Tiedän, että helluntailaiset on maailman jyrkin lahko. Joka ei heidän oppiensa mukaan kulje, joutuu helvettiin. Helluntailaiset ovat näin päättäneet, vaikka heillä ei tuomio-oikeutta olekaan. Suomen lakia on helluntailaistenkin noudatettava. Laki kieltää uhkailun. Leif Lindberg sanoi, että kun hänet heitettiin seurakunnasa pihalle, hänet samalla tuomittiin helluntaiseurakunnassa alimpaan helvettiin.
Helluntailaiset heittivät Leif Linbergin ulos
22
4009
Vastaukset
- kuriollapitää
Hyvä että joku kirkkokunta vielä harjoittaa ns. kirkkokuria. Valtavirta onkin mennyt jo ihan pilalle homotuksineen ja islam-fanituksineen.
- abuuuuuva
Ei kyse ole kirkkokunnasta, vaan tiukkapipoisten lahkosta.
- kuriollapitää
Johan ne perustivat Suomen Helluntaikirkon.
Tai osa ainakin.Tosin ne kirkkolaiset taitavat olla tavallaan liberaaleinta siipeä.
- Helvetinhelluntalaiset
Minut savusti työpaikasta ulos helluntalainen pikkupomo kun
en hänen käskystään kääntynyt helluntaiuskoon
enkä hänen kanssaan alkanut käymään aivopesukokouksissa.
KÄRISTY HELVETISSÄ SAATANAN LAPPALAINEN KIURUVEELTÄ!!!! - sellaista_sakkia
Helluntailahkolaiset riitelevät jatkuvasti, jopa omaan lahkoonsa kuuluvien kanssa on aina tappelu päällä.
- Anonyymi
Pitää muistaa, että kaikki lahkot ovat pieniä ja niissä on tukala ilmapiiri. ON ahdistavaa on sellaisessa mukana. Juorut, panostaminen, ym ei kukaan terve ja luova jaksa olla sisäänlämpiävässä talossa. Moni on jättänyt lahkot ja halunnut olla vapaa, mutta on silti Jumalalle täysin antautunut. Jumala on kaikkialla , ei vain jossakin helluntailaisuudessa.
- hakattulapsi
Meitä aivopestiin lapsena helluntailaiskokouksissa kolmena iltana viikossa vuoden jokaisena viikkona. Hullunkiilto silmissä saarnaaja pelotteli meitä lapsia ja kun pääsimme kotiin, helluntailaisvanhempamme hakkasivat meidät kotona melkein jokaisen kokouksen jälkeen. En pelännyt mitään muuta niin paljon lapsena kuin kotiin menoa, koska se tiesi ainaista kidutusta ja hakkaamista. Kiihkouskovaiset vanhempani olivat saaneet Saalemista ohjeet, että lapset pitää hakata, jotta eivät ylpisty ja käänny maailman puoleen. Meitä oli neljä lasta ja kolme meistä joutuu helluntailaisten päätöksellä helvettiin, minä myös. Yhden meistä helluntailaisvanhemmat saivat käännytettyä helluntailaiseksi juoksutettuaan häntä käännytyskokouksissa aikuisikään asti.
- SydämenKätkössä
En muista missä asiasta kerrottiin, mutta oliko se sitten joku helluntailainen, joka oli saanut kokea taivas kokemuksen. Hänen kertoman mukaan Taivaassa oli myös niitä, joiden hän ei koskaan Taivaaseen olisi uskonut näiden pääsevän ja vastaavasti hän ei nähnyt taivaassa niitä jotka olivat kuolleet ja joiden hän ehdottomasti oletti varmasti pääsevän Taivaaseen.
Ei helluntailaisella ole mitään oikeutta, kuten kenelläkään muullakaan ihmisellä ole mennä tuomitsemaan yhtäkään ihmistä kadotukseen.
Joku saattaa helposti tuomita ihmisen kadotukseen, jos ihminen on sairastunut syöpään, joka on vakava sairaus ja muuttaa ihmisen persoonaa, mikä johtuu pelkästään syövän aiheuttamista vaurioista.
