Terve, ongelmani on se että monet naiset ovat valittaneet että minulla on "liian iso" penis.
Pituutta on vain noin 15-16cm, mutta ongelmia tulee kuulemma paksuuden kanssa.
Minua ärsyttää kuunnella kun miehet kerskuilevat isoilla peniksillään, mutta minun tilanteessani taas naiset valittavat että sattuu ja on epämukava... Auttaisivatko liukuvoiteet ?
Liian paksu penis?
28
8688
Vastaukset
- niina
mikä on ympärysmitta ja mahtuuko kortsu?
mun exällä oli mun ranteenvahvunen ja juuri mikään kortsu ei sopinu. ei mulla ainakaan valittamista koon puolesta ollu. sisään laittaminen oli välillä vaikeaa, mutta muuten ei oikeen kyllä ongelmia ollu. mä kyllä kostun tosi hyvin.
toi kosteus ja kiihottuneisuus siinä nimen omaan onki tärkeetä. kun nainen kiihottuu, emätin laajenee. muista kunnon esileikit! jos nainen kärsii kuivuudesta, liukuvoide on ihan must! ainakin durexilla on tosi hyvä liukaste
ja yks, missä varmasti jäät vähemmälle: anaaliseksi- Huolestunut
normaalit kortsut mahtuvat, mutta on siinä aikamoinen häslinki saada ne paikalleen. Tiukkaa tekee, ympärysmittaa en ole mitannut.
Ongelmia minulla on juuri tullut tuossa sisäänlaittamisessa, ei oikein tunnu mahtuvan jne.
Pitää pitää todella hyvä huoli siitä että nainen on kostunut kunnolla.
Anaaliseksi ei huoleta koska ei ole mitään haluja sitä tehdä.
kiitos vastauksestasi :) - Poju
Huolestunut kirjoitti:
normaalit kortsut mahtuvat, mutta on siinä aikamoinen häslinki saada ne paikalleen. Tiukkaa tekee, ympärysmittaa en ole mitannut.
Ongelmia minulla on juuri tullut tuossa sisäänlaittamisessa, ei oikein tunnu mahtuvan jne.
Pitää pitää todella hyvä huoli siitä että nainen on kostunut kunnolla.
Anaaliseksi ei huoleta koska ei ole mitään haluja sitä tehdä.
kiitos vastauksestasi :)Mut oon 17v ja kokematon. Oon tesmannu asettaa kortsuja paikallee, mut ne puristaa ihan sikana ja joitakin merkkejä en edes saa päälle. Mittasin tänään leveyden huvikseen. N. 5cm paksuimmasta kohtaan. Pituutta kyllä ei ole juurikaan.
Aattelin vaa et mitkä olis vähän leveempiä merkkejä...? - Huolestunut
Poju kirjoitti:
Mut oon 17v ja kokematon. Oon tesmannu asettaa kortsuja paikallee, mut ne puristaa ihan sikana ja joitakin merkkejä en edes saa päälle. Mittasin tänään leveyden huvikseen. N. 5cm paksuimmasta kohtaan. Pituutta kyllä ei ole juurikaan.
Aattelin vaa et mitkä olis vähän leveempiä merkkejä...?Nyt ei muistu mieleen mitään merkkejä. Helsingissä oli ennen kondomeriet niminen kauppa josta sai jos jonkinmoisia kondomeja. Myös erittäin isoja.
Onnea vaan etsintään :) - Samanlainenko ?
Poju kirjoitti:
Mut oon 17v ja kokematon. Oon tesmannu asettaa kortsuja paikallee, mut ne puristaa ihan sikana ja joitakin merkkejä en edes saa päälle. Mittasin tänään leveyden huvikseen. N. 5cm paksuimmasta kohtaan. Pituutta kyllä ei ole juurikaan.
Aattelin vaa et mitkä olis vähän leveempiä merkkejä...?Ympärysmitta paksuimmasta kohtaa, kiinnostais vertailla.
- kortsu
Samanlainenko ? kirjoitti:
Ympärysmitta paksuimmasta kohtaa, kiinnostais vertailla.
laita traktorin sisäkumi,niin eiköhän mahdu ja tunge pallitkin samaan pakettiin
- Fatboy
kortsu kirjoitti:
laita traktorin sisäkumi,niin eiköhän mahdu ja tunge pallitkin samaan pakettiin
14,5cm ympärysmitta..leveyttä 5,3cm
ja kylhä tolla jote kute pärjää. - Tykinammus
Fatboy kirjoitti:
ja kylhä tolla jote kute pärjää.Jos tuollanen vehje on taskussa, ei tartte ajaa bemarilla.
- Jötikkä
Fatboy kirjoitti:
ja kylhä tolla jote kute pärjää.keskeltä mitattuna ymp.mitta 15,3cm, en tiedä onko paljon vai vähän mutta mitä välii...
- Twink
Jötikkä kirjoitti:
keskeltä mitattuna ymp.mitta 15,3cm, en tiedä onko paljon vai vähän mutta mitä välii...
Mull on ja 15,3, onkohan se EU mitat täyttävä.
Mahtaakohan meillä olla samoja geenejä.. - Kalju EU-kostaja
Twink kirjoitti:
Mull on ja 15,3, onkohan se EU mitat täyttävä.
Mahtaakohan meillä olla samoja geenejä..Mun pelini on 14,8 ja se on reilusti yli EU-kynnyksen, saan käyttää sitä ympäri eurooppaa ilman sakkojen pelkoa. Täytyy vaan tarkistaa että liha on tuoretta muttei laitonta.
- Sam17
Kalju EU-kostaja kirjoitti:
Mun pelini on 14,8 ja se on reilusti yli EU-kynnyksen, saan käyttää sitä ympäri eurooppaa ilman sakkojen pelkoa. Täytyy vaan tarkistaa että liha on tuoretta muttei laitonta.
Mittasin tossa äsken, ja mulla oli vaan 14,2 , saakohan semmosella naisia eu:sta ? Kovin olen treenannu, jos vaikka vielä paksunis..
- Mikko
Sam17 kirjoitti:
Mittasin tossa äsken, ja mulla oli vaan 14,2 , saakohan semmosella naisia eu:sta ? Kovin olen treenannu, jos vaikka vielä paksunis..
Mun kalulla on pituutta 19cm ja leveimmässä kohdassa paksuutta 5,5cm.
Kerran on ollut liian iso, mutta muuten on aina mahtunut kun ei aluksi suotta kiirettä pidä. - Ei tollasta olekkaan
Mikko kirjoitti:
Mun kalulla on pituutta 19cm ja leveimmässä kohdassa paksuutta 5,5cm.
Kerran on ollut liian iso, mutta muuten on aina mahtunut kun ei aluksi suotta kiirettä pidä.Siis sullahan on ihan hervoton kulli. Mie ainakin koitan välttää tommoset vaonräjäyttäjät kaukaa. Puoletkin sun mitoistas riittää.
Toivottavasti tästä maasta löytyy joku hehtohole, mihin voit kalus upottaa.
Iloista kevättä sulle tosi sonni,
T:tiukkalooratiina - Tiukkatappitomppa
Ei tollasta olekkaan kirjoitti:
Siis sullahan on ihan hervoton kulli. Mie ainakin koitan välttää tommoset vaonräjäyttäjät kaukaa. Puoletkin sun mitoistas riittää.
Toivottavasti tästä maasta löytyy joku hehtohole, mihin voit kalus upottaa.
Iloista kevättä sulle tosi sonni,
T:tiukkalooratiinaHei sä oot tyttö mitä mä oon aina halunnu, sulla kun on just mulle sopivat vehkeet, ruvetaan kimppaan :)
- Okeido
Okeidolla on sellanen kumi joka on tarkoitettu "isoille miehille", mul oli kans että ei kumet kestänyt, sit sain tietäää tästä okeidosta, kestää ihan hyvin, myytävänä ihan normaali kaupoissa,kiskoissa,huoltoasemilla..
- Anne
Onko ton Okeidon lisäksi saatavilla tavallista isompia kondomeja? Minkämerkkisiä ja mistä saa?
