VITTU & SAATANA!

prklnytriittaaaajo

Olen ollut vuosia koditon ja juuri kun löysin asunnon niin vuokran antaja vaatii laajaa kotivakuutusta, olen nyt hakenut jokaisesta yhtiöstä ja kaikista haistatetaan vittua! MITÄ VITTU MÄ NYT TEEN??????? OON JO NIIN VÄSYNNY ASUMAAN KADUIL JA KAVEREITTEN NURKIS! TAPAN KOHTA ITTENI!

16

282

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÄläValitaTurhasta

      Eihän kotivakuutus maksa kuin parikymppiä vuodessa. Lähes kaikki yksityiset vuokraajat vaativat kotivakuutuksen nykyään niin että ei ehto mikään poikkeava ole. Jos sattuu vahinko niin kuka korvaa ellei ole vakuutusta,

      • jlmri

        Kerro mikä yhtiö tarjoaa kotivakuutuksen hintaan 20€/vuosi.


      • Muuttomielellä

        Ei kotivakuutusta saa 20 eurolla. Minun kotivakuutus on 160 euroa vuodessa(Pohjola, 41 m2 asuntoon). Kotivakuutus on noin 110 euroa. Minulla on vakuutuksessa vielä lisäturvaa, joka nostaa hintaa.


    • prklnytriittaaaajo

      Joo ei maksakkaan mutta kun ne ei anna sitä mulle kun ei ole luottotietoja! Mitä mä voin tehdä???

    • jospa_sieltä_apuva

      Jospa sosiaali- puoli kunnassasi selvittää asiaa ja voisi auttaa sinua !?
      Koita edes kysyä asiasta ?!

    • vittunytriittaaa

      Ei ne auta, täällä on moni joutunut kodittomaksi kun ei saa millään enää asuntoja ja kunnalla ei ole omia.. VITTU MITÄ PASKAA

    • pakollinenliikennevak

      Kotivakuutus on rahastusidea ja jossitteluun perustuu. Kun ihminen on perushuolellinen niin nou hätä.
      Itselläni ei ole ollut mitään kotivakuutusta 50v aikana eikä tule!

      Kiinteistössä on omat pakolliset vakuutuksensa, joten tuplavakuuttaminen on typerää.

      Ihmiset ylläpitävät vakuutusyhtiön henkilökuntaa ja ei huonosti koska heidän tulonsa on reippaat?... vakuutusyhtiöt on varakkaimpia yhtiöitä Suomessa??? kenen rahoilla ovat tiliä tehneet, hmmmmm?

      • sesattuu

        Entä kun sattuu esim. vesivahinko ?? Mikäli syy ei ole sinun,taloyhtiön vakuutus korvaa paljon,mutta kuka korvaa sinulle esim.asunnon remontin ajaksi ?


      • adfhqeryq

        Aika huonosti olet ottanut asioista selvää, mutta hienoa ettei sinulle ole koskaan sattunut mitään.

        Kiinteistön pakolliset vakuutukset eivät korvaa mitään SINULLE!. Ne korvaavat vain ja ainoastaan sen KIINTEISTÖN. Sinun irtaimistoasi ei korvata sentilläkään kiinteistön vakuutuksista minkäänlaisessa vahinkotapuksessa. Oli sitten kyse tulipalosta, vesivahingosta tai ihan mistä vain. Ja vaikka se varsinainen syy olisi naapurissa niin siltikään mikään muu kuin oma vakuutus ei korvaa sinun omaisuuttasi.

        Toki jos ei ole minkäänlaista omaisuutta...


    • Toivotaan.parasta

      Ja älykkäänä ihmisenä arvelet, että tilanteesi paranee kiroilemalla meille?
      "TAPAN KOHTA ITTENI!"

      Älä suotta odottele. Ryhdy toimeen heti.

    • Horry

      Ehdota että vuokraisäntä ottaa vakuutuksen ja maksa hänelle.

    • 5325252

      Kokeiltu on, vakuutus yhtiöstä sanotaan että tälläistä vakuutusta ei voi ottaa toiselle ihmiselle, omiin nimiin pitäisi saada. Noh vielä voin asua pihalla mutta kohta tulee talvi.. kai se täytyy tehä jotain et pääsee ees vankilaan talveks?

    • 524352efs

      Suomi on todellakin paskamaa, ja missään perustuslaissa ei määrätä kuntia hankkimaan kelleen mitään asuntoja. Ainoat ketkä niitä nykysin saa on ählyt.

      • nslia

        Kyllä siitä asumisesta säädetään....
        "Tasavallan presidentin asetus uudistetun Euroopan sosiaalisen peruskirjan voimaansaattamisesta...blaablaablaa......
        Osa 1: Sopimuspuolet hyväksyvät toimintansa tavoitteeksi, johon ne pyrkivät kaikin sopivin kansallisin ja kansainvälisin keinoin,...jäkätijäkäti....
        31. Jokaisella on oikeus asuntoon."
        http://www.finlex.fi/fi/sopimukset/sopsteksti/2002/20020080


    • 3532ss

      Kyllä näin on, mullakin asuu frendi nurkissa ku ei saa mistää kämppää. Soskukaan ei auta!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe