Jeesuksen opetus: "Pelastus on juutalaisista"

Jeesus_on_Totuus

Raamatussa kerrottu Jeesuksesta ja hyvin selvästi opetti: "Pelastus on juutalaisista". Tietysti Jumalan vastustajat vihaavat tätä totuutta ja varsinkin nyt, kun näemme juutalaiset pääseen omaan luvattuun maahan ja Jerusalemiin, sillä Jumalan Hengen vuodatus on edessä ja koko Israel on pelastuva kuten on kirjoitettu.

25

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Todella_hienoa

      Todella hienoa kaikille ihmisille ja ennenkaikkea juutalaisille että pelastus on annettu juutalaisuudesta ja Jeesuksesta kaikille kansoille. Jumala on erittäin hyvä ja ihmisrakkautensa ja armonsa laajaa ja hyvää ja pyhää. Jeesus on esimerkin antanut jokaiselle ihmiselle kuinka rakastaa toisia ihmisiä ja kuinka tehdä Isän Jumalan tahtoa myös silloin, kun itsestä tuntuisi toisen tien olevan parempi, ja Isä lähetti enkelinsä vahvistamaan Jeesusta tässä tilanteessa ja jälleen näemme Jumalan rakkauden niitä kohtaan, jotka häntä avukseen pyytävät, eikä Jumala katso henkilöön vaan jokainen joka avukseen häntä pyytää myös sen avun saa ja Jeesuksen nimessä tulee pyytää, sillä ainoa tie on Jeesus Isän Jumalan tykö.

      • Juutalaisista on lähtenyt Kristinusko myös meille ja siksi pitää Israelia ja Juutalaisia ja Jerusalemia siunata.


      • " Pelastus" on Herra Jeesus Kristus.

        Jeesus nasaretilainen syntyi Juudan heimon KAUTTA.

        Juutalaiset, eivätkä ketkään muutkaan ihmisryhmät, pelasta syntistä ihmistä.


      • Raamatussa_Totuus

        Jeesus Nasaretilainen Juutalaisten Kuninkaana pelastaa jokaisen ihmisen ja nimenomaan Isä Jumala pelastaa ihmisen Jeesuksessa ja Pyhässä Hengessä antamalla synnit anteeksi ja samoin pyhittämällä totuudessa, sydämen usko vanhurskauttaa ja suun tunnustus aikaan saa ihmisen tunnustamisen Isän Jumalan enkelien edessä ja nimen kirjoittamisen Jumalan elämänkirjaan. Kun ihminen ei Jeesusta kiellä sanalla eikä teoilla, niin ihminen pelastuu näin juutalaisuudessa, sillä sitä Jumalan valtakunta on tietysti ja ollut ihan luomisen alusta eli noin kuuden vuosituhannen ajan.


    • MariaSalome

      Mutta tahdotteko te kunnioittaa sitä joka ollut Saint Maria Salome,
      ja Bathsheba.

      • Parane_Jumalassa

        Parane Jumalassa Jeesuksen nimessä.


    • MariaSalome

      Tahdon että' ihmiset rangaistaan joka hetkestä epä kunnioittavuutta, sielut. Olen myös valaistunut.

    • MariaSalome

      Olin Jeesuksen äiti, kun hän oli Kuningas Salomon.
      Se on kiva että on kauniita puheita mutta useimpien uskovaisten ja Pappien pitää tunnustaa epäkypsyytensä he esim eivät ota minua luokseen nukkumaan , vaikak olisin asunnoton, antoivat kerran kävellä ulkona kaksi yötä.
      Ei ollut rahaa edes kahvilaan
      se saa jo kaikko9amaan? kyllä pitää olla menestynyt`?????
      Jeesuskin sanoi että joka auttanut jotakin pienimmistä
      ( koska näimme sinut tarvitsemassa kysyivät
      Jos olette auttaneet jotakin pienimmistä kin olette auttaneet Jeesusta
      Kun olette antaneet yösijan jollekulle, tai ruokaa se on Jeesukselle

      Minä vaan olen Maria salome jolal ei ole mitään
      ei rakkauttakaan ( Ismo Alanko hylkäsi ( aviomies 1700 ja 1800 luvulla
      ( aristokraatteina 1700.. hienostuneina ja herkkinä
      jotka emme ksokaan tahtoneet pahaa kenellekään
      ylevämielisinä, kuninkaallisina. ( Lady sarah olin
      Paronitar Baroness Caroline Foxin ja Emily Fitzgeraldin Ducches of Leinster
      sisko ( vailla arvonimeä...)
      Olin ed elämässä ollut Nunna, lopun elämäbn 36 vuotta ( Olin Aurinkokuninkaan rakastettu
      ja hänen neljän lapsen virallistettu äiti.
      Olin onnellinen sielu ? tai surullinen.. mutta tunteva
      ( myötätuntoa!!! loistaa Louisedelavallieren allekirjoitus , signeeraus
      kun löysin internetistä.. siitä henki..
      se , mitä ei nyt annettu tuntea
      että miesten Tonin ( 1200 luvun puolisoni ( Kuningas Alexander Glorious
      ( Skotlannin Kuningas ja Kuningatar olimme
      ja Ismon naiset siveettöminä heistä kuvia näkyy
      heidän alhaisuus tunne elämä raaka
      oli ne miehet hoivasivat























      lisoni Kuningas

    • Mariasalome

      aviomieheni ed elämässä oli juutalainen. Warsowassa. Musiikkipedagogi hän oli.
      ( Hän ollut Luther. ) Hän vietti lauantai pyhää ( inhosin kaalinhajua..
      Sen muistin. Olimem ylhäisiä.. kai.. siinä ajassa Hienostuneita herkkiä musikaalisia
      hengellisiä
      mutta olin vainottu kin , näkövammainen Näin ihmisten kasvot vain valkeina läiskinä..
      en nähnyt hyvin ( joskus on rakkaus, henkilöitä kohtaan,
      suuret tunteet.. kuten Toni Wirtanen rock tähtenä.. Rakastin sitä.
      Mutta hän petti täysin.
      Nyt odotamme hänet rangaistaan ( tollosilmäisenä silmälasipäisenä pölhänä joak luulee olevansa jotain jumalattomana kusipäiseksi kehittyneenä
      ( vainottuna pyhänä..
      ( hän oli Zepedee.
      Ukkosen pojat.. Jeesus nimesi.. ilmeisesti huutavan Zepedeen Johannes ( minun pojat ja Jaakob kalastajat.. Israelin...

      tahtovatko rakastaa rtodellista ihmistä
      kunniottaa sitä jolle kuuluu kunnioitus
      ( minusta oli ihanaa rakastaqa todellista ihmistä.
      Mutat he olivat niin pahoja täällä.
      esim Pelle Miljoonaa ( Johannes kastajha luultavasti olisin
      katselimme kunnioituksella
      ( oli ihanaa kunnioittaa..
      ( asunnottomien yössä odotimme esitystä, seisoi yleisön joukosssa
      ( Jeesus sanoi
      mene nyt juttelemaan hänelle
      mutta olin löiian ylioherkkä
      tunteeni ei minun tunteille se ei sopinut
      ( Jeesuskin on voitu vainota esim antamalla blondi äidiksi
      blondi tyttöystäväksi
      ( hän välttämättä ei ole aina seurustellut ?
      ( mutta rakkaushan olisi pää asia )
      hänet voitu vainota vaurioituneeklsi ( blondeilla ei ole älyllisyys eikä tunne elämä
      ( ja he ovat pahoja tunteville tummatukkaisille
      ( yleensähän näkee, että on ahnnettu tummatukkaiselle tytölle vaalea kaveriksi
      ( minullakin oli ja se vaalea oli huomattavasti raaempi kuin minä
      ( he vetävät alas sen tummatukkaisen tuntevan ne vaaleat
      he vain kadehtivat tunteita. ( minun kaveri ei kadehtinut koska olin ruma
      eikä minulla koskaan ollut poikaystävää ja kiduin ainoastaan
      ( hän oli ollut Maria Antoinette.. tuo kaverini
      Mutta on kai menehtynyt heroiiniin,. Jäi ulkomaille,.
      ( niin ihmiset aina kunnioitaa sitä että maria antoinette......
      mikä minusta kivaa jos tulisin toimene hänen kanssa
      Jos Jumala rakentanut elämämme
      Jos itse saan mitä tarvitsen

      Onhan tulevaisuus tietysti..
      ( Kuulin hänen äänen..... taivaalta.. Hän huusi apua! tuo nuoruuden kaveri
      ( ainoa kaveri normaali jonk a seuras suht luontevaa
      ( välitimme vaan koirista ja hevosista.. )
      Olimme taiteellisia

      ja luovia jne
      Hän oli hyvin kiltti.. petasi minulel vuoteen talons ayläkertaan..
      asuinkin siellä, hevosia hoitamassa apuna olin
      Hän loi lantaa.. koko elämänsä parikymmentä vuotta

    • Mariasalome

      Voisinko yrittää olla myönteinen taivaallisia hengellisesti ajatteleva
      Mitä voisin kirjoittaa

      tai opettaa vaikka??? Maria salomena.
      Voisinko rakastaa jotakin ( keksejä!!! Täällä on noita marmelaadikeksejä.. mehua... Pullaa.
      Muistan Warsowaa... ajoin hevosella.... palucha puistossa.. Puolan arabian hevosella...
      muistin hetken.. Tulin amerikasta.. Olin siellä kuusi vuotta..
      Tanssin marathon Dance.....
      ?? olin vielä nätti...
      kun olimem interreilillä kaverini kanssa, piirsin onnettomana, surkeana masentuneena kaiken aikaa
      kuvan jossa suuri silmäinen ja tuuheahiuksinen tyttö
      ( olin sen näköinen ed elämässä
      enkestänyt että ulkonäkö rumeni..........
      kukaan ei välittänyt sielustani....
      tunteista tuhansia vuosia kehittyneistä

      eikö ismo esim vois tahtoa lohduttaa?
      ( hän antaa hirvittävän rakkaudettoman energian..

      ( olen kyvytön siinä..... olen oppinut 13 vuodessa
      että en enää arvosta itseäni en heitä,
      en usko rakkauteen
      ( muistan ne voim tunteet
      Esim ismon ovella käytyäni!! tunsin bussissa HETKEN
      ehkä neljäsosaminuutin tai sekunteja
      itkua,,,,,
      ja se mutta se ( arvelen että ismokin tunsi!!! kuten lauluissaan hän ilmaisi...
      "Kello käy rakkauden yli..." ( tunteet olivat...

      Tai Risteyksessä....
      mut se loppui kuijn seinään ( mistä se johtuu ?
      se kuoli? se siveetön nainen? jos meillä oli tunteet ja henki ?

      niin... sen koin!!! kun Mike Monroeen hain yhteyttä... että ilmaisi minulle tyttö, että he olisivat pahoja!!! kateellisia ja pahoja jos mneillä on jotain! Tunteet ja henki

      he ovat hirveän kilttejä olevinaan, jos meillä ei ole mitään
      ( jos olelmmme pakotettuaj heidän ekaluokan tasolla kidutettuna vammmautettuna

      onko meidän mahdollista? tuntea niitä tunteita normaaleita meille
      jotka nuo meitä alemmat tahtoivat estää

      ( en suostu että niistä pitkäselkäisistä arjalaisista naisista tehtäisiin mitään
      he nussivat niitä' kun tätä pientä kidutettiin
      minun tunteet herkkyys tuhansia vuosia kehittyneet ( esim tauno Palo,
      suomalaisissa 50 luvun elokuvissa oli vielä lyhyt selkäinen.
      Nyt he eivät pidä minua ihmisenä!
      koska heillä on pitkäselkäinennussittava

      niin heistä on tehty niin yksinkertaisia ?? miehistä
      koska he ovat sotineet
      minulla oli parempi ikarma olin väkivallaton
      olen valaistunut
      he haluavat naisen joka yksinkertainen
      ei kunniantuntoa ( minäkin olen avuton todelllla
      yksin tarvitsen suojaa
      ( Ismo oli viel niin ilkeä , lauloi " Kuulen että tahtoisit suojaan "

      niin onko sitten Jumalan tarkoitus että voin tuntea rakkautta
      ketä kohtaan?

      • MariaSalome

        Niin ne on niitä arjalaisia naisia mitä heillä oli
        heidännaiset juuri sellaisia vaaleita , isoja
        pit selkäisiä.
        Sitten, he alkoivat ottaa tummatukkaisen edelleen kävbellen minun yli
        joka kristinuskon perustaja ja puyhä, neitsyt
        Neuman alkoi seur tum tukkaisen kanssa.
        Toni Jannikan
        mutat ne tum tukkaiset olivat siveettömiä ja yksinkertaisia kutehn blondit
        se sekoitti
        Vilel Sandran kanssa

        se kaikki sotki ja vaurioitti
        ( ennen sitä oli oikea henki, että minut piti pelastaa
        minun rakkaudesta ja tunteista välittää

        niinkuin oikein tietysti on
        kun olen kristinuskon perustaja. he oli niin raukkamaisia

        näin eilenkin varjostani että pääni on kuin kutistunut.. mitätön... ja sydämeni samoin olen täysin arvottomaksi painettu
        ja he nussiskelee niitä nyt tummatukkaisia pitkäselkäisiä
        alhaisia naisia jotka eivät piittaa että minua kidutettiin raiskatttiin
        ( minusta sielu on tärkeä )
        ( On selvää, että ensin minun pitää
        Esim näin Jannikan ens mus videosta , tanssi, että hän tiesi että tekee väärin.
        ( samoin Paulan ei olisi pitänyt päästä julkisuuteen ollenkaan.

        He ei osoita mitään kunnioitusta, ei kunniantuntoa, ei sääliä..
        ( minä olisin säälivä heti, jos heillä hättä..
        koska minulal on sydän ja pää
        vaikka niin alaspainettu että näen varjossakin kurjana

        ( Näin kanin eläinkaupan lasiseinän takana ett senkin pää oli kutistua ?
        kunnioittavuudesta
        siis minun tunteet vammautettiin ehkä kanin tunen tasoa alemmas
        lamautettiin ( silti tiedän, mitä oikeat tunteet ovat
        Tunnen ja reagoin oikein vaikak aavistuksenomaisen heikoilal tunteilla

        ( en tahdo sitä kaunista vartaloa
        sehän on järkyttävää..... että miten siis syvällinenen inhimillinen sanoituksissaan ismo edes voi olla niin alhainen ala arvoineen
        " näen naiskauńeuden , se lepää tässä vieressäni..." ja mus videolla tanssii seksikäs muodokas nuori nainen ( tumm tukkainen
        eikö hän voi tajuta että sielu on tärkein?

        koska se kaunis on sitten arvoton?
        se pääsi vain ulkonäöllä jonnekin
        kukaan ei välitä ett minulal järki fiksuus lahjakkuus
        ( ja ett vaan olen Maria salome
        hengellinenolen oikeamielinen yms
        Olen Jeesuksen tavnnut
        Jeesukseen yhteydessä ollut

        sellaiset asiat normaalisti olisivat ihmisestä tärkeitä
        tai kiinnostavia

        Auta hyvöä Jumala tämä tunne toimimaan auta ett tunnen


    • MariaSalome

      olin siel warsowassa kitumassa kuin juutalainen
      taloss ayksin kylmyys ja nälkä ( oli ilm yliepäinhimillinen kärsimys
      ja lopulta sai surmansa siellä-44 Mieheni oliko viety Auswitschiin
      ( jäin yksin taloon ) ei ollut hevosia enää.. talli tyhjä
      -39... Minun pitäis pystyä rakastamn Jumalaa?
      rakastakaa Jumalaa eniten...... opetetaan
      Jumala.. Luonnossa näkyy!! Mielettömän kauniita maisemia, merta ollut, maalaismaisemaa,
      värisävyjä kesän alun
      kaniini pomppi siellä... ( mietin varjostani.... että vaikak kun näen kauniin niityn,
      niin vähänkö se näkyy varjossa.. se on hitusen myönteisyyden
      ( tunteet ovat niin paljon voimakkaammat normaali tunne ja henki
      ( no kohta saa rahaa mennä syömään pizzaa. ) ? menen viel syömään keksin.....
      ( muistelen ed elämää!!!!!!!

    • Niuvanniemi.Rules

      Taas täällä tätä Niuvanniemi-osastoa...!

    • MariaSalome

      http://www.ljplus.ru/img/c/a/cat_anry/59_a.jpg

      Tuossa olen kun olin Louisedelavalliere.
      Mitä on Niuvanniemi? miten tuollaiset alhaisuudet voivat kirjoittaa kärpäsen kehitystaso
      onkos teillä se pitkäselkä vittu?
      tai blondi ?
      jonka kanssa ette osaa kunnioittavia olla. Tulette joskus oppimaan.
      Louisena lähdin Luostariin
      se oli julmaakin
      kuva kusvastaa sitä,.
      Se on myös Saint Maria Salome kuvassa.
      Vuonna 1671
      ( jos tuo toimii tuo

    • MariaSalome

      http://pictures.abebooks.com/GDP/18795445107.jpg

      Tässä on toinen kuva Louisesta
      Siinä teidän maria salome.
      Aurinkokuninkaan Pyhän laillistettujen virallistettujen lasten äiti
      Anteeksi että sanoin v tuksi! ( he oli niin pahoja!! Toni, Ismo Ville
      he jätti kidutettavaksi raiskattavaksi
      ( en tahdo loukata
      en koskaan käyttänyt mitään pilkka nimiä sukupuolielimistä.

    • MariaSalome
    • Mariasalome
    • Jokainen_ihminen_

      Jokainen ihminen saa avun Jeesuksen nimessä pyytäessään Jumalalta, ja toki kestävyyttä voidaan vaatia säilyttämään sitä hyvää mitä annetaan heti ensimmäisellä kerralla ja toisella ja edelleen, ja tietysti myös ihan heti voi Jumala Pyhässä Hengessä ihmisen uudistaa ja auttaa niin, että uudestisyntyy ihminen heti ja tärkeää kiittää ja kunnioittaa Jumalaa Jeesuksen nimessä ja samoin varjella itsensä ja sydämensä sellaisesta mikä ei ole Jumalasta. Jumala on pitkämielinen ja armonsa laaja kuin valtameri, ja jokaisen ihmisen kannattaa uudistua päivästä päivään hyvään ja huonosta saadaan lakata myös ja suurta Jumalan armoa tämäkin.

    • Varmat_lupaukset

      Varmat lupaukset Jeesuksen nimssä Jumala antanut kaikille Raamatun pyhien ja totuudellisten kirjoitusten kautta, ja hyvä kiittää hyvästä Jumalan vastauksesta jo anoessa ja usko on luja luottamus Jumalan lupauksien täyttymiseen. Tietenkin on hyvä ymmärtää, mitä Jumala tahtoo ja millainen on Jeesus ollut maan päällä Immanuelina ja mitä tarkoittaa ristin kantaminen ja apostolit uskoessaan Herraan myös luopuivat kaikesta ja saivat yli sata kertaisesti takaisin, eikä heiltä puuttunut mitään, kun Jeesusta totellen hänessä työtä tekivät maan päällä.

