Älkää keskustelko jumalattomien kanssa

2.Kor. 6: 14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä? 15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa? 16 Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani". 17 Sentähden:

"Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko;

niin minä otan teidät huostaani 18 ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias".

Älkää provosoituko keskustelemaan täällä saastaisten kanssa! Siitä ei seuraa mitään hyvää.

Eri asia on jos kysyvät jotain ystävällisesti ja asiallisesti.

55

552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KunniaJumalalle

      Aamen,aamen.
      Kiitos.

    • Milloin viimeiksi tapoit noidan mielikuvitusjumalasi tahdon mukaisesti?

      Ja lue mielikuvitusjeesuksen suuhun kirjoitettu vuorisaarna, ennenkuin vastaat.

    • Huolestunuttaksimies

      entäs palstapelle eli palstis eli palsternakka ? Onko hän hyvä keskustelukumppani?

      • dgfdhfh

        Ei sillä tämä on profetiat palsta edelleenkin.


      • Kitsukalle

        Jumalaan et usko kun et näe häntä.
        Oman pääsi näkyyn keisarista uskot kun näet hänet- lääkäriin.


    • Rakkaudella.saa

      Rakkaudella saa julistaa parannusta, mutta missään tekemisessä ei pimeyden töiden kanssa tule olla.

      • Juuri tätä tarkoitan. Uskon että meillä kaikilla Jeesuksen omilla on siihen tarvittava tunnistuskyky.


      • Nytjaaina

        Kunnia Jumalalle.


      • fhfhghg

        Just niin.


      • fdghgh

        Hyvä aloitus.


      • Eimeen
        BlackBerryWay kirjoitti:

        Juuri tätä tarkoitan. Uskon että meillä kaikilla Jeesuksen omilla on siihen tarvittava tunnistuskyky.

        Amen.


      • hfghgh
        BlackBerryWay kirjoitti:

        Juuri tätä tarkoitan. Uskon että meillä kaikilla Jeesuksen omilla on siihen tarvittava tunnistuskyky.

        ok.


    • Kuulostaamelkooudolta

      BlackBerryWay.

      1. Ovatko kaikki muut kuin uskovaiset sinusta saastaisia?

      2. Onko oikein täyttää koko keskustelu ok-ketjuilla?

      • RehellisyysMaanPeriii

        Esitä syytösesi perustellen.
        Mitä säännöt sanovat?
        Älä keksi omia sääntöjäsi palstalle, sillä tiedän vallanhalusi, että jostakin pitäisi saada syyttää, vaikka itse on syyllisin palstan repimisiin kaikella valheen voimalla.


      • aika-aikaa-kutakin

        HYä aloitus! Palsta on nykyisin kuin sekalainen kirpputori!
        Ns. profetiaa ei juuri näy? Kaikenlaista aloitusta on,

        * virsiä, laulujen sanoja (Ei profiakeskustelua...)
        * videoita,
        * mainoksia suosikkipuhujista ja heidän lahkoistaan,
        * sitten on tuttu Päivän Sana ( se on hyvä, mutta ei ole Profetikeskustelua...) sitten on
        * joka-päiväinen mannapuuroannos Jumalan lapsille ( joka sana on ihan otettavaa, mutta ei ole profetiakeskustelua...)
        Viime aikoina on joku esittänyt
        * runoutta ( Aale Tynnin kaarisiltaa...)

        Eli, kaikki em. on asiaa, joka ei tämän palstan sääntöjen mukaan tänne kuulu.
        Mutta sitä vain tuputetaan. Ja kun muuta "kesksutelua" ei yllämainituista synny kuin joku sanoo "amen" aloitukseen, tai halleluja virteen, tai kehuu suosikkipuhujaansa, niin sitten alkaa krooninen juttu: ok, ok. ok...

        Jokaisen, jolla järkikulta hiukankin toimii, pitää tajuta ettei sellainen "ok" kirjaiten tunkeminen ole "keskustelua"! Tai että tunkee kirjaimia ja numeroita sikin sokin!


        Profetia-asioiden kirpputori sisältää sitten paljon muutakin, pahempaa, sääntöjen rankkaa rikkomista, laillisten säädösten rikkomista, aina näyttöihin rikoslain rikkomisesta.

        Jarmo ihmetteli tässä olisiko ollut eilen, että on eka kerta 10 vuoteen, kun hän näkee palstalla Ylläpidon Viestin! Mutta, taitaa olla eka kerta sekin, että vireillä ja käynnissä on rikostutkinta Palstalla 2013-2016 tapahtuneiden laitttomien ja rikollisten kirjoitusten syystä. Satoja ja satoja vihakirjoituksia, solvausta, häpäisyä, stalkkausta. Yhtä ja samaa Henkilöä vastaan ( ei nikkiä). RL 24:8-9, RL 25: 7 a §. Eikä siinä vielä kaikki, tämän Palstan Aarreaitasta? Em:t vihakirjoitukset ja ERittäin Räikeät kirjoitukset ------ ovat nostaneet julkiseen jakeluun doukmenttikirjan VIhaMissio. http://kiusaamiskoneisto.vuodatus.net

        Niin että tämä palsta on nousemassa enemmänkin katseluun. Ettäkö kristillistä profetiaa? Täällä? Ja mitä? Ja kuka tällä Palstalla siis käskytti ja komensi ja ketä? Kuka sanoi : Ulos sinä, ULos sinä! Pois täältä sinä saastainen, et ole uskova
        meidän mittapuulla mitattuna.... Ulos te saatanan atet, helvettiin asti! Ulos te kaikki, jotka Minä Käsken!!! Pois palstalta! Tämä on uskovien palsta! (Mutta kitä ne uskovat ovat, ja millaista sorttia?)

        KIRJA Vihamissio ( = kooste autenttisista viestikopioista, sellaisenaan...)
        ON JÄRKYTTÄVÄ näyttö "profeetallisesta uskovaisuudesta". Niin ovat lukijat kommentoineet.

        Ehkä on niin, että tällaisia valhe-profeteeraus-kehumis-näyttöjä tarvitaan? Jotta ihmiset oppivat erottamaan Oikean ja Väärän.

        Oikeasta "profetaalisest uskosta" kuin ei synny lähes 1000 viha-ja valheviestiä! Hedelmä? Niin?


      • Olen ajatellut, että me tuomme ihan tarjottimella solvaajille aiheita tulla puuttumaan ja pilkkaamaan ja tallaamaan lokaan meille pyhiä asioita. Että ne päivystäjät väijyvät täällä jokaista aloitusta, johon pääsevät häiritsemään siten, ettei niistä synny minkäänlaista keskustelua.

        En tiedä, mitä tästä ajatella. Kartutammeko tällä heidän syntivelkaansa, joka karttuu jokaisesta häijystä sanastakin? Toisaalta meidän Jeesuksen käskyn mukaan täytyy pitää esillä Jumalan sanaa ja tahtoa.

        Tämä foorumi kuitenkin on olemassa (jota tosin ei juurikaan siivota). Paha että emme pääse itse korjailemaan emmekä poistamaan kommentteja, kun äityy liian pahaksi.

        En ymmärrä tämän palstan kokonaisvaltaista olemassaolon tarkoitusta. Aivan kuin ylläpito pervessiin tapaan nauttisi katsoa tätä menoa ja nauraisi meitä.

        Minä olen vähin erin siirtynyt julkaisemeen FB:ssa. Kun on oma nimi sekä minulla sekä lukijoilla, profiiliini ei ole ilmaantunut yhtään häijyä solvausta. Katselen vielä hetken ja ehkä lopetan täällä kokonaan.

        Rakas Matteus Matt. 7:6 "Älkää antako pyhää koirille, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, etteivät ne tallaisi niitä jalkoihinsa ja kääntyisi ja repisi teitä." ja

        10:14 "Ja missä teitä ei oteta vastaan eikä teidän sanojanne kuulla, lähtekää pois siitä talosta tai siitä kaupungista ja pudistakaa tomu jaloistanne."

        Voiko noita soveltaa tähän? Mitä ajatuksia muilla uskovilla tästä on?


      • OleSiunattuBerry

        BlackBerryWay
        Älä lopeta. Olet raikas tuulahdus todellisuudesta kirjoituksinesi.
        Kirjoita lisää, sillä sitä Jumala haluaa rehellisiltä seuraajiltaan.
        Itse olisin aikoja sitten kadonnut täältä, mutta kun Herra puhui, että vielä vähän aikaa..
        On janoisia sieluja, jotka eivät osallistu, mutta lukevat täältä Jumalan sanaa - ja tahtoa kirjoituksista.


      • Kiitos. Sydän sulaa ihanan kauniista sanoista, joihin en ole täällä tottunut.

        Myös minä pyysin Herralta jokin aika sitten sammuttaa tämän foorumin omalta osaltani, mutta vastaukseksi tuli, että pitää jatkaa.

        Some on erinäisistä syistä ainut kenttäni toimia omalta osaltani Herran työssä, mutta epäusko tahtoo vallata mielen.


      • OleSiunattuBerry

        Niinpä sitten Herran tahdossa.
        Hänellä on hyvä suunnitelma niin meille kuin palstallekin.
        Emme vaan ymmärrä asiaa tarkemmin, että mitä seuraavaksi.
        Rukoilen puolestasi, että jaksaisit kaiken keskellä vielä jatkaa hyvää työtäsi.


      • Myös sinä olet ollut samassa ahjossa. Herra siunatkoon myös sinun olemistasi ja elämistäsi kaikin tavoin.


      • herra-kysyy----
        OleSiunattuBerry kirjoitti:

        Niinpä sitten Herran tahdossa.
        Hänellä on hyvä suunnitelma niin meille kuin palstallekin.
        Emme vaan ymmärrä asiaa tarkemmin, että mitä seuraavaksi.
        Rukoilen puolestasi, että jaksaisit kaiken keskellä vielä jatkaa hyvää työtäsi.

        Jumalalla on aina suunnitelma kaikkeen, ja varsinkin omilleen! Ja Jumalalla on oikein selkeä suunnitelma tällä palstalle: Se o n Raamatun Sanan mukainen.
        - Lähtekää ulos te minun kansani!

        Autuas se mies joka ei istu kussa pilkkaajat istuvat! Ps 1

        Jumala on kärsivällisyydessään sietänyt hitaita tapauksia, jotka eivä ole totelleet, vaan pimeydessään omassa viisaudessaan luulleet etät Herran jopa "pyhittäisi" tämän palstan. Sellainen visio ei perustu Raamatun opetukseen.

        Herra pyhittää ne paikat, mitkä? Missä kaksi tai kolme on koolla ( tai enemmän) Hänen nimessään.

        Täällä ovat sekaisin Kristus ja Beliar! Hurskaat ja pilkkaajat.

        2 Kor 6:14-18

        Täällä on riivaajien pöytä, joka päivä esille. Siitä saastuvat monet infantiilit uskovat. Sekapöydästä saastuvat myös pakanat. He pilkkaavat Jumalaa, tyhmien uskovien menettelyjen syystä, kun nämä tuputtavat asiaansa. Paikassa, joka ei ole HERRAN huone, pyhitetty paikka.

        Jeesus käski viedä evankeliumia. Kyllä.

        Mutta kukin tekee niinkuin tekee. Jumala ei pakota. Jos joku tahtoo?

        Sanan1askut 1:22-33

        Jos -kun - löydät itsesi em:n Raamatun profetian tilassa, eikä Herra enää vastaan, niin muista, että TÄÄLLÄ ON tuotu Raamattuun perustuvaa kehotusta, muistusta, montakin kertaa.


      • Evankeliumit: Matt. 9:11 Ja kun fariseukset sen näkivät, sanoivat he hänen opetuslapsilleen: "Miksi teidän opettajanne syö publikaanien ja syntisten kanssa?"

        Matt. 11:19 Ihmisen Poika tuli, hän syö ja juo, ja he sanovat: 'Katso syömäriä ja viininjuojaa, publikaanien ja syntisten ystävää!'

        Mark. 2:16 Kun fariseusten kirjanoppineet näkivät, että hän söi syntisten ja publikaanien kanssa, sanoivat he hänen opetuslapsilleen: "Publikaanien ja syntistenkö kanssa hän syö?"

        Luuk. 5:30 Niin fariseukset ja heidän kirjanoppineensa napisivat hänen opetuslapsiansa vastaan ja sanoivat: "Miksi te syötte ja juotte publikaanien ja syntisten kanssa?"

        Luuk. 7:34 Ihmisen Poika on tullut, syö ja juo, ja te sanotte: 'Katso syömäriä ja viininjuojaa, publikaanien ja syntisten ystävää!'

        Matt. 9:13 Mutta menkää ja oppikaa, mitä tämä on: 'Laupeutta minä tahdon enkä uhria'. Sillä en minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä."

        Toisaalta:

        Ps. 1:1 Autuas se mies, joka ei vaella jumalattomain neuvossa eikä astu syntisten teitä eikä istu, kussa pilkkaajat istuvat,

        2. Kor. 6:17 Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani

        Ilm. 18:4 Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa.

        ***

        Näiden näennäisten vastakohtien kanssa olen paininut, kumpi on oikein, pysyä täällä vai poistua.


      • OlemassaOloa
        herra-kysyy---- kirjoitti:

        Jumalalla on aina suunnitelma kaikkeen, ja varsinkin omilleen! Ja Jumalalla on oikein selkeä suunnitelma tällä palstalle: Se o n Raamatun Sanan mukainen.
        - Lähtekää ulos te minun kansani!

        Autuas se mies joka ei istu kussa pilkkaajat istuvat! Ps 1

        Jumala on kärsivällisyydessään sietänyt hitaita tapauksia, jotka eivä ole totelleet, vaan pimeydessään omassa viisaudessaan luulleet etät Herran jopa "pyhittäisi" tämän palstan. Sellainen visio ei perustu Raamatun opetukseen.

        Herra pyhittää ne paikat, mitkä? Missä kaksi tai kolme on koolla ( tai enemmän) Hänen nimessään.

        Täällä ovat sekaisin Kristus ja Beliar! Hurskaat ja pilkkaajat.

        2 Kor 6:14-18

        Täällä on riivaajien pöytä, joka päivä esille. Siitä saastuvat monet infantiilit uskovat. Sekapöydästä saastuvat myös pakanat. He pilkkaavat Jumalaa, tyhmien uskovien menettelyjen syystä, kun nämä tuputtavat asiaansa. Paikassa, joka ei ole HERRAN huone, pyhitetty paikka.

        Jeesus käski viedä evankeliumia. Kyllä.

        Mutta kukin tekee niinkuin tekee. Jumala ei pakota. Jos joku tahtoo?

        Sanan1askut 1:22-33

        Jos -kun - löydät itsesi em:n Raamatun profetian tilassa, eikä Herra enää vastaan, niin muista, että TÄÄLLÄ ON tuotu Raamattuun perustuvaa kehotusta, muistusta, montakin kertaa.

        Lainaus kommentistasi: "He pilkkaavat Jumalaa, tyhmien uskovien menettelyjen syystä, kun nämä tuputtavat asiaansa. Paikassa, joka ei ole HERRAN huone, pyhitetty paikka."

        Nyt on kyse tästä palstasta. Ei ole mitään tuputtamista keskustella täällä selvästi kristillisen nimikkeen alla uskon asioista.

        "Lusteet" tulevat tänne ihan itse.


      • Siunaten
        OleSiunattuBerry kirjoitti:

        BlackBerryWay
        Älä lopeta. Olet raikas tuulahdus todellisuudesta kirjoituksinesi.
        Kirjoita lisää, sillä sitä Jumala haluaa rehellisiltä seuraajiltaan.
        Itse olisin aikoja sitten kadonnut täältä, mutta kun Herra puhui, että vielä vähän aikaa..
        On janoisia sieluja, jotka eivät osallistu, mutta lukevat täältä Jumalan sanaa - ja tahtoa kirjoituksista.

        Aamen-


      • hghghh
        BlackBerryWay kirjoitti:

        Kiitos. Sydän sulaa ihanan kauniista sanoista, joihin en ole täällä tottunut.

        Myös minä pyysin Herralta jokin aika sitten sammuttaa tämän foorumin omalta osaltani, mutta vastaukseksi tuli, että pitää jatkaa.

        Some on erinäisistä syistä ainut kenttäni toimia omalta osaltani Herran työssä, mutta epäusko tahtoo vallata mielen.

        Totisesti. Ok.


      • gdfgg
        OleSiunattuBerry kirjoitti:

        BlackBerryWay
        Älä lopeta. Olet raikas tuulahdus todellisuudesta kirjoituksinesi.
        Kirjoita lisää, sillä sitä Jumala haluaa rehellisiltä seuraajiltaan.
        Itse olisin aikoja sitten kadonnut täältä, mutta kun Herra puhui, että vielä vähän aikaa..
        On janoisia sieluja, jotka eivät osallistu, mutta lukevat täältä Jumalan sanaa - ja tahtoa kirjoituksista.

        Juuri niin, siunausta.


      • Rehellisyysmaan
        RehellisyysMaanPeriii kirjoitti:

        Esitä syytösesi perustellen.
        Mitä säännöt sanovat?
        Älä keksi omia sääntöjäsi palstalle, sillä tiedän vallanhalusi, että jostakin pitäisi saada syyttää, vaikka itse on syyllisin palstan repimisiin kaikella valheen voimalla.

        Niin periikin.


