Rsvintola Golani, entinen Kulmagrilli

Veronmaksajako

Golani on näemmä kaupungin suosituin ravintola ja päätin kokeilla tarjontaa. Otin pariakin sekalaista tuotetta listalta ja ne osoittautuivat ihan hyviksi.
Se mikä paikassa alkoi harmittaa, niin käteismaksusta ei saanut kuittia, ei vaikka summa oli lähes 20 euroa.
Onko muut huomanneet saman tuossa paikassa, siellä varmasti käy paljon väkeä, koska on saanut paljon suosituksia?

35

2087

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sesiitäsittenjoo

Haahaaaahahaaa ;) Se on täysin autio paikka kun siitä ohi kävelen useita kertoja päivässä. En ole kertaakaan siellä nähnyt asiakkaita. Kerran menin sinne kun niillä oli mainos buffetista mutta ei siellä sitten mitään buffettia ollutkaan vaikka mainos niin lupasi. Golanin kukkuloilla oli vain hinnat pilvissä ja sikakalliita ala carte aterioita.
      Kaveri oli käynyt kerran syömässä ja pyytänyt kuittia. Ei saanut edes pyytämällä.
      Ne kehut taitaa olla kaikki saman kirjoittajan.

• hhghghg

hoono suomi . mika kuitti

• japparapparuu

Menkää sinne syömään ja kun tulee maksun aika niin kieltäytykää maksamasta ennenkuin kassakoneesta tulee kuitti. Jos uhkailevat poliisilla niin sitten vain poliisi paikalle ja äkkiä ;)

Ja muistakaa varmistaa että teillä on kuitenkin rahaa sen verran käteisenä tai pankkikortilla. Jos teette sen rahattomana syyllistytte rikokseen mutta jos teillä on rahat esittää on se vain yksityisoikeudellinen riita-asia teidän kohdaltanne ja selvä rikos taas firman osalta.

• jjjeppo

Loistava paikka. Olen saanut kuitin pyydettäessä, sitä on tarjottukin.

• Kvitto

Kuittia on tarjottu minullekin, vaan en koskaan ota kuittia, ellei siihen sisälly takuuta tavarasta. Kauppias tehköön kuitillani ihan mitä lystää.

• Golanhigh

Golanissa on erittäin hyvää ruokaa ja laadukkaat raaka-aineet. Hinta-laatusuhde on kohdallaan. Siellä on esim kana-vuohenjuusto-paholaisenhillo-rucola -pizza. Ei sellaista saa Seinäjoella mistään muualta.

• omistajalle

Aika hyvin sä kirjoitat suomea jo vaikka et ole varmaan montaa vuotta vielä asunut täällä ja Golania pyörittänyt?

• Anonyymi

Kuulostaa herkulta tuo kana vuohenjuusto, paholaisenhillo rucola pizza.. Me EX kaa otettiin kana aurajuusto ananas pizzoja siellä oli hyvää ja hyvä palvelu😊

• AmirZ

Huhtakebab...Kuittia en ole koskaan saanut ja hinnat pilvissä/annoskoko surkea..Vertailkaa näitä paikkoja!!!

• Karhuvattu

Joo kuitti olisi kiva..paikka vaihtui tämän takia,toki parempaakin safkaa löytyy mm. el keb jne..

• tappaaviläjonkun

Sanokaa sille Huhtakebabbin pizzataksille että Seinäjoella on kaupunkialueella 50 km/h rajoitus EIKÄ 120 km/h jota vauhti niiden Kia Sportage hurjastelee kaupungilla. Saman firman autot ajelleet jo vuosia Seinäjoella järjettömiä nopeuksia.

• Seinajoppe

Hyvä ravintola ja rehellinenyrittäjä kristilliset arvot ja hyvä ruoka

• kebabjokke

Huhta kebab ,tänään kävin en saanu kuittia..Mut en tarviskaa..

• autiopaikka

Netin suosittelupalstalla on enemmän kehuja kuin koko ravintolassa on koskaan käynyt edes asiakkaita. Satoja kertoja olen siitä ohi kulkenut ja tänäänkin kahdesti. Ei edes lounasaikana ainuttakaan asiakasta enkä ole siellä koskaan nähnyt ketään. En edes sen edellisen nimen aikana.

• Mariiiina

Mitään muuta kuin hyvää en ole Golanista kuullut. Juuri eilen taisi fb kaverin seinällä olla aikamoiset kehut paikan lounastarjonnasta. Ehdottomasti nyt on kyllä itsekin jalkauduttava kyseiseen ravintolaan varsinkin tuon kana, vuohenjuusto, paholaisenhillo , rucola pizzan innoittamana. Huhtakebabin pizzat ovat hyvää perus pizzaa, hintaan kuuluu myös salaatti. Kotiin tuotuna perhepizzan mukana tuodaan useampikin salaattikipponen kun vain mainitsee toiveensa. Varsinkin baariiltojen jälkeisen päivän pelastus ja aina hyvä palvelu. Tähän mennessä olen joka ravintolasta Seinäjoen alueella saanut kuitin sitä pyytäessäni. Toisinaan kun pizzat on työpäivään kuuluneet osana. Siten kovin ihmettelen näitä kuitti rutinoita.

• autiotalo66

Kyllä haisee vahvasti yrittäjien oma kehu Onko Golanissa koskaan todistettavasti käynyt yhtäkään asiakasta?

• Veronmaksajako

En uskonut alun jälkeen että tämä ketjus saa näinkin paljon viestejä, niin jatkan sitä samoilla linjoilla.
      Elikkäs, olen nyt jo 3 kertaa käynyt sieltä ostamassa ruokaa ja maksanut käteisellä. KERTAAKAAN eivät ole kuittia tarjonneet. Jos olen jäänyt odottamaan sitä, niin ovat nopeasti ohjanneet salaattipöytään.
      Ruoka on hyvää jne. mutta verottajanpakoilu on kusetusta.

-AP

• hillbilly

kaupungin ravintola taso tuli todettua tässä..gourmee pizza town

• lounastelija

Kävin Golanissa ensimmäistä kertaa joskus marraskuussa 2016 ja siitä lähtien olen käynyt siellä lounaalla n. 1-3 kertaa viikossa. Laadukas salaattipöytä, hyvää pizzaa ja kebabbia. Listalta en ole tilannut mitään, mutta olen kyllä vesi kielellä katsellut muiden tilaamia annoksia.

Pienet tilathan sillä on; ehkä 14 tai 16 asiakaspaikkaa? Ja ihan höpöhöpöä että se olisi aina tyhjillään. Menkää lounasaikaan paikalle ja olkaa onnellisia, jos pääsette istumaan.

• SirkkaKapernaumista

Mä olen käynyt 2 kertaa, ensimmäisen ja viimeisen.

• arvoituspizza

Voisko lounastelija kertoa koska on menossa seuraavan kerran niin tulen katsomaan??? Kävelen siitä joka päivä ainakin kahdesti ohi lounasaikaan ja täysin tyhjä joka päivä.

Sillä paikkaa on jo varmaan 10 vuotta pidetty turkkilaista pizzakebabpaikkaa eri nimillä mutta jäänyt epäselväksi mikä niiden bisnes on kun eivät ainakaan ruokaa kellekään myy.

• paskamakujäi

Käytiin kaverin kanssa viime viikolla lounasaikaan. Kaveri tuumasi että taitaa olla paikka täynnä. Ei sitten ketään, ihan autio paikka.

No tilattiin lounasbuffetti. Salaatit asiallisia mutta kebab oli jääkaappikylmää ja kivikovaa. Pizzaa oli kolme lajia joista yksi hyvää mutta sitä saatiin kumpikin vain yksi siivu. Lisää ei suostuttu tekemään kun kahta muuta lajia oli vielä jäljellä. Ne ei niin kauhean hyviä. Pizzapohjat rutikuivia mutta täytteet asiallisia. Ruokajuomaksi vettä hanasta, ei edes kotikaljaa.

HUOMIO! KUITTIA EI SAANUT LAINKAAN EI SITTEN MILLÄÄN.

Lukemattomia kertoja kulkenut siitä ohi päiväsaikaan eikä koskaan ketään asiakkaita. Millä pysyy pystyssä vuodesta toiseen?

• hyvääjamaittavaa

Olen käynyt useasti Golanissa, kun olen Seinäjoella piipahtanut. Vaihdoin Amarillon Golaniin ja tykästyin salaattipöytään ja "beduiinin iltapalaan" Salaattipöydässä on aivan uskomattoman hyvää tomaatti-munakoiso? survosta, jossa on sopivasti potkua.

Turhaa mollausta tästä paikasta, se on yksi parhaita aitoja lähi-idän paikkoja, jossa olen Suomessa syönyt. Hakkaa mennen tullen pizza-kebab paikat, uskaltakaa maistaa paikan erikoisuudet ja jättäkää ennakkoluulot muualle.