      Tietenkään ei kannata ihmisten uskoa kaikkea vaan pelkästään se, minkä saavat Jumalalta ja ihmiset voivat eksyttää toisia ihmisiä katteettomilla lupauksilla, ja myös Jumalan puoleen Jeesuksen nimessä kääntyen tarvitaan uskoa ja hyvä myös kiittää ja kunnioittaa Luojaa kaikessa ja kaikesta ja ymmärtää myös että Jeesuksessa on pyhällä ahdistus tässä maailmassa ja myös vainoja voi kohdata tämän maailman ruhtinaan taholta, sillä vihaa Jeesusta ja seuraajiaan ja käyttää tähän toisia ihmisiä, mutta Jeesuksen opetus selvä rakastaa näitä vainoajia ja rukoilla puolestaan, toki ei kehoteta rukoilemaan pahuuden henkivaltojen puolesta vaan saamme heidät ajaa pois ihmisistä Jeesuksen nimessä.

    • plmb

      Mitä ihmeen puppua tässä on tärkeästä asiasta, Luojalta kului miljoonia vuosia kehittää ihmistä Aadam ja sitten eräitä vuosituhansia kehittää naisesta yksilö, jonka kanssa Jumalan Luojan Henki kommunikoi . Israelin tytär, Daavidin ja Salomon jälkeläinen Maria (Mirjam). Todellinen Israel! Pelastus mahdollistui tästä uudesta Eevasta, joka ei antanut käärmeen eksyttää. ja niin Jumala sai luotua myös uuden Aadamin. Pelastus todellakin on Juudan kansasta. Marian kiitosvirsi!

    • Uskotaan_Jumalaan

      Raamatussa hyvin selvästi Jumalan ilmoitus Aadamista ja luotu noin kuusi tuhatta vuotta sitten, ja Aabraham sai kutsun noin neljä tuhatta vuotta sitten, ja Jeesus syntyi Immanuelina noin kaksi tuhatta vuotta sitten, ja nyt odotamme Herran paluuta, ja toki myös ne asiat tapahtuvat mitkä ovat meille tiedoksi annetut Ilmestyskirjan profetiassa, ja hyvä jokaisen ne tuntea ja ottaa huomioon vakaalla ja totisella sydämellä, ja myös Jeesuksen hyvät opetukset ja profetiat öljystä ja astiasta ja viisaudesta ja annetaan jokaiselle ihmiselle joka itselleen ja toisille hyvää tahtoo nimessään ja varmuudella hyvää juutalaisuutta Jumalan antamana, kuten Jeesus Immanuelina ja Raamatusta voimme lukea siitä ja tulemuksensa suuri päivä lähestyy, kuten näemme Israelista ja juutalaisista ja pakanakansoista myös, kuten asiat ovat kehittyneet Lähi-idässä selvästi.

    • Jumalan_valtakunta

      Jeesuksessa on pelastus ja Jeesus on Juutalaisten Kuningas Jumalan valtakunnan valtaistuimella. Anotaan vettä ja Pyhän Hengen armolahjaa, ja myös muita armolahjoja ja annetaan soimaamatta. Kiitetään anottaessa, sillä näin meitä kehotetaan totuudellisesti ja janotaan hyvää hengellistä juutalaisuutta Jeesuksessa, amen, halleluja!

    • RaamatussaTotuus

      Jeesus Nasaretilainen on Israelin Herra ja Juutalaisten Kuningas ja koko maailman Vapahtaja, eikä toista ole eikä voi tullakkaan koskaan, amen, halleluja!

    • KristuksenIsrael

      Vastaus nimimerkille "Jeesus_on_Totuus" ja muille väärin todistaville:

      Aivan niin, se oikea Kristus, Kaikkivaltiaan Pyhä Sana Aadamin lihaan tulleena, on kyllä totuus, mutta teidän julistuksenne on valhetta ja perkeleestä ettekä siten myöskään edusta Kristusta. Väärien ns. juutalaisten nuoleskelunne ei vie teitä taivaaseen, vaan tulijärveen kuten vie muutkin Kristuksen ja Hänen kuninkuutensa kieltäjät, joita te vielä palvotte.

      Mihin muuten olette unohtaneet oikeat Galilean juutalaiset, nämä Kristuksen apostolit ja muutkin oikeat israelilaiset opetuslapset ja Pyhän Hengen vuodatuksen helluntaina?

