Tulkaa Hänen porteillensa kaikki, Luojan eteen kiittäen.
Tulkaa Hänen suureen temppeliinsä ylistystä laulaen.
Kohottakaa huuto Korkeimmalle kunniaksi Kuninkaan.
Soikoon uusi laulu Jumalalle halki taivaan halki maan.
Virittäkää soitto, tuokaa rummut, torvet soikoon pauhaten.
Nyt on tullut aika viettää juhlaa, nyt on aika kiitoksen.
Saamme käydä juhlakulkueessa, jossa riemulaulu soi.
Neidot siellä rumpujansa lyövät, kaikki kansa karkeloi.
Täällä voimme aavistella vasta, kuinka kerran juhlitaan.
Milloin on se päivä, jolloin saamme tulla juhlaan suurempaan.
:,:Soikoon uusi laulu Jumalalle halki taivaan halki maan.;.;.
KOHOTTAKAA HUUTO
4
1477
Vastaukset
- kammion.sanomaa
Riemuhuudon voi aloittaa sydämestään siellä rukouskammiossa, jossa on ensin sulkenut oven takanaan ja on Herransa edessä.
Rukouskammiossa henkilökohtaisesti katsellaan kuin kuvastimesta Herran kasvoja ja nähdää se oma itsensäkin, joka lähtee kammiostaan arkeen ja pyhäänsä.
Ja tavallaan näinhän se pitäisi olla, riemuhuuto kammiossa, jopa siksi, ettei "naapuri" sitä huomaa. Se "huuto" on siten todellista.
Ajassa, kautta aikain, ihmiset ovat unohtaneet rukouskammion ja huutavat katujenkulmissa ja katsovat, huomasiko "naapuri" palveluni suuruuden ja ääneni, sekä pitää lopussa pitkän rukouksen, että vieläpä se naapuri katseleisi, kuin pyhää täällä on.
Ehkäpä siksi Herra haluaa tämän rukouskammio- ajatuksen eteemme.
Se todellinen ylistys - lähtee polviltaan, kun heitämme ne kruunumme sille Valtaistuimelle, jolta elämä lähtee.
Silloin "ylistys" onkuin niitten vanhinten ylistys, jotka heittävät kruununsa - he tunnustavat Jumalan suuruuden, Luojuuden, jonka kätten tekoja tämä luomakunta on nyt, ja siinä kerran "Uudeksiluodussa" maassa on.
Se kammio- ja kammion ovi, se on tämä Jeesus- Uusi Adam, jonka Henki sydämessä kirkastaa sen Sanan siemenen sydämessä.
Häntä katsellen, me muutumme sen kuvan kaltaiseksi -
Siis seuraamme tämän Herramme askeleita, niin arjessamme, kuin pyhinämme, jonka Hän Pyhittää, erottaa jaloa käyttöä varten. - rakkaudesta_Jumalaan
Kiitos ja kunnia Jumalalle!
Aamen! Hieno ylistyslaulu, monesti itsekin kotona tätä lauletaan lasten kanssa.
https://www.youtube.com/watch?v=Pb0SnAAyS_0- Exap
Minulle on jo vuosikymmenet ollut Viktor Klimenkon versio Psalmista 100 paljon rakkaampi. Suosittelen testaamaan:
https://www.youtube.com/watch?v=l5TUVksu4B4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348