pelata vain kohta lopettamaa kokonaan ,pelaamisen järkyttän totaalisen huono tuuri on minulla.Jotenkin olet pankin pannut hälyttämää kun tulee 1 € käyt katsomassa kuinka paljon tuli minun tillille rahaa jos et lopeta minun avaimien haaskaakista puhelinnumeron ja tilin vaihto edessä ompi ,sitten hankalampi katsella hiki valuu otsalle ennenkuin löydät minut uudestaan ,paljon kaljaa,energia juomia kuluu.🤔😓😥🥵😓

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8176
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe