Eli käykö kaikki Jumbossa vai Hyrylässä ostoksilla? Puolet kun Tuusulasta käy Helsingissä töissä, niin samalla käy Jumbossa ostoksilla.
Käykö kaikki Tuusulasta Jumbossa ostoksilla?
4
150
Vastaukset
- Helina321
Mikä tämän kysymyksen tarkoitus on? Ostamassa mitä, ruokaa vai mitä tahansa? Puuilo, Tokmanni, Pirilän kukkatalo, Kodin Terra ja ruokakaupat löytyvät Hyrylän läheltä mutta muutoin kannattaa suunnata vaikka Vantaalle.
- painoindeksi31
Jumposta saa Kreikkalaista ruokaa. =) nam.
Hyrylässä on Vanha-Unkka, nam nam.
Tilanne 1-1 - qwercq2e
Me käydään Lahelan K-Marketis, sielon hyvää tavaraa.
- ihmetttelijä
Tuusula on niin laaja ja hajallaan, että menettää verorahoja muille kunnille miljoonatolkulla vuosittain, joten yhdistyminen kannattaisi ainakin Järvenpään kanssa.
Me pohjois-tuusulalaiset käymme eniten tietysti Järvenpään kaupoissa, tosin Jokela on jo rajatapaus ja siellä Hyvinkääkin on lähempänä.
Tosin en koskaan ole lakannut ihmettelemästä, miten voi ihmisiä Järvenpään kaupoissa niin riittääkin - ne kun ovat lähes aina täynnä porukkaa, ellei ihan aamusta mene.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161181- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4868