Miesystäväni kanssa ollaan kyllästytty kumien kanssa ähräämiseen, kun ne ovat liian ahtaita ja jäävät "puolisääreen" (kulli on tyvestä niin paksu, että paukaloni ja etusormeni eivät yletä ympäri ellen purista, minulla on pitkät ja hoikat sormet). Ei se iso koko aina siunaus ole! - Jos vielä olisi varastossa
Anne kirjoitti:
Onko ton Okeidon lisäksi saatavilla tavallista isompia kondomeja? Minkämerkkisiä ja mistä saa?
Miesystäväni kanssa ollaan kyllästytty kumien kanssa ähräämiseen, kun ne ovat liian ahtaita ja jäävät "puolisääreen" (kulli on tyvestä niin paksu, että paukaloni ja etusormeni eivät yletä ympäri ellen purista, minulla on pitkät ja hoikat sormet). Ei se iso koko aina siunaus ole!kaupparatsufrangenilta, sillä on kaikkea muutakin epänormaalia tavaraa jaettavana :)
- Anne
Jos vielä olisi varastossa kirjoitti:
kaupparatsufrangenilta, sillä on kaikkea muutakin epänormaalia tavaraa jaettavana :)
Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, niin miksi et säästäisi vaivaa ja pysyisi ihan kokonaan hiljaa?
Minun kysymykseni oli täysin asiallinen ja meille tärkeä. Ehkäisy ei ole yhdentekevä asia ja sen pitäisi olla mahdollisimman miellyttävää. Isojen kondomien puute on todellinen ongelma, älä väheksy sitä. - vihaat lapsia
Anne kirjoitti:
Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, niin miksi et säästäisi vaivaa ja pysyisi ihan kokonaan hiljaa?
Minun kysymykseni oli täysin asiallinen ja meille tärkeä. Ehkäisy ei ole yhdentekevä asia ja sen pitäisi olla mahdollisimman miellyttävää. Isojen kondomien puute on todellinen ongelma, älä väheksy sitä.Mihin te kondomeja tarttette, jos sun jäbälläs on niin kivankokoinen kulli, niin lisääntykää.
Vai onko sun todellinen ongelma se, että sun miehes on afrikkalainen, etkä tiedä tautien lukumäärää ? ovatkohan suhteessa kokoon. Vai onko miehesi vaan niin kömpelö, ettei osaa laueta ulos. Vai etkö käytä e-pillereitä kun vihaat niin paljon lapsia, että sekin 1 miljoonasta mahdollisuus, ettei pillerit tehoa, on sulle liikaa ? - Psyyke kävelyllä
Anne kirjoitti:
Minun kysymykseni oli täysin asiallinen ja meille tärkeä. Ehkäisy ei ole yhdentekevä asia ja sen pitäisi olla mahdollisimman miellyttävää. Isojen kondomien puute on todellinen ongelma, älä väheksy sitä.on sulla ainoo vaihtoehto.
- menkele
vihaat lapsia kirjoitti:
Mihin te kondomeja tarttette, jos sun jäbälläs on niin kivankokoinen kulli, niin lisääntykää.
Vai onko sun todellinen ongelma se, että sun miehes on afrikkalainen, etkä tiedä tautien lukumäärää ? ovatkohan suhteessa kokoon. Vai onko miehesi vaan niin kömpelö, ettei osaa laueta ulos. Vai etkö käytä e-pillereitä kun vihaat niin paljon lapsia, että sekin 1 miljoonasta mahdollisuus, ettei pillerit tehoa, on sulle liikaa ?jokaisen tehdä päätökset itsenäisesti. Jos joku on sitä mieltä että on geneettisesti niin huonoa materiaalia, ettei halua tehdä kakaroita, niin sehän on mielestäni hyvä päätös. Olishan se kauheeta jos kaikkien vapaana kulkevien kahjojen olis pakko tehdä lapsia. Kyllä ongelmaan on pakko löytää joku kaikkia miellyttävä ratkaisu.
