Joskus nähnyt..mutta onko oikeasti?
Onko Hangossa kauniita naisia ?
43
4022
Vastaukset
- Uolevi6996
Joku nainen itse taas kyselee... :D Onko komeita miehiä, onko? ;)
- Anonyymi
Voi kuin ääliöitä ootte... näin on todettava tavasta jolla lähestytte tätä asiaa...
- inkvisiittori
Nainen on silmän ilo, kukkaron kiirastuli, ja sielun helvetti.
- bög-birger
hangon kaunein nainen on fisting-fjalle
- kovanyrkki
kyllä nyt on kauneus katsojan ruskeassa silmässä..fjalle on ruma ku piru mutta taitava hän kyllä on omalla alallaan
- MissHanko
Nii milloin kukaan on nähnyt missiä Hangosta ???
Hahahhahhahhahahaha......... - Ei__
ole.
- tossufani
kyllä muuten on !! miss maret, hangon oma anne poutiainen,joskus 70-80 luvun vaihteessa
- mitäpähommailee
Missäs Anne nykyään?
Jatkoiko Masan yritystä? - Jätehuoltokuljetus
mitäpähommailee kirjoitti:
Missäs Anne nykyään?
Jatkoiko Masan yritystä?Kyllä jatkoin ja nyt molemmat Tyttäreni mukana jatkamassa. Masa hymyilee tyytyväisenä pilven reunalla Äidin kanssa.
- Taunonen
Heini ja Heidi Wathén. Uskomattoman upeita naisia ja hankolaisia. Heini on nykyään miljonäärin muija Lontoossa.
- Suoratsanatttt
Ei tänne oo jääny kuin läslit, jotka ei jaksa raahata perukkeitaan sohvaa pidemmälle.
- keinohansekin
Noo on kyllä heikosti asiat.
Miten Hankolaiset yleensä edes lisääntyy, jos naiset ovat kuvatunlaisia?
Vai peuhataanko siellä pimeässä huoneessa eka 10 vuotta ja ihmetellään vasta jälkeenpäin??? - miesrakkautta
Kauniita miehiä ja poikia on kyllä.
- gayboy-83
jahollemee
- fisting-fjalle
ja holle mee
- rumppis58år
jahollemee
- Caroline28v
Vill du knulla min rumpa?
MVH Caroline - pitkäkatulainen
Blir det någon knasa?
- jaahaha
Ja det fillade frysa i gången i dag och fätta ingen mott i skungen
Det är så splutta mången! - 70talet
Siitä on varmaan pitkä aika,kun näit.Nykyisin ne liikkuu potkukelkalla kesät,talvet. :)
- Pupukki
On oikeesti. Katsokaa ympärillenne. Saksassa on pelkästään rumia ihmisiä. En ole nähnyt yhtäkään edes lähes kaunista turistia. En siis ole itse käynyt saksassa. Rumat vaatteet tekee ihmisestä ruman näköisen. Kokeilkaapa laittaa likaisen väriset kuteet, murtovärit. Ei sovi kuin juurikin sille oikeantyyppiselle, muilla ovat rumia. No, laitapa vaikka lumikin kuosia päällesi. Oot ihan eri näköinen. Uskalla kokeilla. Ei pukeutuminen tee sinusta horatsua, jollet ole sellainen olemukseltasi. Puhun tästä, koska itselläni ei ole seksiä, olen siis seksitön otus. En osaa flirtata, en halua suudella, en halua läheisyyttäkään, en osaa antaa läheisyyttä. Olen ollut aviossa yli 40 vuotta, yksi lapsi. Nyt joku sanoo että vanha luuska, mutta en ole menettänyt ulkonäköäni. En ole kulahtanut. Seksi kuluttaa ihmistä. Mieheni on ihan mun vastakohta. Polulla. Henkisellä polulla.
- Anonyymi
Pupukki on nyt yksin, kumppani poistui elämästä... nyt etsin miestä, pelkäämätöntä, josko suostuisi mun kanssa silloin tällöin... ja toisinaan... olen nykyään halukas. .
- lolitantta
Juuri niin ihmeellistä se on. Jos haluat näyttää kauniilta, niin vältä seksiä.
- uffer
Fyysisellä ulkonäöllä ei ole merkitystä koska kun alat jutella ihan kelle vaan naiselle joka on kyseisetä kylästä niin huomaat miten nopeasti se viehätys lopahtaa...
- ihananluonnollinen
Hö, tykästyin heti Pupukkiin.
Voin melkein nähdä hänet ruskeassa tuulipuvussa, nokialaiset jalassa katsellen merelle.
Ehdottomasti minun makuuni.
Yritähän jaksella siellä :)- Anonyymi
Kiitos jaksellaan, kiitos ihanasta viestistä, pupukki kiittää...
- voipiollakinmutta
Hangon naiset (kuin myös miehet) taitaa liikkua nykyisin, suurin osa, potkukelkalla.Kesät,talvet. :)
- Anonyymi
tottakait kun on paikat kuivana niin tarvitaan luistoa..
- Anonyymi
hangon kaunein "nainen " transureino
- Anonyymi
Halloo
- Anonyymi
Voi kun ihanaa
- Anonyymi
Voi voi mitä paskaa. Vois katsoa itse peiliin mitä sieltä näkyy?
- Anonyymi
No riippuu kuka katsoo... ikä on yx tekijä... ruma en ole mut ikää on...
- Anonyymi
morjens
- Anonyymi
Joskus nähnyt..mutta onko oikeasti?
Näitkö sitten näkyjä? - Anonyymi
On niitä, ne vaan pysyy visusti piilossa...
- Anonyymi
Olivat vain käymässä Regatan aikaan.
Valitettavasti varuskunta lakkautettiin juuri ennen kuin naisia alettiin ottaa armeijaan, niin että ei sitten enää sitäkään tsäänssiä.- Anonyymi
Varuskunnan lakkautus oli suuri menetys myös Hangon homokultuurille. Enää ei virrannut kaupunkiin himokkaita nuorukaisia joiden kanssa nauttia herkistä hetkistä.
- Anonyymi
Kohta alkaa taas Regatta, niin eiköhän kauniit helsinkiläiset taas saavu Hankoa kaunistamaan. Hangon poikamiehiä eivät ehkä pysty silti pelastamaan.
Saavuin juuri Pärnusta. Siellä tämä aika vuodesta on yhtä "regattaa" joka päivä. Hangosta ei Pärnuksi ole. Surkeat leväiset rannat, majoituskapasiteetti vajavainen.
- Anonyymi
Ihan hyviä tyyppejä naiset täällä hangossa, ei juoppoja... ottaa saa mut maltillisesti...
- Anonyymi
Miten kaunis sen pitää olla... ja millainen itse olet...
- Anonyymi
Luonnonkaunis, kuin kampela leväviidakossa tai siili skogenissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389