Petturien kylmä kohtalo?

oikeasuunta

Jopa homovasut meni petospersujen edelle? Se kertoo paljon se!

34

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeudenmukainen.tilanne

      Elämän perusopetuksia on, ettei kannattaisi luvata, vannoa ja vakuuttaa, jos ei pysty puheitaan pitämään. Petturin kohtalo on aina karu ja rakkaudeton.

      • kokoomuksenvasalliksi

        Etenkin, kun ei ollut alkujaankaan tarkoitus pitää vaalivaleita. Soini juoni Stubbin kansa jo ennen vaalia!


    • petoksen.hintalappu

      Millähän hinnalla Soini on nahkansa myynyt?

    • Kerran_petetty

      Soini myi omasta ministeripaikasta kaiken, puolueen ja sen kannattajat sen mukana kokoomuksen pikku apulaisiksi.
      Se on liian kova hinta ministeriautosta ja paikasta sen takapenkillä.

    • Pettäjän_tie

      Kun itsensä pettää, niin mitä jää jäljelle?
      Soini vastasi itse tähän ja se on nyt toteutunut.

    • kaupatteki

      Pelkästä ministerin eläkkeestä ja eläkelöisvihasta?

    • Näin_on

      Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa, sen olisi Soininkin hyvä muistaa.
      MV-lehti:
      Timo Soini naureskelee PS:n jäsenten kritiikille: “Ei niillä ole mitään, minne mennä”
      "Mihinkä ne nyt menisivät? Ei niillä ole mitään, minne mennä. Ei siellä maantiellä mukavaa ole, Soini sanoi HS:lle maanantaina.

    • PS.äänestäjä

      Punikit huutelevat puskista oppositiossa. Mutta PS senkun istuu ja porskuttaa menemään hallituksessa vielä kolme helvetin pitkää vuotta. Mahtaa kyllä punikkeja vituttaa suunnattomasti. Heheheh. Hyvä PS. Kiitos PS.

      • nurinvain

        Älä luota kolmeenvuoteen persuretku!


      • Revi_siitä

        En ole äänestänyt, enkä aio äänestää vihervasuripunikkeja, koska sitä porukkaa ei työntekijöiden saati työttömien asema ja ylipäätänsä kotimaan asiat ei kiinnosta nykyisin paskan vertaa.

        Mutta, sama tulee koskemaan myös täysin luopioiksi paljastuneita Persuja, jotka valehtelemalla ja kusettamalla pääsivät valtaan ja kyykyttämään mm. lisää pienituloisia ja työttömiä.

        Jo ihan periaatteesta en aio äänestää oikeistolaisia kultalusikka perseessä syntyneitä nousukaspunikkeja, joita kiinnostaa ainoastaan oma napa ja saatu hyöty.


    • etsiikotia

      Paljon vapautu markkinoille entisiä persuäänestäjiä!

    • varoitettiin

      Persuretkut tyri itsensä poliitiseen museoon!

    • hjkmn

      "Soini kertoi HS:lle vuonna 1994 näkevänsä unia, joissa hän on vahva, lentävä suomenhevonen."

      Vituttaa suoraan sanoen, kun tuon sai tietää vasta juuri äsken. Se selittää kaiken Soinista. En olisi koskaan äänestänyt persuja, jos olisin tiennyt asian ajoissa.

    • eivältä

      Minä en uneksi. Tiedän, että ensivaalissa persuretkut on pienpuolue!

    • vanha_vasuri

      Homovasuja on vain sairaiden SSS-porvarien päässä.
      Vasemmistoliiton nousu ohi persupettureiden oli vain ajan kysymys. Ja kohta pyyhkäistään vihreidenkin ohi. Eli OIKEA työväenpuolue osoittaa luotettavuutensa.

      • eikuvitella

        Eikö Arhi heiluttanut homolippua kisoissa? Vasut mäkii homojen puolesta!


      • vanha_vasuri
        eikuvitella kirjoitti:

        Eikö Arhi heiluttanut homolippua kisoissa? Vasut mäkii homojen puolesta!

        Suvaitsevaisuus on todellakin joillekkin sairaille ihmisryhmille täysin tuntematon käsite. Kuten SSS-natsipuolueiden kannattajille.


    • pikkupuolueeksi

      Persut kärsii peturin kohtalon ja on oikein!

    • eivätnouse

      Homovasut on surkea joukko! Silti menee persuista ohi! Kertoo petospersujen surkeuden?!

      • vanha_vasuri

        Homovasuja on vain sairaiden SSS-porvaripentujen päässä ja unelmissa.

        Vasemmistoliittohan on se AINOA OIKEA työväenpuolue, ja sekös näitä porvaripentuja vituttaa.


    • 9-8

      Minä ainakin olen 23 kohtaan tyytyväinen. Ilman yleveroa on mukava elää.

      • javalehteletvielä

        Oket todella köyhöraukka.. Alle toimeentulonormin!


    • Veikko.Vennamo

      Kun persut jäävät seuraavissa vaaleissa ilman yhtään kansanedustajaa, niin korkkaan pullon aitoa shampanjaa!

      • Itse hörppäsin 13,5 euron kuoharin tos, ku Vassarit meni Persujen ohi. En Vasureita äänestä, mutta Persut on taas "takiaisia" :DD Ylpeys käy lankeamuksen edellä.


    • Maaseudun_mies

      Minä teen sen jo jos he jäävät 5:een tai sen alle. Sellaiset ovat lilliputteja, joilta ei kysytä mitään.

    • petostunareille

      Persuille kuluukin alle5% kannatus!

    • pSS-petoksen-loppu

      Kohta juodaan persupuolueen peijaisia, kuten SMP:n aikoinaan. Molempien perikadon takuuheppu: Isä Timo!

      • mitäniistä

        Kannataako? Unohtaa, vain petturipaskiaiset!8


    • petturintie

      Se oli siinä, persut!

    • olikovaraa

      Tuli hintoihinsa kielen lutkutus kokoomuksen perseessä!

    • tulihankusetettua

      Kait Soini laski, että sille riittää ministerineläke ja nostaa tappiopuolueesta kytkintä..

    • pSS-rrrrrromahdus

      Persut eivät vaalipetossotkuistaan enää selviä millään EU silmänkääntötempuilla.

    • persutryvetty

      Nyt on tilaa reheliselle uudelle puolueelle!

    • petospersut

      Enemmän uskon torilla helppoheikin juttua, kuin persun!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      317
      10696
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2361
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      43
      2189
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1944
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1868
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      162
      1838
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1398
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      18
      1335
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1334
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1329
    Aihe