Kesäloma loppu - vittuilu alkaa!

Luonnonlaki

Ai että kun maanantaina taas pääsee töihin ja jutteleen parin kolikkomiljonäärin kanssa :D

Kyseiset apinat oli niin polleeta ja asiantuntevaa poikaa, kun isolla rahalla lähti onecoiniin mukaan. Voitte varmaan kuvitella, että mistä loppuvuoden tulevilla kahvitunneilla puhutaan...

18

389

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miljunäärejä

      Mitä ne siellä töissä enää tekee? niistähän on tullut taloudellisesti riippumattomia.

      • Tsihihii

        Ei leikkirahalla pitkälle pötkitä.


      • Kannattaarikastua

        Sinä et vain ymmärrä, että työ on ihmisen parasta terapiaa.
        Sain vuonna 95 aika merkittävän lottovoiton ja 2012 aika merkittävän perinnön, mutta edelleen käyn samassa työssä, koska pidän työstäni ja työkavereistani.

        Kukaan ei tiedä että minulla on aika paljon rahaa, vaikka käynkin paljon ulkomailla ja vaihdan autoa aina kahden vuoden välein, mutta en juo juurikaan ja en tupakoi, sekä olen luonteeltani tietyissä asioissa nuuka edelleen, kuten olen aina ollut.

        Sijoituskohteita on toki paljon myös aika kovaa panostettu myös Bitcoin, Litecoin ja OneCoin. Englannin eroilmoituksessa olin hereilläni ja ostin polkuhintaan tiettyjä osakkeita ja tein nopean tilin.


      • Kiinnostaisiko
        Kannattaarikastua kirjoitti:

        Sinä et vain ymmärrä, että työ on ihmisen parasta terapiaa.
        Sain vuonna 95 aika merkittävän lottovoiton ja 2012 aika merkittävän perinnön, mutta edelleen käyn samassa työssä, koska pidän työstäni ja työkavereistani.

        Kukaan ei tiedä että minulla on aika paljon rahaa, vaikka käynkin paljon ulkomailla ja vaihdan autoa aina kahden vuoden välein, mutta en juo juurikaan ja en tupakoi, sekä olen luonteeltani tietyissä asioissa nuuka edelleen, kuten olen aina ollut.

        Sijoituskohteita on toki paljon myös aika kovaa panostettu myös Bitcoin, Litecoin ja OneCoin. Englannin eroilmoituksessa olin hereilläni ja ostin polkuhintaan tiettyjä osakkeita ja tein nopean tilin.

        Lyödäänkö veto? Suostun 50 Bitcoinin vetoon tai mahdollisesti suurempaankin,
        Vedon ehdot,
        1.Jos pörssin vapautuksen jälkeen kuukauden päästä onecoin on yli 0,5e arvoinen voitat vedon, jos ei minä voitan.
        2. Jos onecoin kaatuu tai sulkee serverinsä, häviät.
        3.Veto nollaantuu jos kolikko määrä taas muuttuu.
        Voit kertoa myös omat ehtosi vedolle.
        Veto voidaan tehdä talletuksena euroilla tai puolueettomalle taholle bitcoineina.
        Voit ehdottaa maksutapoja, mutta edellytän talletusta yhdessä sovitulla tavalla vedonlyönnin yhteydessä.


      • öbikuyfcuc
        Kiinnostaisiko kirjoitti:

        Lyödäänkö veto? Suostun 50 Bitcoinin vetoon tai mahdollisesti suurempaankin,
        Vedon ehdot,
        1.Jos pörssin vapautuksen jälkeen kuukauden päästä onecoin on yli 0,5e arvoinen voitat vedon, jos ei minä voitan.
        2. Jos onecoin kaatuu tai sulkee serverinsä, häviät.
        3.Veto nollaantuu jos kolikko määrä taas muuttuu.
        Voit kertoa myös omat ehtosi vedolle.
        Veto voidaan tehdä talletuksena euroilla tai puolueettomalle taholle bitcoineina.
        Voit ehdottaa maksutapoja, mutta edellytän talletusta yhdessä sovitulla tavalla vedonlyönnin yhteydessä.

