Petturien kylmä kohtalo?

oikeasuunta

Jopa homovasut meni petospersujen edelle? Se kertoo paljon se!

34

279

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeudenmukainen.tilanne

      Elämän perusopetuksia on, ettei kannattaisi luvata, vannoa ja vakuuttaa, jos ei pysty puheitaan pitämään. Petturin kohtalo on aina karu ja rakkaudeton.

      • kokoomuksenvasalliksi

        Etenkin, kun ei ollut alkujaankaan tarkoitus pitää vaalivaleita. Soini juoni Stubbin kansa jo ennen vaalia!


    • petoksen.hintalappu

      Millähän hinnalla Soini on nahkansa myynyt?

    • Kerran_petetty

      Soini myi omasta ministeripaikasta kaiken, puolueen ja sen kannattajat sen mukana kokoomuksen pikku apulaisiksi.
      Se on liian kova hinta ministeriautosta ja paikasta sen takapenkillä.

    • Pettäjän_tie

      Kun itsensä pettää, niin mitä jää jäljelle?
      Soini vastasi itse tähän ja se on nyt toteutunut.

    • kaupatteki

      Pelkästä ministerin eläkkeestä ja eläkelöisvihasta?

    • Näin_on

      Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa, sen olisi Soininkin hyvä muistaa.
      MV-lehti:
      Timo Soini naureskelee PS:n jäsenten kritiikille: “Ei niillä ole mitään, minne mennä”
      "Mihinkä ne nyt menisivät? Ei niillä ole mitään, minne mennä. Ei siellä maantiellä mukavaa ole, Soini sanoi HS:lle maanantaina.

    • PS.äänestäjä

      Punikit huutelevat puskista oppositiossa. Mutta PS senkun istuu ja porskuttaa menemään hallituksessa vielä kolme helvetin pitkää vuotta. Mahtaa kyllä punikkeja vituttaa suunnattomasti. Heheheh. Hyvä PS. Kiitos PS.

      • nurinvain

        Älä luota kolmeenvuoteen persuretku!


      • Revi_siitä

        En ole äänestänyt, enkä aio äänestää vihervasuripunikkeja, koska sitä porukkaa ei työntekijöiden saati työttömien asema ja ylipäätänsä kotimaan asiat ei kiinnosta nykyisin paskan vertaa.

        Mutta, sama tulee koskemaan myös täysin luopioiksi paljastuneita Persuja, jotka valehtelemalla ja kusettamalla pääsivät valtaan ja kyykyttämään mm. lisää pienituloisia ja työttömiä.

        Jo ihan periaatteesta en aio äänestää oikeistolaisia kultalusikka perseessä syntyneitä nousukaspunikkeja, joita kiinnostaa ainoastaan oma napa ja saatu hyöty.


    • etsiikotia

      Paljon vapautu markkinoille entisiä persuäänestäjiä!

    • varoitettiin

      Persuretkut tyri itsensä poliitiseen museoon!

    • hjkmn

      "Soini kertoi HS:lle vuonna 1994 näkevänsä unia, joissa hän on vahva, lentävä suomenhevonen."

      Vituttaa suoraan sanoen, kun tuon sai tietää vasta juuri äsken. Se selittää kaiken Soinista. En olisi koskaan äänestänyt persuja, jos olisin tiennyt asian ajoissa.

    • eivältä

      Minä en uneksi. Tiedän, että ensivaalissa persuretkut on pienpuolue!

    • vanha_vasuri

      Homovasuja on vain sairaiden SSS-porvarien päässä.
      Vasemmistoliiton nousu ohi persupettureiden oli vain ajan kysymys. Ja kohta pyyhkäistään vihreidenkin ohi. Eli OIKEA työväenpuolue osoittaa luotettavuutensa.

      • eikuvitella

        Eikö Arhi heiluttanut homolippua kisoissa? Vasut mäkii homojen puolesta!


      • vanha_vasuri
        eikuvitella kirjoitti:

        Eikö Arhi heiluttanut homolippua kisoissa? Vasut mäkii homojen puolesta!

        Suvaitsevaisuus on todellakin joillekkin sairaille ihmisryhmille täysin tuntematon käsite. Kuten SSS-natsipuolueiden kannattajille.


    • pikkupuolueeksi

      Persut kärsii peturin kohtalon ja on oikein!

    • eivätnouse

      Homovasut on surkea joukko! Silti menee persuista ohi! Kertoo petospersujen surkeuden?!

      • vanha_vasuri

        Homovasuja on vain sairaiden SSS-porvaripentujen päässä ja unelmissa.

        Vasemmistoliittohan on se AINOA OIKEA työväenpuolue, ja sekös näitä porvaripentuja vituttaa.


    • 9-8

      Minä ainakin olen 23 kohtaan tyytyväinen. Ilman yleveroa on mukava elää.

      • javalehteletvielä

        Oket todella köyhöraukka.. Alle toimeentulonormin!


    • Veikko.Vennamo

      Kun persut jäävät seuraavissa vaaleissa ilman yhtään kansanedustajaa, niin korkkaan pullon aitoa shampanjaa!

      • Itse hörppäsin 13,5 euron kuoharin tos, ku Vassarit meni Persujen ohi. En Vasureita äänestä, mutta Persut on taas "takiaisia" :DD Ylpeys käy lankeamuksen edellä.


    • Maaseudun_mies

      Minä teen sen jo jos he jäävät 5:een tai sen alle. Sellaiset ovat lilliputteja, joilta ei kysytä mitään.

    • petostunareille

      Persuille kuluukin alle5% kannatus!

    • pSS-petoksen-loppu

      Kohta juodaan persupuolueen peijaisia, kuten SMP:n aikoinaan. Molempien perikadon takuuheppu: Isä Timo!

      • mitäniistä

        Kannataako? Unohtaa, vain petturipaskiaiset!8


    • petturintie

      Se oli siinä, persut!

    • olikovaraa

      Tuli hintoihinsa kielen lutkutus kokoomuksen perseessä!

    • tulihankusetettua

      Kait Soini laski, että sille riittää ministerineläke ja nostaa tappiopuolueesta kytkintä..

    • pSS-rrrrrromahdus

      Persut eivät vaalipetossotkuistaan enää selviä millään EU silmänkääntötempuilla.

    • persutryvetty

      Nyt on tilaa reheliselle uudelle puolueelle!

    • petospersut

      Enemmän uskon torilla helppoheikin juttua, kuin persun!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1792
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe