Tapasin erään yrityksen asiakaspalvelutehtävissä työskennelleen naisen muutama vuosi sitten. Nyt minulla on pakkomielle pukeutua tai kokeilla pukeutumista samoihin vaatteisiin, mitä tuolla naisella oli yllään, eli mustat liituraitahousut ja ohut valkoinen paitapusero. Kuvittelen vielä, että hänellä olisi jalassaan mustat sukkahousut ja sukkanauhaliivit sekä mustat satiini pikkupöksyt. Tuolla naisella oli todella hyvännäköinen pylly ja muutenkin hänen olemus oli tosi sexy ja pirteä.
Pakkomielle naisten vaatteisiin
6
360
Vastaukset
- pissis1
Ite tykkään teinityttöjen pukeutumisesta,ja pukeudun myös itse samalla tavalla==>Tosi kireet lantiofarkut(onlyt tietty!!!)sit tiukka lyhyt nahkarotsi iso vyö ja nahkasaapikkaat.
Tosi kiihottava, vielä mustat korkkarit mistä näkyy housun lahkeiden alta vähän ohuet mustat sukkahousut...
- OikeinArvasit_
Juuri näin ;)
- miesrapu
Itsellä on vähän saman moinen himo pukea salaa vaimon ystävän vaatteita.
Siksi taas odotan kun he sopivat tapaamista ja lähtevät iltaa viettämään kaupungille. Vaimon ystävä tulee kauempaa meille yöksi ja siksi vaihtaa vaatteet illanviettoa varten ja minä odotan tilaisuutta kun saan pukea ne ja viettää iltaa niissä.
Monesti otan kuvia itsestäni niihin vaatteisiin puettuna ja vertaan hänen kuviin. Yleensä lopuksi tyydytän itseni ja annan sperman lentää kuvien päälle. - mad.about.satin
Naisten satiiniset juhlavaatteet, kauluspaidat, mekot ja hameet ovat vastustamattoman ihania <3
Olisi varmaan ihanaa peuhata ainakin kolmen naisen kanssa satiinilakanoilla kun kaikille heillä olisi pitkä, liukaspintainen ja kiiltävä satiinimekko yllä, alla ei tietenkään mitään sisäänpääsyn varmistamiseksi... ;D- satiinisänkytouhuja
Esim. tuollaisia, aah :D
http://www.satinforum.com/download/file.php?id=11428&mode=view
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174466
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842509Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731647Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261414Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 201001
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon19985- 115961
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 171914