Siskoni (puolikas, yhteinen isä), on totaalisesti pilannut minun ja veljeni sekä isämme välit. Lapsen nk. tilauksesta tehtyään , ilman biologisen isän läsnäoloa. Muuttui hänen persoonallisuutensa kontrollifriikistä psykopaattiseksi ahneuden ruumillistumaksi. Hän käytänössä otti isämme "hoiviinsa" raskautensa alkuviikosta lähtien ja tätä on jatkunut noin kaksitoista vuotta. Omaisuutensa hän on kartoittanut isämme eläkkeellä ja hallinnoimalla hänen itsemääräämisoikeuttaan sekä kaikkia tili asioihin liittyviä taloudellisia asioita, kuten nettitunnuksien pitäminen itsellään pankkikortit, henkilöllisyyspaperit, ajokortit ym. Tehnyt vakuutuspetoksia isämme nimissä ja esiintynyt sairaan äitini tyttärenä tämän hoivakodeissa, joissa äitini on asunut. Mustamaalannut minut ja veljeni puheilla ja täten aiheuttaen tarpeetonta mielipahaa ja halveksuntaa muiden ihmisten taholta.
Sisarpuoleni pilasi perheemme keskinäiset välit
4
295
Vastaukset
- Ean75
Ja tämä kaikki vain siksi, että olin aivopesty uskomaan häntä, koska äitini oli kykenemätön pitämään puoliaan isääni vastaan, joka oli katkera feederi eli syötti äitini yli 200 kiloiseksi masentuneeksi ja omanarvon tunteensa menettäneeksi eläväksi ihmisraunioksi. Täysin riippuvainen isästä ja täten minä itse myös kasvoin vääristynyt ihmissuhteen varjossa, luullen sen olevan ainut ja oikea totuus. Kykenemätön kritisoimaan ja kyseenalaistamaan ympärillämme olevaa tilannetta. Olen nyt kuitenkin tasapainoisesti kuin koskaan aiemmin elämässäni, kun olen uskonut itseeni ja omiin päätelmiä, jotka ovat olleet oikeita itsetuntoni ja rehellisyyden kantamia. Rehellisyys, kun ei koskaan kuulunut lapsuuden kotini kantavien voimiin.
- Ean75
Sen oivaltaminen on pelastanut minut suvun perinnön kääntämisestä kieroutuneisuudesta rehellisyyteen. Itsensä kunnioittaminen ja samalla todellisen lojaaliteetin osoittaminen ihmisille, joitai ilman en olisi uskonut koskaan pääsevän sisäisesti kahleista eroon.
- Onsilo
Hienoa kuulla, että olet löytänyt kertomasi jälkeen sisäisen tasapainon. Negaatiotkin tulee nähdä polkuja itseensä ja uskaltaa ottaa askel perinteisistä sukulaisuhteiden aiheuttamasta syyllisyydestä. Ei veri ole vettä tärkeämpi, kun kyse on oman minuuden eheyttämisestä.
Voimia sinulle, kun olet ylittänyt itsesi ja uskallat katsoa eteenpäin ilman sidoksia menneisyyteesi. - Äänetön
Hullua toimintaa. Todella outoa, jos kertomasi pitää paikkansa..se on helppoa nähdä vaan omalta kannalta tapahtumiin, eikä ehkä näe dyytä miks siskop.nii toiminnot on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764