        Tässä tuli taas ilmi että vastustajat on kaikki Bitcoinisteja. Paitsi Avotampio


    • TylyäMuttaTotta

      Mut ku:
      Ei tietenkään kannata kotiuttaa ennen lopullisia spliittejä.
      Älkää untanähkö, hörhöt ei anna! Periksi ennen lopullista loppua, osa ei silloinkaan!

    • kukkahattu.kutreilla

      Ja sit sä kuvittelet olevas jotenkin kaveria parempi, kun saat vittuiltua? Menepä peilin eteen miettimään, kumpi se tyhmempi ressukka olikaan... 😂 Olet tainnu olla aikamoinen koulukiusaajakin nuoruudessasi, jotka mu arvoasteikolla on aika alhaalla. Ja ei, mulla ei ole coinin kanssa mitään tekemistä. Huvittaa vaan nämä pösilöt, jotka kuvittelee olvansa jotenkin muita parempia kiusaamalla heikompiaan / pienempiään. Kakaroilta ymmärrän (vaikkakaan en hyväksy) moisen käytöksen, mutta en enää aikuisilta siis ylipäänsä millään elämän osa-alueella. Olkoon kyse vm:sta tai vaikka ihmisen vaatteista, ulkonäöstä puhumattakaan.

      • Idiootti! Vähä-älyinen!

        Et edes osaa kirjoittaa äidinkieltäsi oikein. No, ei sinulla taida liiemmin koulusivistystä ollakaan. Vähä-älyinen kun olet!

        Ei täällä nyt olla kiinnostuneita kenenkään käytöstavoista tms.

        Oliko sulla muuten mitään sanottavaa tähän keskustelun aiheeseen?

        Huijareita ovat nämä onecoin koijarit. Oletko samaa mieltä?


      • Umpitampio

        Ne on oikeita huijareita, rakenteleva vittuilu on aina purrut luihin asti.


      • Puoliaivo

        Kaikki kusettajat ja aivokuolleet ihmisapinat jotka ovat onekoinissa mukana ovat ansainneet kaiken paskan ja vittuilun mitä saavat niskaansa. Tuossa karavaanissa kiteytyy niin suuri määrä ahneutta ja idiotismiä ettei tarvitse ihmetellä jos asiallisuus loistaa poissaolollaan, sehän on selvä että hermot menee ennen pitkää..eniten raivostuttaa se 5-prosenttilaisten kerho joka tosissaan uskoo onekoinin "suuruuteen". Vitun palikat, ei voi muuta todeta.


      • CoinSpace

        Johan sekin tuli ilmi että mitään "louhintaa" ei koskaan ole tehtykään onecoinin osalta, vaan ainoastaan kerätty tunkeilta rahat pois parempiin taskuihin.
        Toistetaan vielä YHTÄÄN SERVERIÄ EI OLE!!!
        Rutjake on valehdellut koko ajan.
        Mukanaolevat ovat puolestapuhujia vain saadakseen siirrettyä vahinkonsa eteenpäin kavereilleen, ja saadakseen omat rahansa pelastettua pois, siirtämällä vahinkonsa eteenpäin.


    • lkhfkutikcv

      Avotampio on mennyt vittuilu ja haukkumis linjalle. Alkaako jutut loppumaan. Itse on suurin paksan puhuja ja yhtään ei ole sanojensa mittainen mies. Olen monta kertaa ajatellut et onko sulla oikeaa elämää ollenkaan. Sinä toistat ketjusta toiseen samoja asioita kuin olisit joku todella ammattilainen. Kuuleppa nyt. Hanki jo elämä.

      • Miten niin, koko ajanhan minä olen määrätietoisesti vittuilulinjalla pysynyt. Ja aion pysyä vastakin!

        Teitä typeryksiä saa ja pitääkin haukkua raskaasti.