      • HerranARMOSSA
        BlackBerryWay kirjoitti:

        Olen ajatellut, että me tuomme ihan tarjottimella solvaajille aiheita tulla puuttumaan ja pilkkaamaan ja tallaamaan lokaan meille pyhiä asioita. Että ne päivystäjät väijyvät täällä jokaista aloitusta, johon pääsevät häiritsemään siten, ettei niistä synny minkäänlaista keskustelua.

        En tiedä, mitä tästä ajatella. Kartutammeko tällä heidän syntivelkaansa, joka karttuu jokaisesta häijystä sanastakin? Toisaalta meidän Jeesuksen käskyn mukaan täytyy pitää esillä Jumalan sanaa ja tahtoa.

        Tämä foorumi kuitenkin on olemassa (jota tosin ei juurikaan siivota). Paha että emme pääse itse korjailemaan emmekä poistamaan kommentteja, kun äityy liian pahaksi.

        En ymmärrä tämän palstan kokonaisvaltaista olemassaolon tarkoitusta. Aivan kuin ylläpito pervessiin tapaan nauttisi katsoa tätä menoa ja nauraisi meitä.

        Minä olen vähin erin siirtynyt julkaisemeen FB:ssa. Kun on oma nimi sekä minulla sekä lukijoilla, profiiliini ei ole ilmaantunut yhtään häijyä solvausta. Katselen vielä hetken ja ehkä lopetan täällä kokonaan.

        Rakas Matteus Matt. 7:6 "Älkää antako pyhää koirille, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, etteivät ne tallaisi niitä jalkoihinsa ja kääntyisi ja repisi teitä." ja

        10:14 "Ja missä teitä ei oteta vastaan eikä teidän sanojanne kuulla, lähtekää pois siitä talosta tai siitä kaupungista ja pudistakaa tomu jaloistanne."

        Voiko noita soveltaa tähän? Mitä ajatuksia muilla uskovilla tästä on?

        Olen samaan tulokseen tullut,että ei Jumalan sana saa sille kuuluvaa oikeutta näillä sivuilla.

        Herran totuus on yksin se joka kestää,mutta ei sitä Jumalan sanaa saa laittaa sivuille, ettei ole repijät heti paikalla.

        Olen elävässä uskossa Jeesukseen Kristukseen ja annan Jumalan sanalle kunnian.On tämä aika paha,kun hyvä laitetaan pahaksi ja paha hyväksi.Kunnia yksin Herralle ja armossa jatketaan.


    • herra-kutsuu-lähelleen

      HYvä BlackBerry -- samaa on Herra puhunut myös muutamille muille. Monet kerrat on ollut edess the end, tämän palstan suhteen, ja on ollut pitkiä taukoja, syistä!

      Mutta sitten Herra on antanut duunia, kirjoita siitä Raamatun asiasta, profetiasta, Raamatun koetelluista asioista.... tuloksin? Tervettä sanaa eivät monet enää siedä, niinkuin Paavali ennusti Timoteukselle!

      Jumala on selvästi näyttänyt, että tämän palstan vaikutuspiirissä on Herran lampaita, jotka ovat eksyksissä, vaarassa, mistä Jeesus varoitti Matt 24. luvun alussa. He eivät tenne raamatun sanaa, ovat kuin tuulten heiteltävissä, sekavien ja valehprofetioiden pompotuksessa. Herra on ilmoittanut, että Hän tempaa nämä lampaansa kuin kekäleet tulesta. Ei "puhdista tätä palstaa" - vaan puhdistaa totiset omansa, ja vetää heidät POIS tämän palstan negatiivisista vaikutuksista!

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14367183/profetipalst-blackberrywayelle

      • Lainaus: "Herra on ilmoittanut, että Hän tempaa nämä lampaansa kuin kekäleet tulesta. Ei "puhdista tätä palstaa" - vaan puhdistaa totiset omansa, ja vetää heidät POIS tämän palstan negatiivisista vaikutuksista!"

        Sielu lepää tässä kommentissa!!!


    • herra-tekee-työtä

      Niin, seulontaa on täällä nähty! Vuosia jo. Kuin nuotanvetoa, jonka kulmissa on ollut sitä ja tätä vetäjää! Mutta tietoa on, että kun Kristus seurakunnan PÄÄ, on saanut jonkun ymmärtämään, niin se Lammas on veätnyt itseään Puhtaille Laitumille, Terveen menun ääreen. SE on tämä. Matt 4:4

      Ny on se aika, että Herra kokoaa laumaansa, lampaitaan yhteen! Vehnät ja lusteet ovat tilassa, jossa niitä kootaan kimppuihin! Matt 13:24-30

      Siinä salaisuus? Luste (valhevehnä) kootaan ensin kimppuihin. Poltettavaksi.

      Ei ole enää sekavaa tilaa. On kaksi erillistä kasaa. Herran on ovat erottuneet maailmasta, baabelista, Beliarin pöydistä.... he ovat ja asuvat Herran lähellä!

    • Jobinpostia

      Matt.13:25. Biblia (1776). Mutta ihmisen maatessa, tuli hänen vihollisensa ja kylvi ohdakkeita nisun sekaan, ja meni pois. Raiheinät (lolium) eli luseet on heinäkasveihin kuuluva kasvisuku.

    • silleen----

      Moni muukin on kamppaillut BlackBerryn tuomien Raamatun sanojen kanssa. On tosiaan pyydettävä johdatusta. Kun Tällä palstalla muutama vuosi sitten ei voinut ajatellakaan, että sekana mahtuisi nuhdetta ja kehotusta uskoville, valvomaan ja tottelemaan Herran Sanaa--- moni päätti olla käyttämättä tätä foorumia, tuli pitkiä taukoja. Joskus Herra osoitti, että pitää laittaa sanaa jostakin, kuin jollekin?

      Mutta Herran omat jotka rakastavat Hänen rauhaansa, viihtyvät mieluusti ihan muualla. Sitten on erikseen siis Herran osoittamat asiat ja tehtävät täällä.....

    • Jokainen-valitsee-itse

      Aloitukseen, aloittajalle tältä palstalta


      Kirjoitit otsikolla: Älkää keskustelko jumalattomien kanssa...

      Ei kehotuksesi ole uusi eikä ensimmäinen suinkaan! Tälle palstalle on tuotu vuosien varrella usein kehotusta, että ”tosiuskovien paikka ei ole olla siellä, missä pilkkaajat ovat.” Ps 1.

      Mutta mitä on seurannt? Hirveä vimma. Kehottajat on leimattu saatanan väeksi, ja ajettu kepin kanssa ULOS!

      Viimeksi tammikuussa 2016 oli alla olevat otsikot. Herran käskystä.

      Moni vielä kuvitteli että tämä olisi ”herralle pyhitetty paikka” tämä profetiapalsta.

      Mutta nyt kevään ja kesän aikana JOKAISELLE on tullut selväksi, ettei
      JUMALA täällä hallitse, eikä tämä ole Raamatun Sanan mukainen paikka tuoda pyhiä asioita.

      Tämä ei Ole Herran Huone, vaan maallinen Aller-median profaani ja sekulaari foorumi. Mainostuloilla ylläpidetty paikka. Ylläpidolle on tärkeintä mainostulot. Kun tätä foorumia avataan. Ladataan, joka kerran kilisee euroja Aller-median laihtuvaan kirstuun! Näin on faktat.

      Nyt, ne jotka ovat Herran neuvotteluissa ollett, nähneet, kysyneet, kuulleet, tietävät 100 % varmuudella, että Jumla on kääntänyt selkänsä tälle palstalle. Syistä, syystä.

      Moni uskova, kuten Jarmokin, on tehnyt oikeat johtopäätökset, ja hän keskustelee profeetallisista ja muista uskonkymymyksistä siten, että PILKKAAJAT eivät istu samassa pöydässä!

      Tämä on riivaajien temmellystori. Eikä tosiuskova ”syö herran pöydästä ja riivaajien pöydästä.”

      Nyt on siirtymävaihe. Herra valaisee yhä useammalle tosiuskovalle, MIKÄ tämä sekasotkupaikka on. Ja he TOTTELEVAT Herraa: Lähtekää ulos!

      Herran asettamat vartijat ja siivoojat vielä täällä tekevät, mitä tehtävä on. Sen jälkeen kun Herran aika on ohi, täällä huseeraavat vain luopiouskovat, eksyneet, noidat, väärien profetihenkien sitomat. Häriköt, vallankäyttöjät, valheiden viljelivät....

      Tämkö siunattu paikka? Ei totisesti. Herra on jätätnyt tämän kirouksen valtaan. Sitä vastaan väiteltiin tammikuussa 2016. Mutta nyt jokainen tajuaa, että tämä ei ole Herran valitsema, saati siunaama autuas profetiaparatiisi!

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14080749/lahtekaa-ulos-te-minun-kansani!

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14081112/lahtekaa-ulos-te-herran-totiset-omat

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14103402/riivaajien-ripulia---

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14085065/herra-ei-hallitse-taalla---

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14082366/varoitus-kirottu-paikka-alue

      • EiJatkoonko

        Nuo kaikki linkkipaikat on poistettu. Miksihän?


      • zz..zz-----

        No, ihmehän se oli että ne näinkin kauan pysyivät palstan vihatahon hampailta!!
        Mutta, tekstit tallessa, ei hätää.


      • Lainaus: "Tämä ei Ole Herran Huone, vaan maallinen Aller-median profaani ja sekulaari foorumi. Mainostuloilla ylläpidetty paikka. Ylläpidolle on tärkeintä mainostulot. Kun tätä foorumia avataan. Ladataan, joka kerran kilisee euroja Aller-median laihtuvaan kirstuun! Näin on faktat."

        En Herran huoneeksi ole koskaan tätä mieltänyt. En vain ole miettinyt tuota bisneksen kannalta. Ja noinhan se on. Siksi ei estetä ketään häirikköä, koska sitten hiljenisi ja kolikot loppuisivat.

        Eli ne pistää meidät hölmöt hyppimään rappauksille ja hihittäen menevät R-kipsalle meidän tuottamilla roposilla!

        Hyvä havainto, oikein hyvä! Täytyy ajatella moni juttu nyt uusiksi.


      • faktaa-on

        Etkä tiennyt näitä faktoja? Aller-media kamppailee tulojen puutteessa. SE voi toimia vain jos MAINOSTULOT pysyvät. Ja näethän MAINOKSET.

        Mainostajille maksetaan sen mukaan, montako kertaa (= lataukset) mainos on näkynyt, näytetty!

        Nyt, joka ei tiedä näitä faktoja, ei ymmärrä. Että? Suomi24 profetiasivun "tilasto" lataukset siis, on aivan hupputasoa! Ja? Mainostulot?

        Vertailkaapa muita sivuja, niiden käyttöastetta? On sivuja, mm. Suomi24 vapaakirkko, jossa on monen päivän vanhoja viestejä... KÄYTTÖASTE? on aivan minimaalinen.


        Nyt, tämä palstahärikkö, kun se vetää 20-30 sivua Aloituksia Putkeen (kuten kesäkuulla... niin jokainen aloitus tuo mitä? Tuohta...)

        Rikostutkintaan on annettu myös Suomi24-ylläpidon vastaukset, jotka se toimitti. Kolma vastausta, 14.6., 16.6., aj 21.6.2016. Ette voisi USKOA, mitä ylläpito selitti siihen, ettei se muka saa ruotuun palstahäirikköä, jonka aineistoa on riksotutkinnassa satoja viestejä! Ette voisi uskoa sitä "selitystä". Läpinäkyvää meriselitystä....

        Niiden perästä Ylläpito-Aller - sai kyselyn. Te siis rahastatte mainoksilla, mutta sallitte rikollisen kirjoittelun tasolla häpäistä Nimellä Mainittua ihmistä, vuodesta toiseen. Eivät vastaneet. Mutta eilen vai milloin se oli - tuli ekaa kertaa 10 vuoteen Ylläpidon kirjoitus palstalle. Se on Top Ten ykkösenä nyt.?

        Mitä`Raha ratkaisee. Palstahäirikkö pitää tämän palstan aktiviteetin, se on lypsylehmä. Ja kuka lypsävää lehmää hävittäisi?? Ylläpito sallii sen huseerata, koska LATAUKSET pysyvät maksimaalisina! Do you understand???

        Rahalla ratsastetaan, ja siinä ei jonkun maine merkitse pilkkuakaan:::

        Ikävä kyllä, raha ratkaisee, Mutta ei lopullisesti.


      • OleSiunattuBerry
        BlackBerryWay kirjoitti:

        Lainaus: "Tämä ei Ole Herran Huone, vaan maallinen Aller-median profaani ja sekulaari foorumi. Mainostuloilla ylläpidetty paikka. Ylläpidolle on tärkeintä mainostulot. Kun tätä foorumia avataan. Ladataan, joka kerran kilisee euroja Aller-median laihtuvaan kirstuun! Näin on faktat."

        En Herran huoneeksi ole koskaan tätä mieltänyt. En vain ole miettinyt tuota bisneksen kannalta. Ja noinhan se on. Siksi ei estetä ketään häirikköä, koska sitten hiljenisi ja kolikot loppuisivat.

        Eli ne pistää meidät hölmöt hyppimään rappauksille ja hihittäen menevät R-kipsalle meidän tuottamilla roposilla!

        Hyvä havainto, oikein hyvä! Täytyy ajatella moni juttu nyt uusiksi.

        Berry.
        Havaitset kyllä, kenen kanssa keskustelet.
        Kaikkivaltias Jumala on kaikkialla. Hän omistaa Allerinkin, hän tuhosi Nokian, josta tuli epäjumala kansalle.
        Hän näkee tämän palstankin ja hän sanoi, että kylväkää Sanaa.
        Jumala, kaiken Luojako ei olisi ja näkisi jokaisen sydämeen, olipa tämä missä tahansa.


      • vapaus-kirjoittaa

        BlackBerry on kaiketi hengellinen uskova? Ja vapaa? Ja voi julkisella palstalla viestitellä vapaasti? Ei tarvitse sensuuri-ja konsultaatioapua?


    • Voihanvitalis

      Siis uskovainen ei saa, jumalattomille sanoa pelastuksen tiestä. Kun keskustelu jumalattomien kanssa on kieletty.

      • Iloasuuminussa

        Niin, nämä pikaistuksissa kirjoitetut mielipiteet antavat ajoittain aivan päinvastaisen viestin kuin olisi tarkoitus. Joku oikeassa olemisen vimma ajaa keskustelijoita eipäs-juupas väittelyyn jonnin joutavista asioista ja sitten "heitetään lapsi pesuveden mukana kompostiin". Oikeasti olisi tärkeää käydä keskustelua siitä, miksi ja millä perusteella kukin uskoo ja elää valitsemallaan tavalla, mitä hyvää/ parantamisen varaa kulloinkin olisi. Voisimme kaikki oppia jotain uutta ja rakentavaa.


      • saviseutulainen

        Voihanvitalis,

        aivan ehdottomasti saa sanoa pelastuksen tiestä eikä yksin saa, vaan uskovan TULEE siitä kertoa uskosta osattomille, niille jotka eivät vielä ole ottaneet vastaan Jumalan Armoa Jeesuksessa Kristuksessa.
        Jos uskovat keskustelevat Herrasta Jeesuksesta vain keskenään, mitä evankelioimista se on.
        Keskustelussa tässä ketjussa kyse on ollutkin hyvin pitkälle niistä räikeistä herjaamisista, Jumalan pilkasta, Jeesuksen Kristuksen ylle saastan ja loan heittämisestä, uskovien halveksimisesta - suoranaisesta vihasta jne.
        Mutta siitä juuri on kyse. Aivan niin Herra Jeesus itse kertoi tapahtuvan Hänen taivaaseen ottamisensa jälkeisessä ajassa.
        Juuri kaikkea tätä, pilkkaa, solvaamista, vainoamista ja vihaa.
        Ei Herra seuraajilleen toisenlaista osaa luvannutkaan.
        Tämä saasta mitä me Herran Jeesuksen seuraajat täällä yllemme saamme on kuin hyttysen ininää siihen verrattuna mitä kristityt maailmalla saavat kestää ja kärsiä uskonsa tähden.
        Olen itsekin näillä sivuilla välillä kehottanut uskovia olemaan ollenkaan vastaamatta herjaajille, mutta enhän ole sitten itsekään noudattanut ehdottamaani "boikottia".
        Entisenä ateistina, Jumalan ihmeellisestä Armosta uskoon tulla saaneena, olen ollut ymmärtävinäni - tai luulevinani - etteivät "herjaajat" ja "loan heittäjät" täällä viihtyile ja viipyile ihan yksinomaan pelkän kiusaamisen ja pilkkaamisen takia.
        Ja onhan heillä oikeus mielipiteisiinsä siinä kuin meillä uskovillakin.
        Tosin - Herra Jeesus ei ole mielipide. HÄN ON ELÄMÄ.
        Moni etsii Jumalaa kovin rajulla tavalla eikä itse edes tunnusta sitä, että muka Jumalaa etsisi. Mitä etsimistä siinä on, johon ei edes usko.
        Niin oli minunkin kohdallani.
        Se mikä ihmiselle on mahdotonta on Jumalalle mahdollista.


      • Rakkaat Jumalan Lapset !

        OLETTE OIKEASSA --- ALOITUKSEN SUHTEEN --- Raamatunkohta - on ALOITTAJAN toimesta käännetty . . . Jumalan TAHDON VASTAISEKSI . . . !

        TÄMÄ KESKUSTELU --- TULEE OLEMAAN --- varoittava esimerkki - siitä miten - ALOITUKSEN TEKSTI - joka --- EI OLE --- Pyhän Hengen OHJAUKSESSA kirjoitettu . . .

