Musut bilettää Liinaharjassa ja haluaisimme muistaa näitä kaukaisilta mailta saapuneita ystäviämme pikku lahjoilla nyt kun he viettävät tätä id al-fitr-juhlaa. Ajattelimme yllättää musut kivalla tavalla, ovatko amerikanpekonipaketit sopivia ylläreitä.
Muistetaan ystäviä lahjoilla
14
216
Vastaukset
- Lapsettaako
Onko tylsää ...
Miksi häiriköit
mihin pyrit provoilullasi - Pikku-Uolevi
Mihin sinä pyrit sillä kun mietit onko minulla tylsää vai ei. Onko elämäsi niin tyhjää ettei muuta miettimistä ole aamuyöstä kello 5?
Ei ole kyllä yhtään asiallinen avaus tämä. Saako joku siitä jotakin mielihyvää kun sairaalla tavalla pilkkaa muita?
Ystävällisyys antaa enemmän kun ilkeily.- koulutushukkaan
Sillei olet oikein kaikkien kukkahattujen äiti veikkaan että olet tai ollut valtiolla tai kunnalla työssä mikäli nyt koskaan olet työ elämässä ollut tuskin olet ikinä elämässäsi tehnyt tuntiakaan mitään tuottavaa työtä sillä niin typeriä nuo sinun mamuja puoltavat kommenttisi ovat ilmeisesti et millään ymmärrä että joka ainoa euro mitä näihin elintaso pakolaisiin kuluu on pois Suomalaisilta vanhuksilta,lapsilta ja muutenkin köyhimmältä kansan osalta ilmeisesti pidät näitä kunnia kansalaisia tärkeämpinä kuin Suomalaisia lapsia ja vanhuksia kyllä sinun koulutuksesi minkä tämän hetkiset vanhukset ovat maksaneet on kyllä mennyt aivan hukkaan mitenkä , jos nyt edes puhut totta koulutuksestasi noin koulutettu ihminen voi olla noin yksin kertainen ja tyhmä
Sen verran voin kertoa, että kyllä, olen kunnalla töissä tai ainakin kunnan omistamassa yhtiössä. Ja kyllä, olen kokeakoulutettu ja en voi sanoa, että se hukkaan olisi mennyt.
"pidät näitä kunnia kansalaisia tärkeämpinä kuin Suomalaisia lapsia ja vanhuksia"
En pidä heitä korkeammassa asemassa vaan minun mielestäni jokainen on saman arvoinen riippumatta uskonnosta, kansallisuudesta, ihonväristä, iästä tai esimerkiksi vaikka koulutuksesta.
Yksinkertaista ja tyhmää on laukoa kyseisen ketjun aloituksen kaltaisia kommentteja.
Voit sanoa minua "kukkahattujen äidiksi" jos saat siitä paremman mielen. Parempi sekin kuin rasisti.
- Velliperse_pekonilla
Kokeile. Ojenna ne henkilökohtaisesti. Saatat yllättyä.
- rokirupikulli
lamas pano paras lahja
- Iso-Uolevi
"saatat yllättyä", tarkoitatko yllätyksellä sitä että ne pyytävät lisää pekonia kun se on niin hyvän makuista?
- Einiinsuvakki
Kiusa se on pienikin kiusa. Kannatan
- herkullinenlahja
no , niin sieltähän taas tuli oikein tyhmä rasisti antaa mukamas hyviä neuvoja,miten voisi olla mahdollisimman vittumainen mamuille. mitä nautintoa tälläisestä saat ? en minäkään syö lainkaan lihaa,vaikka olenkin porilainen.jatka sinä vaan sen tarjouslenkin syöntiä ja kori kaljaa päälle, niin näytät enemmän vaan sialta.minä annoin omalle mamulleni lahjaksi sitä parhainta herkkua, mistä kaikki tykkäävät. hän oli todella onnellinen ja iloinen saamastaan herkullisesta lahjasta.
- Iso-Uolevi
Moni muukin homomies kuin sinä antaa mamupoikaystävälleen sitä sitä parasta herkkua mitä vain homo kykenee toiselle miehelle tarjoamaan, eikö se ole sitä analiherkkua. Sanoit muuten ettet syö lainkaa lihaa mutta et kertonut että nuolet ja imet sitä säännöllisesti.
- nauttiamistähaluan
sorry vaan , olen nainen ,senkin idiootti. onneksi suomi on vapaa maa ja saan nauttia vapaasti ihan mistä itse tykkään. ikävää ,kun sinulla ei ole mahdollista nauttia,kun pienellä munalla on omat vaikeutensa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666234Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583073- 312233
- 131847
- 201818
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191803Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131552- 181539
- 511515
- 91473