Eli siis.... Täst voi tulla aika pitkä. Oon nyt 14 vuotias. ja mun vanhemmat on käyttänyt huumeita silloin ku olin pieni. Ja tän vuoden alussa mun isä alkoi taas käyttää huumeita. Siitä asti mun elämä on ollu ihan kauheeta. Siis mua on kiusattu koko ala-aste ja ylä-astellakin. Mut nyt jouduin vaihtamaan koulua ku muutin äitille. Mua kiusataan täällä enemmän.... Ja sen lisäks mulla on ihan hirveän huono itsetunto. 11-vuotiaana 12vuotiaaseen asti mulla oli anorexiaakin... Nyt olen alkanut viiltelemään. Mun apuna on aina ollut lemmikkieläimet aina:)
Vihaan itseäni kauheasti
jokunimetöntyttö
3
145
Vastaukset
- Dammnnnnn
Muaki kiusataan
- jarkkotapani22
mä tykkään kiusata ja puristella tyttöjen tissejä..oon pannukki yhtä tyttöö mutten kerro ketä. mut sil ei ollu rintoi ku se oli viel nuari niinku mäki oon 11vuota.
- 2Swedx12
Mene vapaaehtoiseksi eläintenhoitajaksi. Hevosille, löytöeläin kissoille tai koirille. Ne ymmärtää sua. Vaikka olet nuori, eläimet hyväksyy sut. Tollasilla viiltelyjutuila et saa apua, etkä auta ketään. Vähiten itseäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818