        Juttujen loppuminen taas liittyy siihen mitä uutta onecoin-rintamalta kuullaan. Aika vähän sieltä uusia asioita tulee, kuten huijauksen "toimenkuvaan" kuuluukin. Transu ruja ei halua mitään muutoksia nykytilanteeseen, jossa hänelle valuu rahaa ovista ja ikkunoista. Riittää kun pitää kerran vuodessa "mega eventin" jossa puhutaan soopaa, mutta uskovaiset hurraavat.

        Samoja asioita tässä valitettavasti toistellaan kun ei uutisia kuulu. Mutta tuo "saunaseppo" olikin piristävä uutinen, vaikkakin niiden videoiden seuraaminen herättää vähän myötähäpeääkin. Ne ihmiset kun oikeasti tarvitsisivat edunvalvojan.

        > Sinä toistat ketjusta toiseen samoja asioita kuin olisit joku todella ammattilainen

        En ole väittänyt olevani mikään ammattilainen. Sinä sen sijaan juuri sanoit sen. Kiitokset siitä!

        Mutta kerropa nyt edes yksi konkreettinen esimerkki jutuistani, joka sai sinut pohtimaan tuota "ammattilaisuutta". Yksikin riittää! Olen perustanutt juttuni loogiselle päättelylle sen vähäisen tiedon pohjalta mitä onecoin-lahko tietoa ulos antaa. Ja kaikki päättelyketjut johtavat johtopåäätökseen, että tämä ei voi olla muuta kuin pyramidihuijaus.

        Otetaan nyt muutama esimerkki:
        -Koulutuspaketit, joiden arvo nousee. Salli mun nauraa!! Mutta ai niin ... coinejahan minä ostankin, mutta sitä ei saa sanoa ääneen, pitää sanoa ostavansa koulutuspaketteja. Ja joiden arvo nousee! MUAHAHAHAA
        -Kolikon arvo määräytyy jäsenten määrän mukaan. Vai niin? No mitenkäs jos kaikilla ihmisillä olisi hieman enemmän rahaa taskussaan, niin miten se nyt vaikuttaisi rahan arvon nousuun? Päinvastoin, se pikemminkin lisää inflaatiota kun kaikki ryntäävät kaupoille setelitukkujensa kanssa
        -Kolikon arvo nousee louhinnan vaikeutuessa. Minkä louhinnan? Louhinnan vaikeus on bitcoinin kaltaisessa avoimessa järjestelmässä käytännön pakko, jotta kaikki kolikot eivät tulisi louhituksi saman tien ja jotta yksi taho ei pääsisi kerralla louhimaan kaikkia kolikoita itselleen. Mutta transu rujan järjestelmäö on suljettu. Mihin ihmeeseen hän tarvitsisi "vaikeutusta" louhintaan? Ja miten ylipäätään "vaikeus" voisi liittyä kolikon arvoon, kun kerran väitetty louhinta on suljettu ulkopuolisilta.

        Kun nyt noita muutamaa esimerkkiä pohtii, niin ainoa johtopäätös on, ettei mitään kolikkoa ole olemassa, ei ole louhintaa, ei lohkoketjua. Kaikki on pyramidihuijausta, jonka tarkoituksena on värvätä mahdollisimman paljon porukkaa ostamaan ja myymään koulutuspaketteja.


      • Puoliaivo

        Hienoa työtä Avo-aivo, jatka samaan malliin.


    • avotampiofani

      Avotampio on supermies. Toivotaan OC:n kaatuvan ja pian. Haluan nähdä sen ilakoinnin mitä iki-ihana avotampio näyttääkin meille. Sitä odotellessa ja se tulee pian.

    • Onecoin

      Avotampiolle ei riitä enää siinä vaiheessa avohoito kun Onecoin alkaa käytännössä toimimaan :-) Eikä tuo aika ole enää kaukana :-)

      • Nocoin

        Coming soon... Onecoinin tarina kiteytettynä kahteen sanaan.


    • Hpoo

      Yle tekemässä taas ohjelmaa onecoinista. Coming soon.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1779
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      75
      1136
    3. 45
      1055
    4. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      71
      1043
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      949
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      919
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      870
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      823
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      808
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      772
    Aihe