Hän tuomitsee silloin pelkän ulkoisen olemuksen ja sairauden aiheuttamien oireiden perusteella. Kukaan ulkopuolinen ei voi tietää mikä on ihmisen sydämessä suhde Jumalaan. Se on Jumalan tiedossa, ei ulkopuolisten.- RealistinenKäsitys
Tuota... aika jyrkkiä mielipiteitä Helluntalaisuudesta ja niiden tuomitsemisista. Tunnen henkilökohtaisesti muutamia heistä, eikä kukaan ole koskaan osoittanut, tai painostanut tai vielä vähemmin tuominnut minua, tai ketään muutakaan tuntemaani henkilöä helvettiin. Sen verran olen itsekin lukenut, että kenelläkään ihmisellä ei ole tuomiovaltaa toisen ylitse ja jos oikein muistan, raamatussahan sanotaankin että: "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomita..." Ainakin siihen suuntaan. Tosin mätämuniahan löytynee jokaisesta uskon suunnasta, ehkä juuri eniten juuri kansankirkkomme parista, missä ovet ovat selkosen selällään kaikenlaisille epänormaaleille suuntauksille.
- cjvvvhb
Paikkakunnan pahimmat hulttiot pitäisi laittaa yhä kirkon häpeäpaaluun. Kunnioitus kirkkoa kohtaan lisääntyisi heti. Naispapit pitäisi myös heittää ulos papin tehtävistä.
- dfgvvgt
Onhan helluntailaisillakin naispastoreita ja naaraspuolisia saarnaajia lahkossaan.
- LinkkiäPliis
Kuka on Leif Linberg? Tarkoitatko Leif Lindeman, Leif Lindgren?
- Anonyymi
Leif Lindberg on se levyseppähitsaaja, joka muutti ex missi Ursula Rainion kanssa Floridaan asumaan joskus 1970 luvulla. Ursula kai jätti myöhemmin Leif Lindbergin, jonka jälkeen Lindberg tiettävästi muutti ihme ja kumma EESTIIN asumaan.
- Anonyymi
Varmaan se toinen
- Anonyymi
Saahan helluntailaiset tehdä mitä tahansa. Kyllä Leif tasan tarkasti tiesi, mitä teki. HÄN LAULOI KAKSI KERTAA TANGOPRINSSIKSI , TOINEN SIJA, Seinäjoella. Siihen vain hyvin harva pystyy. TOSI IHANA JA KARISMAATTINEN MIES. Monet helluntaiset ovat vain kateellisia Leifille. Ei tässä muusta ole kysymys. Ei gospelia laulamalla elä tässä maassa. Hyvä Leif, tuot meille kaikilla näin hyvää sanomaa. Elämässä pitää olla rohkea ja aina yrittää.
- Anonyymi
Rosvo se on Täys rosvo
- Anonyymi
Olen Luterilainen ja Isä oli maallikko saarnaaja.
Jatkuvasti meitä lapsia hakattiin ja lyötiin tiskirätillä.
Helluntailaiset laittoivat avioeroni liikkeelle herjaamalla minua samalla tavalla kuin saatanan palvojat olivat tehneet.
Helluntailaiset saivat puolisoni käännetttyä minua vastaan. Tähän ei saatanan palvojat kyenneet. - Anonyymi
Olin Leifin rak.työmaalla Floridassa. jossa Saksalaiset esittelivät kerrostalon välipohjan nk .jänne - teräs kersintöä jossa vaijerit kiristettiin betonivaluun jolloin maanjäristyksen sattuessa talo ei putoa kasaan ja ihmiset pelastuu. Noin lyhyesti kerrottuna. Asuin Leifin rakentamassa rivitalossa vierailin Rainio /Linberin talossa, Kalle Anttilan talon vieressä Leik Wordissa. Leif oli älykäs kielitaitoinen liikemies joka tekin hyviä rakennusbisneksiä. Oli Palm biitsin kolfgupin jäsen jne. USA jälkeen rakenteli Portugalissa ja sittemmin Eestissä. Rauha hänen muistolleen. ja terveiset Ursulalle.
- Anonyymi
Erottihan ne sebastian tynkkysenkin.
- Anonyymi
Ei tynkkynen miltään helluntai ukolta kuulosta. hyvä mies.. rehellinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tynkkynen miltään helluntai ukolta kuulosta. hyvä mies.. rehellinen
Vaan kun Tynkkynen on helluntailainen yhä. Et sinä sille mitään voi.
- Anonyymi
Myös Rainer Friman ja Viktor Klimenko ovat kokeneet syrjintää helluntalaisten taholta, molemmat olivat mukana helluntalaisissa pidemmän aikaa.
Lukekaa R. Frimannin kirja "Sinulla saa olla ongelmia", jos sen jostain saatte käsiinne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815