        . . . KÄÄNTYY LOPULTA --- Aloittajaa ITSEÄÄN --- VASTAAN - ja - HÄPEÄKSI . . . !
        . . . .................................................................................................................................... . . .

        TÄLLÄ - samalla Raamatunkohdalla (2.Kor. 6: 14-18) on jo kauan aikaa YRITETTY ESTÄÄ - ja - TUOMITA --- Jumalan SANAN selittäminen Jumalattomille --- siis sitä on käytetty - NIIN - että - SE - on ollut . . . PIMEYDEN VOIMIEN lyömäASE . . . :(

        TÄHÄN ASIAAN --- TULEE Jumalan SELVITYS --- myöhemmin . . .

        Jumala KORJAA - tätä - VÄÄRISTYNYTTÄ . . . Raamatun SANAN KÄYTTÖÄ . . . ;)
        ........................................................................... . . . ..................................................... . . .

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • rajat-selvät

        KIrjoitus on raamatun ja Jeesuksen opetuksen, ja apostolisen käytännön nojalla hylättävä eksytyksenä. 1. Kor 12. luku, 14. luku.

        Evankelioida pitää, mutta tämän palstan saastainen uskovien riitely, jopa rikolliset kirjoitukset ovat KAUHISTUS Jumalalle, ja este tulla terveeseen uskoon!


      • Hei --- SE --- koulutus ON . . . PARHAILLAAN KÄYNNISSÄ . . . ;)

        PALSTAN viimeaikaisten tapahtumien mukaisesti tutustumme Riivattuihin, SyyttäjäHenkiin ja muihin pahuuden henkiolentoihin ---> SAATANAAN . . . :(
        ................................................................................................................................. . . .

        Rakkaat uskon siskot ja veljet !

        Jumala SANOO . . .

        . . . Jumalan Lapset - TEKEVÄT - Jumalan Tahdon --- JOTEN . . .
        . . . OLEN KERTONUT - Pyhän Hengen KAUTTA - KIRJAAN liittyvästä tehtävästä . . .
        . . . KIRJA --- Taistelu henkivaltoja vastaan - TAPIO NOUSIAINEN . . . !

        . . . RAKKAAT LAPSENI . . . :)
        . . . KOULUTUS ON . . . PARHAILLAAN KÄYNNISSÄ . . . ;)
        ......................................................................................... . . .

        OMA KESKUSTELU - Taistelu henkivaltoja vastaan - KIRJAAN liittyen AVATAAN lähipäivinä, jolloin - SIIS - KÄSITELLÄÄN ASIAA . . .

        ""KIRJASTA LISÄÄ - myöhemmin siis OMA KESKUSTELU - koska kirjaan liittyy myös TEHTÄVÄ, jota tehdään - samalla - kun luetaan ja LOPUKSI kun luettu niin myös YHTEINEN TEHTÄVÄ PALSTAAN LIITTYEN.""
        . . . . . . . .

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • Jeesus_valitsi_tekstin

        21.6.2016 10:41

        Rakkaat uskon siskot ja veljet !

        Profetiat PALSTAN --- PUHDISTUS --- ON TULOSSA . . . ;)
        Juuri niinkuin - Jumala ILMOITTI 20.09.2015 - MYÖHEMMIN TAPAHTUVAN . . . !
        . . . . . . . .
        Siunausta ja Herran rauhaa !


    • Kuplapuhkeaa

      Toisaala Jumala sanoo, ettei mikään ole hänelle mahdotonta, ja toisaalla usko ei ole joka miehen. Siis Jumala puhuu itsensä pussiin.

      • saviseutulainen

        Niin, halutessaan, Jumala kurjaan, syntiseen ja peräti tottelemattomaan ihmiseen - meihin kaikkiin - voisi "kyllästyneenä" noudattaa kaikkivaltiuttaan sillä, että panisi koko konkkaroikan järjestykseen. Eli siitä vaan kaikki kertaheitolla uskoviksi, mielensä mukaisiksi lapsiksi.
        Mutta emmehän me maalliset isät ja äiditkään haluaisi, että omat lapsemme olisivat kuin ohjelmoituja robotteja, jotka napin painalluksella tekisivät ja toimisivat prikulleen niin kuin me tahdomme.
        Jumala on antanut luomalleen ihmiselle vapaan tahdon.
        Ja tässä vapaassa tahdossa meillä on ihana oikeus ottaa vastaan Jumalalta Hänen suurin lahjansa meille ihmislapsille.
        Pelastuksen armolahja Jeesuksessa Kristuksessa.
        Siis Jumala ei tahdo, että yksikään ihminen hukkuu, joutuu ikuiseen eroon Hänestä, kadotukseen.
        Jos Hän niin tahtoisi, olisi Hän hävittänyt ja tuhonnut koko ihmiskunnan pois maan päältä lopullisesti. Näinhän ei kuitenkaan tapahtunut Nooan päivinäkään.
        Eikä Hänen lupauksensa mukaan niin tapahdukaan.
        Sanan mukaan usko ei ole joka miehen ( ihmisen ) ja se tarkoittaa sitä, että kaikki eivät tule kertakaikkiaan ottamaan vastaan pelastusta Jumalalta Jeesuksen Kristuksen kautta, uskomalla Häneen, Jeesukseen, sovittajanamme ja lunastajanamme, joka on kaiken tehnyt, KAIKEN, meidän edestämme kärsimällä ja kuolemalla meidän syntiemme tähden, ettei meitä tuomittaisi, koska Hän, Jeesus Kristus, kantoi täydellisesti rangaistuksen puolestamme, koko ihmiskunnan puolesta.
        Inhimillinen ihmisjärkemme ei tätä käsitä eikä tahdo moista "hulluutta" ollenkaan hyväksyä. Ristin hullutuksesta Raamattu puhuukin. Jeesuksen ristin uhri on mieletön hullutus uskosta osattomalle ihmiselle - vaikkakin hän pitäisi kaikkea tätä historiallisen Jeesuksen todella tapahtuneena rangaistuksena.
        Siis Jeesuksen omana rangaistuksena kapinallisuudestaan, Jumalan pilkasta jne. Tähän tyyliin eiuskova ihminen ehkä näkee Jeesuksen ristin kärsimyksen ja kuoleman. Mutta siinä kaikki.
        "Ristin hullutus" onkin pelastukseksi niille, jotka sen uskovat, ottavat uskossa vastaan Jumalan Armon, jonka Hän meille ihan jokaiselle on valmis antamaan Jeesuksen Kristuksen sovitustyön kautta.
        KUN ME OTAMME SEN USKOSSA VASTAAN.
        Jumalan ennalta näkemystä ja tietämistä on se, että Hänen armonsa
        ei kuitenkaan kelpaa kaikille. Se torjutaan ja jokainen joka Jumalan armon Jeesuksessa Kristuksessa torjuu ja heittää sivuun, tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan pyhän veren.
        Jumalan armo tällaisen ihmisen kohdalla menee hukkaan.
        Ihminen hylkää ja torjuu itselleen ihmeellisenä armolahjana tarjotun pelastuksen. Hän on itse päättänyt olla uskomatta koko evankeliumin ihanaa ilosanomaa. ITSE PÄÄTTÄNYT.
        Jumala ei puhu itseään pussiin.
        Me väännämme Hänen selvät sanansa ja suorat tiensä, PYHÄN TOTUUTENSA, ihmisjärjen mukaiseksi sekasotkuksi ja itse puhumme itsemme pussiin.


