onko valtuuston kokouksiin iskenyt sensuuri?paikallislehdessä ei ollut juuri mitään.
sensuuriako
5
189
Vastaukset
- TämäTarinaOnTosi
On syytä epäillä ,että joku heistä on myllis!seppo,siksi istuvat siellä nykyään vain hiljaa ja otsa rypyssä kulmien alta mulkoilevat toisiaan,joku joskus murahtaa vähän tai päästää äänettömän mutta haisevan ja taas sama toisten kyyläily jatkuu ,siinä sitten miettivät ,että kuka on myllis ja kuka päästi tuhnun,tästä syystä ei paljon jää kirjoiteltavaa!
Kauhajoen kaupunginvaltuuston on syytä olla suututtamatta minua. Minä kyllä keksin keinot kostaa kokemani mielipahan.
- TKReppuJaReissumies
Paikallislehden tähtireportteri, Imperfekti, oli paikalla. Ole huoletta kaikki on ok!
- Onneksemme
Kauhajoki-lehti ei sensuroi moottoriurheilua, mitä maakuntalehti näyttää kauhajokisten moottoriurheilioden menestyksestä tekevän.
- Saissiittä
Kauhajokilehtikin julkaista vain oleellisen eikä leperrellä kaikkia kauhajoen ulkopuolisten sanomisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1111103
- 103969
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97822- 87758
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa178558- 49549
- 40549
- 25515