Nim. ei pakkolisääntymistä henkisesti vajaille - Haluan auttaa
Anne kirjoitti:
Minun kysymykseni oli täysin asiallinen ja meille tärkeä. Ehkäisy ei ole yhdentekevä asia ja sen pitäisi olla mahdollisimman miellyttävää. Isojen kondomien puute on todellinen ongelma, älä väheksy sitä.apu ongelmaasi löytyy osoitteesta
http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?category=97&conference=599 - Okeido
Anne kirjoitti:
Minun kysymykseni oli täysin asiallinen ja meille tärkeä. Ehkäisy ei ole yhdentekevä asia ja sen pitäisi olla mahdollisimman miellyttävää. Isojen kondomien puute on todellinen ongelma, älä väheksy sitä.Eikö se kuuluisa sanonta ole että..."se koira älähtää johon kalikka kalahtaa" eli ne vikesee jotka on kateellisii...eihän sille voi mitään että geeneissä on sellanen kalu kun on...ja pitää ostaa erikoisempii kumii...
- Black & decrepit
vihaat lapsia kirjoitti:
Mihin te kondomeja tarttette, jos sun jäbälläs on niin kivankokoinen kulli, niin lisääntykää.
Vai onko sun todellinen ongelma se, että sun miehes on afrikkalainen, etkä tiedä tautien lukumäärää ? ovatkohan suhteessa kokoon. Vai onko miehesi vaan niin kömpelö, ettei osaa laueta ulos. Vai etkö käytä e-pillereitä kun vihaat niin paljon lapsia, että sekin 1 miljoonasta mahdollisuus, ettei pillerit tehoa, on sulle liikaa ?Jos on yhtään mediaa seuraillut, on tullut huomatuksi ettei Anne turhaan ole huolissaan.
Tilastojen mukaan etelän hetelmillä Afrikassa, joka KUUDENNELLA on hiv. Eli jos pyöreesti ajatellaan, näinollen joka kolmannella miehellä on TAPPAVA TAUTI. Kyllä niiden, jotka riskeistä välittämättä haluavat sisuksiinsa mustaa miestä , tulee antaa mahdollisuus suojautumiseen. Kyllähän se ilman kortsua saastunut valkoinen nainen on vaaraksi muillekkin kuin mustille.
Think about that.
Ilmaisia kondomeja kaikille narkkareille ja afrikkalaisille, sossu ne kuiteskin maksaa.
- niina
vähän tavallista ainakin ympärysmitaltaan isompi kondomi on mm. durexin comfort. koko ei taida olla kuin millimetrin tai pari suurempi, mutta toi avun ainakin mulle ja exälleni.
älkääkä pojat olko niin huolissanne. ei sillä koolla oikeasti ole niin merkitystä. vaikkakin pakko on myöntää, että kyllä siinä isossa jotain (esteettistä) viehätystä on. mut on se tavallaan hankalakin. paikat kipeytyy helposti ja pitää käyttää kalliimpia kortsuja. mut ei se kullin koko mitään ratkaise ellei se nyt ihan minimaalinen tai maksimaalinen ole. eihän naisen vagina ole kuin n. 10 cm syvä, joten pituudella ei juuri ole merkitystä. paksuus on todellakin se ratkaisevampi tekijä, mutta ei sekään kovin tärkeä (kunhan ei mihinkään nakkiluokkaan mennä). tämä siis omana mielipiteenäni, kun poikia tuntuu aina kiinnostavan onko koolla väliä. niin ja mikä on iso/riittävä? paksuudesta en osaa tarkkoja mittoja antaa kun sitä on vaikeampi silmämääräisesti arvioida, mutta pituutena kaikki 12 cm ylöspäin on riittävää. keskimääräinen pituus taitaa olla noin 14 cm. isoksi nimittäisin jormaa jonka pituus on yli 16 cm. että ne puheet 20 senttisistä... niin isot taitaa olla todella harvassa, ite en ole koskaan törmännyt.- Mies kahdenkymmenen
Kyllä helpotti, kiitoksia. Eikä mene taatusti vuorokauttakaan ja joku nainen taas ilmoittaa että koolla on todella paljon väliä...
- Jorma
"isoksi nimittäisin jormaa jonka pituus on yli 16 cm."
No huh..olen Jorma jonka pituus on 193cm eli olisin SuperHugeJorma ainakin?
Mun yhen serkun nimi on myös jorma ja voin vakuttaa että hänkin on yli 20cm..Eli kyl tässä suvussa Jormat on valtavia!
Nyt ois sulla mahollisuus törmää todella valtaisaan ja iloiseen JORMAAN!=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232926- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52715