Ympärileikkaus aikuisena

EsariNahka

Ajattelinpa jakaa kokemuksiani asian suhteen.

Elikkäs, 30 vuotias mies, kärsin vuoden verran esinahan ahtaudesta erektiossa. Jostain syystä esinahkaani alkoi tulla pieniä haavaumia, jotka oli aika kivuliaita ja estivät seksin harrastamisen. Välillä oli parempia aikoja, ja välillä huonompia. Runkkaamalla sai yleensä varmimmin haavaumat. Noh, eka kerta yksityiselle urologille, joka tutki, joka poissulki sukupuolitaudit testaamatta ja määräsi kortisonia. Sanoi myös, että jos ei auta niin ympärileikkaus on seuraava vaihtoehto. Se kortisoni auttoikin haavaumiin, mutta esinahkaan oli ehtiny tulla sormusmainen kiristysrinkula arpeutumisen johdosta ihan esinahan päähän.

No aikansa sitä iloa kesti kunnes haavaumat palasivat. Ja peniksestä alkoi lähtemään jostain kohti nahkaakin. Kortisonia ei saanut kuulemma käyttää liikaa, koska se ohentaa ihoa joka taasen on herkempi haavaumille. Esarin venytelyäkin koitin Sormusmaisen kiristysrenkaan poistamiseksi, mutta se oli työlästä ja vaikutukset hitaita.

Noh, aikani taas kärsittyäni päätin toimia.

Toinen kerta yksityiselle urologille, joka myös poissulki sukupuolitaudit testaamatta, ja sanoi, että se on ympärileikkauksen aika. Hän ei oikein osannut sanoa mistä haavaumat johtui, mutta mahdollisia aiheuttajia oli kuulemma epäpuhtaus ja masturbointi. Kyrpääni olen kyllä pessyt säännöllisesti. Tiiä sitten, onko runkkaussessioni olleet liian rajuja :D

Edellisen kerran on ollut joku muu kuin vakiseksipartnerini lähes 2 vuotta sitten.

Itse joskus minuuttimuna -miehenä olen lukenut, että joillekin se on auttanut myös yhdynnän kestoon, kun terskan herkkyys aikanaan hieman heikkenee leikkauksen jälkeen hankauksen johdosta. Se olisi tervetullutta kohdalleni :D Aika varattiin silloin reilun kuukauden päähän.

Joitanki kauhujuttuja erehtyin lukemaan netistä julkisella puolella leikkauksen tehneistä, joten en edes harkinnut julkista, vaan luotin mielummin kokeneeseen urologiin, ja tein leikkauksen Diacorissa. Hintaa leikkaukselle tuli kaikkinensa hieman vajaa 750€. Toivottavasti oli sitten hintansa väärti, aika näyttää :D

Leikkaus oli eilen ja meni ilman ongelmia. Tänään poistin käärön kyrvän ympäriltä ja kävin suihkussa suihkuttelemassa haavaa, jottei se tulehtuisi. Leikkausjälki näyttää ainaki tällä hetkellä ok, mutta pientä mustelmaa terskan päässä ja turvotusta munassa on havaittavissa, joten tarkemmat analyysit leikkausjäljestä kannattanee tehdä myöhemmin.

Eilen ainoa kipu oli peniksen tyvessä, johon iskettiin ne puudutuspiikit. Itse haava on ollut oireeton, mitä nyt hieman kosketusarka, kun mulkkua hieman kääntelin puolelta toiselle leikkausjälkeä tutkiessani.

Panacodia antoi lääkkeeksi, jota voi napsia jos kipuja tulee. Käytin panacodia eilen päivällä ja yöllä. Hieman se laittaa väsyttämään, joten ostin itse lisäksi 400mg buranaa ja 500mg panadolia, jota syön tarvittaessa "ristiin" niin ei tule niin pöhnäinen olo, mutta auttaa kipuihin.

Viime yö meni hyvin ja sain nukuttua oikein hyvin. Aamulla meinas pukata aamuheijaria, mutta onneksi jäi puolitiehen. Urologi sanoi,että tikit kestää stondiksen, mutta voi hieman tuntua, jos aamuseisokki iskee.

Viikon verran määräsi saikkua ja seuraillaan tässä parantumisen etenemistä..

1

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 64897

      Mikä meininki tänä päivänä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe