Tässä tutkin lainan hintaa ja ihmettelen että voiko noi olla oikeesti noin halpoja?
https://www.credigo.fi/hinnoista/vertailu/
Laskeskelin että jos lainaan esim. satasen kuukaudeks niin korkoja kertyy vähän päältä 3 euroa. xDD
Onks muilla kokemuksia Credigosta?
9
383
Vastaukset
- Ande69
Tässä tutkin lisää lainan hintaa ja ihmettelen että voiko simplia.fi oikeesti olla vielä halvempi.
Lauleskelin että jos lainaan esim. satasen kuukaudeks niin korkoja kertyy vähän alle 3 euroa. xDDDD- lainanvälittäjäeilainaa
Simplia.fi on lainanvälitysfirma josta todennäköisesti saa vain superkalliita lainatarjouksia jos yhtään. Credigo on lainafirma, josta oikeesti saa lainaa siihen hintaan mitä lainatarjouksessa sanotaan. Mulla on 500 e aina sieltäkohta maksettu, hyvin on toiminut
- Heppatyttö1
Minullakin on ollut laina credigolta, ja on oikeasti näin halpa! Heidän vuosikorko on alle 50%, muilla vuosikorko voi olla monta sataa prosenttia...
- Kesäinen_1
Mulla on laina Credigolta, ja ainakin näin pitkälti kaikki on toiminut todella hyvin!
- edullistalainaasaa
On ihan edullinen laina, ainakin sivun http://www.uudetpikavipit.net/credigo/ vertailujen mukaan.
- luottamuksellisesti
Varo edellistä sivustoa, kuulostsaa epäillyttävältä. Klikkaa suoraan simplia.fi, niin ei tule viruksia.
- spämmäänminäkin
Välittääkö simplia myös credigon lainoja?
- höhhhöööööööö
Mikä on gredico, jokin kahvipaahtimo ? Simplia välittää vain vakavaraisia lainanantajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647