Onko kellään kokemuksia Volvon huolloista pääkaupunkiseudulla? Löytyykö hyvää ja halpaa?
volvon huolto pääkaupunkiseudulla
14
4718
Vastaukset
- 940SE
omakohtaisia kokemuksia on 400€ jarrukorjauksesta (kahteen otteeseen) jossa jarruja ei saatu kuntoon ja kun rupesin itse niitä lopulta avaamaan osoittautui että edes jarrusatulan pultteja ja ilmausnippoja ei oltu koskaan avattu.
Tämän lisäksi huoltomies yritti ujuttaa laskuuni 120€ arvoisen kaverinsa autoon vaihtaman osan jotka kassan kaveri ei suostunut poistamaan ennenkuin vaadin esimiestä paikalle jonka jälkeen lasku repäistiin kädestäni ja työnnettiin salamannopeasti silppuriin jotta todisteita ei jäisi ja uusi lasku (ilman sitä yhtä osaa) tulostettiin sanaakaan sanomatta.
Ja tässä olivat vasta positiiviset kokemukset ko. liikkeestä.
Hyvää sanottavaa on sensijaan Lauttasaaressa sijainneesta pikahuollosta jossa ainakin yhden vian korjannut vanhempi herra oli oikea wanhan kansan huoltomies ja jonkinlainen työmoraalikin oli tallella.- ex V40
Bilia konsernin häpeäpilkku, mustalammas ja syvin helvetti. Ei niistä muistakaan Bilioista ole kovin hyvää sanottavaa mutta sen sanon, että hinnoittelivat itselleen yhden asiakkaan vähemmän. Minä en öljyjen vaihdosta ja pissapoikanesteestä enää 450 euroa maksa, pitäkööt huoltonsa. Volvo myyty (harmi) ja ostan sitten uuden kun pääkaupunkiseudulle tulee varteenotettava kilpailija sekä kun Volvo rupee käyttämään autoissa Long life huoltoja. Näillä minun vuotuisilla kilsoilla ei Volvoa 15 tkm välein Biliassa huolleta ellei raha kasva omassa puussa.
- Minullekin
ex V40 kirjoitti:
Bilia konsernin häpeäpilkku, mustalammas ja syvin helvetti. Ei niistä muistakaan Bilioista ole kovin hyvää sanottavaa mutta sen sanon, että hinnoittelivat itselleen yhden asiakkaan vähemmän. Minä en öljyjen vaihdosta ja pissapoikanesteestä enää 450 euroa maksa, pitäkööt huoltonsa. Volvo myyty (harmi) ja ostan sitten uuden kun pääkaupunkiseudulle tulee varteenotettava kilpailija sekä kun Volvo rupee käyttämään autoissa Long life huoltoja. Näillä minun vuotuisilla kilsoilla ei Volvoa 15 tkm välein Biliassa huolleta ellei raha kasva omassa puussa.
yritettiin. Kaverin kanssa täytettiin ennen huoltoon vientiä. Kuis ollakkaan, noudettaessa laskussa pissapojan neste ja työkustannus.
Ne kyllä valituksen jälkeen poistettiin, mutta se oli petos.
- v40
Lohjalle ja vie sinne volvo liikkeeseen. Saat asianmukaista palvelua vaikkakaan ei ole ihan pääkaupunkiseudulla..
- hyvää ja halpaa
Minä en!
Oikea hinta on saatava hyvästä työstä, tosin ei nuo määräaikaishuollot Bilialla hinnallisesti ihan kohtuullisiltakaan tunnu. Itse olen kyllä ollut suht tyytyväinen Bilia Pitäjänmäkeen. - Pete
Rosenqvist Nummelan keskustassa, on pieni mutta valtuutettu Volvon huolto, itsellä kokemusta yhdestä huollosta (V40 -01, 90 tkm jakohihna) maksoi siellä 350e kun Bilia tarjosi 700 ja Kauniaisten Teboil lähemmäs 800...
Erittäin ystävällinen palvelu ja saranatkin oli voideltu...
Moni työkaverikin on käyttänyt ja tyytyväisiä ovat olleet.
Niin ja puhelin on 2221577 - servia
Volvon ja Renaultin merkkihuollossa Autoserviassa on huomattavasti edullisempaa ja parempaa palvelua. Kannattaa kysyä myös AD korjaamoilta, siellä on osa huolloista edullisempia kuin AServiassa ja päinvastoin. Bilia on Berseestä!
- S40
ei muuten ole yhtään halvempaa. Työt kyllä tehdään ja pääsee nopeammin huoltoon, mutta hinnoittelu=bilia. Voi olla jopa kalliimpikin. Kokemusta on. En suosittele hinnan puolesta.
- wakoni
S40 kirjoitti:
ei muuten ole yhtään halvempaa. Työt kyllä tehdään ja pääsee nopeammin huoltoon, mutta hinnoittelu=bilia. Voi olla jopa kalliimpikin. Kokemusta on. En suosittele hinnan puolesta.
Kyllä tyhmäkin osaa vertailla hintoja, ainakin omalla matikka päällä laskettuna /- laskuina Bilia on selvästi kallein Volvon merkkihuolto.
- S40
wakoni kirjoitti:
Kyllä tyhmäkin osaa vertailla hintoja, ainakin omalla matikka päällä laskettuna /- laskuina Bilia on selvästi kallein Volvon merkkihuolto.
Jos normaali määräaikaishuolto sisältäen ylimääräisinä töitä jarrunesteen ja palat taakse maksaa yli 500€, luulisin että jopa Bilia tekee vastaavan duunin samaan hintaan ellei halvemmalla. Toi Autoservian ylistäminen edullisena huoltopaikkana on paskan jauhamista.
- on!
S40 kirjoitti:
Jos normaali määräaikaishuolto sisältäen ylimääräisinä töitä jarrunesteen ja palat taakse maksaa yli 500€, luulisin että jopa Bilia tekee vastaavan duunin samaan hintaan ellei halvemmalla. Toi Autoservian ylistäminen edullisena huoltopaikkana on paskan jauhamista.
Et kai "S40" ole töissä Biliassa kun noin fanaattisesti putiikkia puolustat. Itse olen aina tiedustellu eri huoltamoista hintoja huollon lähestyessä tai jonkin pienen korjauksen vuoksi ja en ole asioinut vielä kertaakaan Biliassa, koska toisissa firmoissa on sama huolto ollut vähän tai vähän enempi edullisempi. Ja hyvät Volvoilijat..
Yritetään olla asiallisia näin Volvo miehinä=)
Kiitos!
- Kokenut
Näihin eri korjaamoja koskeviin suosituksiin kannattaa suhtautua epäillen, siitä minulla on kokemusta. Kerrankin joku suositteli täällä pikkupajaa, joka osoittautui täysin epäilyttäväksi, onneksi ennen kuin jätin autoa sinne. Bilian haukkumiset voi jättää omaan arvoonsa. Haukkumiset voivat olla esim. kilpailijoiden kirjoittamia. Kyllähän Volvon omistajan pitää osata harkita, millaisessa tapauksessa kannattaa käyttää kallista merkkikorjaamoa, jossa erityisesti työsuhdeautot korjataan. Niissä tapauksissahan korjauksen hinnalla ei ole niin väliä.
- Anonyymi
Ensimmäisen ja viimeisen kerran meni auto biiliaan. Umpisurkea viikko takana joka alkoi auton hukkaamisella, eikä oikein kukaan tunnut tietävän mitään mistään, eikä mikään myöskään edisty. Sähkövika startissa ja ei pääse ajamaan pois, mutta jos voisi niin lähtisi saman tien. En ymmärrä miksi volvo antaa tuhota omaa brändiään suomessa näiden kanssa antamalla ymmärtää että volvon ostajista ei välitetä tuon taivaallista.
- Volvolla
Hyvät ja halvat eivät yleensä mahdu samaan lauseeseen, mutta täältä kautta löytyi muutamia omia vakiokorjaamoja:
https://autojerry.fi/automerkit/volvo-huolto/helsinki/
https://autojerry.fi/hinnat/automerkit/volvo-huolto-hinta/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397860Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412029Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822