Jos olen oikein ymmärtänyt, pitäjä ei ole muslimi, vaan kristitty?

• toinenkävijä

En tiedä onko pitäjä kristitty, muslimi ja buddhalainen mutta se lounaspöytä ainakin oli todella onneton. Kävin hiljan ja ruoka oli todella kylmää ja se loppui heti alkuunsa eikä lisää enää saanut.
      Nälkäisenä menin Heselle jossa nälkä sitten lähtikin.

Raha kyllä kelpasi eikä kuittia tosiaan saanut. Minne lie rahat menneet.

• Gebab

Miksi ihmeessä pitää sellaisessa paikassa edes käydä, kun Seinäjoella on sitten hyvä kebab paikka.

El Gebo, sieltä saa pizzaa ja parhaat kebabit. Eikä hinnatkaan päätä huimaa.
      Lasten kebab annos 5e aikuisten 10e jne...
      Löytyy varmasti, kun on Torikeskusta vastapäätä.

• Kebubmaisteli

Siis 10 e kebsusta..oho täytyy olla hyvää tohon hintaan..kaupungin kallein ainaskin..

• kakkaapaskalla

El Cebo on myös kaupungin paskin paikka :)

• pimeämyynti

El Cebossa saa takuulla aina kuitin ja verottaja ja veronmaksajat saavat omansa. Tuolla Golanissa ei ole vielä kukaan saanut koskaan kuittia.

Harmaa talous, musta tulevaisuus.

• seppopapunen

En nyt ymmärrä tätä kuittimeuhkaamista, oon käynyt golanissa kuukausittain aina helmikuusta 2016, joka ikinen kerta mulle on tarjottu kuittia, omistaja on mukava heppu. Siitä huolimatta tarjotaan kuittia vaikka varmaan jo muistaa mun kieltäytyvän siitä aina. Sanoi olleensa ennen valentinassa töissä seinäjoella mutta ei tullut toimeen oman pomonsa kanssa (käski aina laittaa aivan olemattomat täytteet) ja päätyi perustamaan oman yrityksen. Liputtaa nimenomaan hyvien raaka-aineiden puolesta ja itse olen saanut golanista aina hyvää laatua, mainittakoon tosin, että kerran kun menin buffet-pöytään juuri ennen sen päättymistä niin osa ruuista oli jo vähän viileämpiä, mutta mielestäni sen sanoo järkikin että jos 4 tunnin buffetiin menee juuri ennen sen loppua, on paljon mahdollista että laatu on vähän tippunut, kannattaa silloin tilata mieluummin listalta jotain. Mainittakoon vielä, että jos golanista tilaa jotain ekstratäytteellä niin silloin sitä myös saa.

• eienääkoskaan

Kaksi kertaa kävin Golanissa. Ekan ja viimeisen kerran.
      Buffet ruoka oli lopussa ja omistaja vain pyöritteli papereita eikä tuonut lisää ruokaa. Kebab oli rutikuivaa ja kivikovaa. Ja kuittia ei tosiaan saanut.

Sitä tosin ihmettelen kun usein siitä menen ohi eikä siellä ole viimeisen 10 vuoden aikana ollut koskaan muita asiakkaita. Näin oli myös aikaisempien omistajien aikana. Niiden edellisten omistajien aikana sieltä hain monesti kebabbia ja olin aina ainoa asiakas eikä koskaan ketään vaikka siitä pari kertaa päivässä kavelen ohi.
      Silti siellä oli aina 5 turkkilaista hemmoa tiskin takana. Ainakin palvelu oli aina nopeaa ja silloin vielä kebabbi hyvää ;)

Ai niin tämä nykyinen omistaja antaa ymmärtää että olsi muka israelilainen ravintola.
      Hemmo on palestiinalainen arabi.

• Prinssi5467

Salaatti pöytä loistava,pitsat huippu hyviä ja ystävällinen palvelu. Ja kuitti saatiin!!! Suosittelen

• Upeapaikkasjoella

Varmasti tulen mielelläni nyt ja vastaisuudessa upea paikka upea henkilökunta!!

• Eveliinuskavaa

Missäs tämmöinen paikka on?

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4549
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2205
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      102
      1386
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      20
      1237
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      74
      1178
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      125
      1010
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      998
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      925
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      257
      905
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      886
    Aihe