      Tietämättömyytenne on suorastaan hämmästyttävää. Oletteko koskaan kuulleet valhejuutalaisista kuten jaafetilaisten ja muiden kansojen sekoitusta olevista kasaareista, joita on suurin osa tämän päivän ns. juutalaisista, ja joista ne, jotka ovat Jaafetin jälkeläisiä, eivät ole edes seemiläisiä.
      Tämän päivän ns. juutalaisten keskuudessa on myös muinaisten kanaanilaisten ja eedomilaisten jälkeläisiä.
      Suomessakin on paljon enemmän ns. kristittyjen keskuudessa oikeita israelilaisia kuin kyseisessä Lähi-idän valtiossa.

      Eikä niitä vääriä ns. juutalaisia myöskään auta se, että valhekristityt pitävät heitä kiinni vaheessa, vaan että he löytävät totuuden niin pelastuksesta kuin todellisesta perimästään ja pyrkivät saattamaan sen arvostetuksi omalla käyttäytymisellään.

      Ette myöskään tunne Kaikkivaltiaan Pyhiä Ilmoituksia ja Kirjoituksia ja niiden todistusta oikeista israelilaisia ja näiden kohtaloista. Kyseinen Lähi-idän valtio kansalaisineen ei täytä mitään oikeita israelilaisia koskevia profetioita Kristuksen Uuden Liiton aikana.

      Oikeista Juudan jälkeläisistä ja muista israelilaisista suurin osa löytyy kristittyjen ja islaminuskoisten parista. Ja Kristus ruumiillisesti oli Aadam Juudan sukukuntaan luettuna.

      Aineistoa oikeista ja vääristä juutalaisista ja muista israelilaisista löytyy varsin paljon jo nettihaulla. Ja kirjojakin on julkaistu iso määrä. Joten tietämättömänä ei tarvitse olla. Tosin näistäkin aineistoista voi löytyä omia virheellisyyksiä.


      Kristuksen Uuden Liiton aikana ainoa oikea Israel on Kristuksen Uuden Liiton Israel, Kristuksen maanpäällisen, kuningas Daavidin valtaistuimen kuningaskunnan ja samalla Aabrahamin kuningaskunnan pää.

      "Sillä me olemme hänen tekonsa, luodut Kristuksessa Jeesuksessa hyviä töitä varten, jotka Jumala on edeltäpäin valmistanut, että me niissä vaeltaisimme.
      Muistakaa sentähden, että te ennen, te lihanne puolesta pakanat, jotka olette saaneet ympärileikkaamattomien nimen niiltä, joita, lihaan käsillä tehdyn ympärileikkauksen mukaisesti, sanotaan ympärileikatuiksi -
      että te siihen aikaan olitte ilman Kristusta, olitte vailla Israelin kansalaisoikeutta ja vieraat lupauksen liitoille, ilman toivoa ja ilman Jumalaa maailmassa;
      mutta nyt, kun olette Kristuksessa Jeesuksessa, olette te, jotka ennen olitte kaukana, päässeet lähelle Kristuksen veressä.
      Sillä hän on meidän rauhamme, hän, joka teki molemmat yhdeksi ja purki erottavan väliseinän, nimittäin vihollisuuden,
      kun hän omassa lihassaan teki tehottomaksi käskyjen lain säädöksinensä, luodakseen itsessänsä nuo kaksi yhdeksi uudeksi ihmiseksi, tehden rauhan,
      ja yhdessä ruumiissa sovittaakseen molemmat Jumalan kanssa ristin kautta, kuolettaen itsensä kautta vihollisuuden.
      Ja hän tuli ja julisti rauhaa teille, jotka kaukana olitte, ja rauhaa niille, jotka lähellä olivat;
      sillä hänen kauttansa on meillä molemmilla pääsy yhdessä Hengessä Isän tykö.
      Niin ette siis enää ole vieraita ettekä muukalaisia, vaan te olette pyhien kansalaisia ja Jumalan perhettä,
      apostolien ja profeettain perustukselle rakennettuja, kulmakivenä itse Kristus Jeesus,
      jossa koko rakennus liittyy yhteen ja kasvaa pyhäksi temppeliksi Herrassa;
      ja hänessä tekin yhdessä muitten kanssa rakennutte Jumalan asumukseksi Hengessä." (Ef.2:10-23)

