eli miten löytyy kahden tornin toisen levyn e.e.?
vai löytyykö?jeesatkaa!
Two Towers easter egg
7
1209
Vastaukset
- Eemuli
Jostain syystä Kahden Tornin EE:ssä on vain yksi easter egg, vaikka muissa on kaksi. Ainakaan itse en ole löytänyt sitä eivätkä ilmeisesti muutkaan. Vai onko se vaan todella nerokkaasti piilotettu :)?
- tumpelo(ko)
no kävi mielessä että onko siinä ollenkaan kun mielestäni kaikki mahdolliset niksit kokeilin....jossain vaan kun oli että kaikilla leffalevyillä on,niin ajattelin että onko siinä joku pirullisen hyvä juoni minkä takaa se löytyy..
- mikä?
Siis mikä easter egg? Olen ihan ulapalla :)....
- tumpelo(ko)
siis joka leffa-levyllä on bonus,yllätys piilotettuna,spesiaalipätkä liittyen leffoihin..löytyvät kohtausvalikon kautta;viimeisen kohtauksen jälkeen valitsee kohdasta new scene ja enterillä viereen ilmestyvän symbolin;ihan hauskoja pätkiä...paitsi siis two towersin toisen levyn lopusta ei meinaa löytyä....
- mitä?
tumpelo(ko) kirjoitti:
siis joka leffa-levyllä on bonus,yllätys piilotettuna,spesiaalipätkä liittyen leffoihin..löytyvät kohtausvalikon kautta;viimeisen kohtauksen jälkeen valitsee kohdasta new scene ja enterillä viereen ilmestyvän symbolin;ihan hauskoja pätkiä...paitsi siis two towersin toisen levyn lopusta ei meinaa löytyä....
KIITOKSIA valaisusta... nyt hävettää kun en aikaisemmin moista tiennyt ;)
- linkkivinkki
http://www.eeggs.com/
ja sieltä movies ja sitten dvd-features jos leffamunia etsii. - Samppa
Niin onko kukaan löytänyt tuota kyseistä easter eggiä, kun ei tuosta sivusta kauheasti saanut irti.. ??
Ilmeisesti sitä ei vaan sitten ole :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt485117Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.652894Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2711353Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721123Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391114Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611085- 1281048
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok741044- 152985
- 49914