Eli siis.... Täst voi tulla aika pitkä. Oon nyt 14 vuotias. ja mun vanhemmat on käyttänyt huumeita silloin ku olin pieni. Ja tän vuoden alussa mun isä alkoi taas käyttää huumeita. Siitä asti mun elämä on ollu ihan kauheeta. Siis mua on kiusattu koko ala-aste ja ylä-astellakin. Mut nyt jouduin vaihtamaan koulua ku muutin äitille. Mua kiusataan täällä enemmän.... Ja sen lisäks mulla on ihan hirveän huono itsetunto. 11-vuotiaana 12vuotiaaseen asti mulla oli anorexiaakin... Nyt olen alkanut viiltelemään. Mun apuna on aina ollut lemmikkieläimet aina:)
Vihaan itseäni kauheasti
jokunimetöntyttö
3
177
Vastaukset
- Dammnnnnn
Muaki kiusataan
- jarkkotapani22
mä tykkään kiusata ja puristella tyttöjen tissejä..oon pannukki yhtä tyttöö mutten kerro ketä. mut sil ei ollu rintoi ku se oli viel nuari niinku mäki oon 11vuota.
- 2Swedx12
Mene vapaaehtoiseksi eläintenhoitajaksi. Hevosille, löytöeläin kissoille tai koirille. Ne ymmärtää sua. Vaikka olet nuori, eläimet hyväksyy sut. Tollasilla viiltelyjutuila et saa apua, etkä auta ketään. Vähiten itseäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283