      "Totisesti minä sanon teille: siinä uudelleen asettamisessa (uudestisyntymisessä), jolloin Ihmisen Poika istuu kirkkautensa valtaistuimella, saatte tekin, jotka olette minua seuranneet, istua kahdellatoista valtaistuimella ja tuomita Israelin kahtatoista sukukuntaa..." (Matt.19:28)

      "... ja minä säädän teille, niinkuin minun Isäni on minulle säätänyt, kuninkaallisen vallan, niin että te saatte syödä ja juoda minun pöydässäni minun kuningaskunnassani ja istua valtaistuimilla ja tuomita Israelin kahtatoista sukukuntaa." (Luuk.22:29-30)

      "Laki ja profeetat olivat Johannekseen asti; siitä lähtien julistetaan Jumalan kuningaskuntaa, ja jokainen tunkeutuu sinne väkisin." (Luuk.16:16)

      "Sentähden minä sanon teille: Jumalan kuningaskunta otetaan teiltä pois ja annetaan kansalle, joka tekee sen hedelmiä." (Matt.21:43)

      "... Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa." (Ilm.3:21)

      • KristuksenIsrael

        (jatkoa)

        "Älä pelkää, sinä piskuinen lauma; sillä teidän Isänne on nähnyt hyväksi antaa teille kuningaskunnan." (Luuk.12:32)

        "...kiittäen Isää, joka on tehnyt teidät soveliaiksi olemaan osalliset siitä perinnöstä, mikä pyhillä on valkeudessa, häntä, joka on pelastanut meidät pimeyden vallasta ja siirtänyt meidät rakkaan Poikansa kuningaskuntaan." (Kol.1:12-13)

        "... sillä näin teille runsain määrin tarjotaan pääsy meidän Herramme ja Vapahtajamme Jahushua (Jeesuksen) Kristuksen iankaikkiseen kuningaskuntaan." (2.Piet.1:11)

        "... ja tehnyt meidät kuningaskunnaksi, papeiksi Jumalalleen ja Isälleen, hänelle kunnia ja voima aina ja iankaikkisesti!" Amen. (Ilm.1:6)

        "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle meidät kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista ja tehnyt meidät meidän Jumalallemme kuningaskunnaksi ja papeiksi, ja me tulemme hallitsemaan maan päällä."
        (Ilm.5:9-10)

        "Mutta te olette "valittu suku, kuninkaallinen papisto, pyhä heimo, omaisuuskansa, julistaaksenne sen jaloja tekoja", joka on pimeydestä kutsunut teidät ihmeelliseen valkeuteensa; te, jotka ennen "ette olleet kansa", mutta nyt olette "Jumalan kansa", jotka ennen "ette olleet armahdetut", mutta nyt "olette armahdetut"." (1.Piet.2:9-10)

        "Olkaa siten alamaiset kaikelle JHVH:sta lähtöisin olevalle alkuperäiselle ihmisen järjestykselle, niin hyvin kuninkaalle, joka on ylin, kuin käskynhaltijoille (englanniksi governors, suomeksi kuvernöörit), jotka hän on lähettänyt pahaa tekeville rangaistukseksi, mutta hyvää tekeville kiitokseksi; sillä se on Jumalan tahto, että te hyvää tekemällä tukitte suun mielettömäin ihmisten ymmärtämättömyydeltä - niinkuin vapaat, ei niinkuin ne, joilla vapaus on pahuuden verhona, vaan niinkuin Jumalan palvelijat.
        Kunnioittakaa kaikkia, rakastakaa veljiä, peljätkää Jumalaa, kunnioittakaa kuningasta." (1.Piet.2:13-17)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe