Tulkaa Hänen porteillensa kaikki, Luojan eteen kiittäen.
Tulkaa Hänen suureen temppeliinsä ylistystä laulaen.
Kohottakaa huuto Korkeimmalle kunniaksi Kuninkaan.
Soikoon uusi laulu Jumalalle halki taivaan halki maan.
Virittäkää soitto, tuokaa rummut, torvet soikoon pauhaten.
Nyt on tullut aika viettää juhlaa, nyt on aika kiitoksen.
Saamme käydä juhlakulkueessa, jossa riemulaulu soi.
Neidot siellä rumpujansa lyövät, kaikki kansa karkeloi.
Täällä voimme aavistella vasta, kuinka kerran juhlitaan.
Milloin on se päivä, jolloin saamme tulla juhlaan suurempaan.
:,:Soikoon uusi laulu Jumalalle halki taivaan halki maan.;.;.
KOHOTTAKAA HUUTO
4
2081
Vastaukset 4
- kammion.sanomaa
Riemuhuudon voi aloittaa sydämestään siellä rukouskammiossa, jossa on ensin sulkenut oven takanaan ja on Herransa edessä.
Rukouskammiossa henkilökohtaisesti katsellaan kuin kuvastimesta Herran kasvoja ja nähdää se oma itsensäkin, joka lähtee kammiostaan arkeen ja pyhäänsä.
Ja tavallaan näinhän se pitäisi olla, riemuhuuto kammiossa, jopa siksi, ettei "naapuri" sitä huomaa. Se "huuto" on siten todellista.
Ajassa, kautta aikain, ihmiset ovat unohtaneet rukouskammion ja huutavat katujenkulmissa ja katsovat, huomasiko "naapuri" palveluni suuruuden ja ääneni, sekä pitää lopussa pitkän rukouksen, että vieläpä se naapuri katseleisi, kuin pyhää täällä on.
Ehkäpä siksi Herra haluaa tämän rukouskammio- ajatuksen eteemme.
Se todellinen ylistys - lähtee polviltaan, kun heitämme ne kruunumme sille Valtaistuimelle, jolta elämä lähtee.
Silloin "ylistys" onkuin niitten vanhinten ylistys, jotka heittävät kruununsa - he tunnustavat Jumalan suuruuden, Luojuuden, jonka kätten tekoja tämä luomakunta on nyt, ja siinä kerran "Uudeksiluodussa" maassa on.
Se kammio- ja kammion ovi, se on tämä Jeesus- Uusi Adam, jonka Henki sydämessä kirkastaa sen Sanan siemenen sydämessä.
Häntä katsellen, me muutumme sen kuvan kaltaiseksi -
Siis seuraamme tämän Herramme askeleita, niin arjessamme, kuin pyhinämme, jonka Hän Pyhittää, erottaa jaloa käyttöä varten. - rakkaudesta_Jumalaan
Kiitos ja kunnia Jumalalle!
Aamen! Hieno ylistyslaulu, monesti itsekin kotona tätä lauletaan lasten kanssa.
https://www.youtube.com/watch?v=Pb0SnAAyS_0- Exap
Minulle on jo vuosikymmenet ollut Viktor Klimenkon versio Psalmista 100 paljon rakkaampi. Suosittelen testaamaan:
https://www.youtube.com/watch?v=l5TUVksu4B4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.891428Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu47973- 14855
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.40828- 92731
Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.81730- 46718
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl17717Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27677- 59662
- 66653
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan97641- 45634
- 10608
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa56585Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47566Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129547- 43544
Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13522Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31515