    • suolaa-tarvitaan

      Jos tällä palstalla olisi normaalia, rakentavaa ja rakkaudellista keskustelua, Jumala katsoisi ja siunaisi. Mutta kun ns. uskovat ovat ryhtyneet - eivät vain riitelemään, vaan ovat ottaneet muutamia kuin Lyötäviksi, ja valheellisilla ja likaisilla Lyömäaseilla mätkien ovat uskonveljuiä js - sisaria ruoskieet - julkisella palstalla, niin älköön kukaan ede unissaan luulko, että Elävä Jumala ei tällaiseen lopuksi puuttuisi, ja samoin on nyt puuttuminen maallisten valvojien ja laillisen järjestelmän tasolla!
      Pahuuden paiseet tällä palstalla ovat kypsyneet leikattaviksi, auki.

      Rakkaudellinen evankeliointi, hyvän sanoman esittäminen - se on ollut pimennossa tältä palstalta, kukaan normaali ihminen ei edes katso sellaista "kristillistä" aatetta, joka on olltu tämän palstan saasteessa lionnutta, hapantunutta lajia!

      Totuus kirvelee, suola kirvelee, mutta suolalla on tärkeä tehtävä!

    • Raamattu-ratkaisee

      Aloitukseen Herran vahvistus.

      Esitetty Raamatun linjaus on TÄYSIN oikea ja raitis.

      Hengelliset lahjat, armolahjat ovat 1 Kor 12. ja 14. lukujen ohjeiden mukaan tarkoitettu uskovien keskinäiseen yhteyteen, seurakuntaan, jne.

      Jumalan Sana Raamattu on se joka ohjaa ja päättää. Armolahjat, profetoiminen kääntyy Itseään Vastaan, kun sitä tuputetaan "jumalattomien" jopa Pilkkaajien eteen!

      Niin on tällä palstalla käynyt. Uskosta osattomat joilla ei henkeä ole, eivät VOI ymmärtää hengen lahjoja, ja näin käy!

      "Älkää heittäkö helmiä sikojen eteen, ja PYhää koirille." SE on Herramme Jeesuksen opetus ja viisautta."

      Jumalattomat ja pilkkaajat tallaavat Pyhät asiat jalkoihinsa, repivät samalla koko uskonasiat häväistyksi.

      JUmala ei tarkoittanut armolahjojen viljelyä "pakanain" evankelioimiseksi.

      Heille pitää julistaa evankeliumia, sanomaa Jeesuksesta. Ja hänestäkin ristiinnaulittuna ja yläsnousseena!

      Sitten kun pakanat tekevät parannuksen ja tulevat uskoon, heidän kasvupaikkansa on muiden lampaiden yhteydessä. Ei seka-sakissa, jossa lampaita, pässejä, susia ja räksyttäviä pilkkaamiskoiria. Vastasyntynyt uskova tarvitsee raittiin ja terveen kasvuympäristön, ja sellaisessa myös ARMOLAHJOJEN on Jumala tarkoittanut toimivaksi!

      Tämä kehotus perustuu Raamatun opetuksiin.

    • a-----a

      Vingut asiallisuutta ihmisiltä, joita edellisessä lauseessasi sanot saastaisiksi. Jospa opettelisit asiallisuutta ensin itse. Tuollainen suunsoittaja saa yleensä sitä mitä tilaa.

    • amen-----

      Aloitus on täyttä raitista asiaa!!!

    • Tarkkaväännös

      Tässä lisää "raitista". 2Kor.6:14. Biblia. Älkäät vetäkö ijestä epäuskoisten kanssa; sillä mitä oikeuden on vääryyden kanssa tekemistä? eli mitä osallisuutta on valkeudella pimeyden kanssa.

    • jeesusvoittaa

      Rahanahneus on monen synnin vaikutin eikä saatana .

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      29
      5507
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      232
      2956
    3. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      250
      2387
    4. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      100
      2269
    5. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      18
      1944
    6. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      191
      1570
    7. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      74
      1503
    8. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      155
      1227
    9. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      56
      1125
    10. Ohhoh! Robert Helenius yllättää - Näin hän vastaisi Tanssii Tähtien Kanssa -kutsuun: "Ura..."

      Robert Helenius olisi kyllä komea näky TTK-parketilla vai mitä olet mieltä? Ja olikos se Viivi Pumpanenkin jo siellä...
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1061
    Aihe