Amazon.com tilauksen peruutus APUA

HädissäänJaPeloissaan

Hei, vähän aikaa sitten olin amazonin sivuilla tilaamassa niitä Flamin' Hot Cheetoseja 50 packin, ja hintana oli suunnilleen 15 dollaria. Menin siihen viimeiseen vaiheeseen asti tilauksessa missä näkyi se kokonaishinta (joka järkytyksekseni oli yli 300 dollaria, en tiedä miksi) ja vahingossa sitten painoin sitä tilaus nappia. Hätäännyin saman tien koska en todellakaan aikonyt tilata 300$ hintasia cheetoseja ja mun tililläkään ei ole kuin muutama kymppi. Laitoin saman minuutin sisään heti sinne lähettäjälle sähköpostia otsikolla että haluan peruuttaa tilauksen, laitoin vielä kahteen kertaan varmistamiseksi, niin kai se peruuntuu nyt? Ja jos ei niin käykö mun pahasti ku en pystyisikään maksamaan sitä? AUTTAKAA KIITOS en oikeesti saa unta tänä yönä

2

1558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Verkkokamu

Todennäköisesti mitään tilausta ei ole tapahtunut, jos tilillä ei ole rahaa. Amazon veloittaa heti korttia tilauksen yhteydessä. Kannatta mieluummin tilata Amazon.co.uk:n kautta koska sieltä tilattaessa ei tarvi maksaa tulleja.
      Täällä hyvät ohjeet miten voit tilata Amazon.co.uk:sta https://verkkokauppaostokset.wordpress.com/

• Kansainvälinenoikeustuva

Voi hyvä jyssäys minkä teit!! Et oo ilmeisesti ihan ajantasalla asioista? Tuolta kun tilataan mitä vaan, niin tilausvahvistus hyväksytään täyttämällä tiedot. On muutama vastaavanlainen tapaus sattunut ja itse tuote ei ole minkään hintainen, mutta kun alkaa pistämään vastaa niin sitten maksaa. Tietäähän sen kun on kyse amerikkalaisesta lakitoimistosta. Vaikka ei olisi oikeutta periÄ maksua niin oikeusprosessit on niin kalliita ja raskaita että ei tavallinen kansalainen voi niille mitään. Maksa nyt vaan kiltisti tai joudut hommaamaan lentoliput miamin käräjäoikeuteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      67
      1244
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      906
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      903
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      107
      828
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    Aihe