Painiliitto lopettanut tiedottamisen?

brottare69

Olympialaisiin valitut painijat Saksassa ja Painiliitto ei saa etukäteen aiheesta mitään juttua mediaan? Eikö muka kiinnosta? toimistolla porukkaa niin että päät kolisee eikä tuommoisessa onnistuta. ja ei näyttänyt lauantain tuloksiakaan olevan missään. ihan munatonta hommaa. eikö kukaan ymmärrä siellä asian päälle?

14

510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uppoouppoo

      Kuoleva laji suomessa..

      Ei kiinnosta edes liiton väkeä..

    • voittajavyö

      Vaatiiko tj.n homma lähes viikottai n ulkomaanmatkoja. Ei Arto käynyt missään. Joku Liettualainen kävi kylässä.

    • brottare69

      Vehvis kerää kuulemma ääniä Rauhalalle UWW-vaalia varten. meidän puheenjohtajalle. ja silloin liitto ei ole köyhä eikä kippee ku noin tärkeestä asiasta kyse. nostetaan nuorten omavastuita ja otetaan joka seuralta muutama kymppi kisamaksuja lisää.

    • Lasvegasistakin

      No mikä estää sinua itseäsi ottamasta yhteyttä mediaa asian tiimoilta? Hesarin ja Ilta-Sanomien puh num on 09-1221. Sillä pääset keskukseen. Sitten vain pyydät että yhdistävät urheilutoimitukseen. Rohkeesti vain soittelemaan, jos asia kyrsii noin raskaasti...

      • Lontoostakin

        Eiköhän se ole kuitenkin liiton tehtävä, toi tiedottaminen!!! Siellä on palkattua henkilökuntaa töissä. Siitä ei mitään tulisi, jos jokainen "Lasvegasistakin" soittelisi mediaan ja kertoisi tuloksia...


      • Lasvegasistakin

        No kuule kun minä olen näin kyllä tehnyt useasti. Joten ota rohkeasti vain puhelin kouraan ja kerro mistä on kyse. Mikä siinä nyt on niin vaikeaa?


      • Lontoostakin

        Etkö osaa lukea vai etkö ymmärrä?
        Liitossa on palkattu henkilökunta, joka ilmoittaa osanottajat kisoihin. Heidän kuukuu myös tiedottaa tuloksista.
        Ei ole jokaisen tytön isukin tai muuten vain painia seuraavan henkilön tehtävä tiedotella kisatuloksia. Ja nyt en tarkoita Järvenpään ikäkausikisoja, vaan ihan kv kisoja, joihin "mennään" liiton kautta.
        Onko liian vaikeaa ymmärtää?


      • Lasvegasistakin

        Juu kyllä minä ymmärrän lukemani. Mutta sinä et taida ymmärtää. Näytäppäs se kohta liiton työsopimuksessa jossa sanotaan että liiton tehtävänä tiedottaa tuloksista. Ja edelleen sanon, että minä olen useasti vinkannut eri lehdille painiin liittyvistä asioista. Miksi sinä et voisi tehdä samoin? Mikä sinua siinä estää?


      • 30vuottamatolla
        Lasvegasistakin kirjoitti:

        No kuule kun minä olen näin kyllä tehnyt useasti. Joten ota rohkeasti vain puhelin kouraan ja kerro mistä on kyse. Mikä siinä nyt on niin vaikeaa?

        Kyllä se on muuten p*rkele liiton asia. Jos liitto ei hoida hommiaan, on aika vaihtaa johto.


      • Lontoostakin
        Lasvegasistakin kirjoitti:

        Juu kyllä minä ymmärrän lukemani. Mutta sinä et taida ymmärtää. Näytäppäs se kohta liiton työsopimuksessa jossa sanotaan että liiton tehtävänä tiedottaa tuloksista. Ja edelleen sanon, että minä olen useasti vinkannut eri lehdille painiin liittyvistä asioista. Miksi sinä et voisi tehdä samoin? Mikä sinua siinä estää?

        Juu, lue sinä liiton työsopimuksia ja vinkkaile lehdille, kaikilla ei ole moiseen intoa tai aikaa.
        Rautalangasta pitäisi vääntää...et varmaan ymmärtäisi sittenkään.


      • Pikkuhiiret

        Soita pelle liittoon ja valita asiasta niin ehkä homma hoituu.


    • pekkamoliis

      Minun tietääkseni liitolla ei ole suomalaisen painin kanssa työsopimusta. Mutta Painiliitolla on kyllä velvollisuus hoitaa suomalaista painia ja erityisesti maajoukkuetta koskeva tiedotus median suuntaan. Asiasta on maininta esimerkiksi vuoden 2016 toimintasuunnitelmassa.

      Totta kai yksittäiset urheilijat, seurat ja painin ystävät voivat sitä tiedotustakin tehdä, mutta kyllä liiton tehtävä on saattaa nuo maajoukkueen ulkomaan menemiset ja menestymiset kootusti median tietoon. Sitä ei kyllä rehellisyyden nimissä ole viime viikonlopun osalta jostain syystä tehty.

      Pekka Moliis

    • alkaakypsyä

      Tästä ketjusta päätellen suurin ongelma Suomen painilla on paska liitto. Uuden liiton perustamisen aika?

      • päläpölöpööö

        Huonolla johdolla menee aina asiat vituiks, vrt neuvostoliitto ym kommarimaat.

        Ja nyt EUROSTOLIITTO, samat kuviot pienempinä useissa urheiluliitoissa, menestys lähtee hyvästä taustavoimasta (liitto).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      207
      8351
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4718
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      30
      2275
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2168
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1468
    Aihe