Moro mistähän sais helpoiten lainaa??Oon ottanu jo aikamonesta paikkaa ja ei oo maksuhäiriöitä mut ei meinaa mistää saada lainaa ja pakko ois saada rahaa jostain nopeesti mistähän sais lainaa helpoiten??Joo tiedän että ei kannatta ottaa lisää ja oon säälittävä ku oon ajannu itteni tähän jamaan mut ois tärkeetä saada lainaa et ei mee luottotiedot koska pian on tulossa massia ja saan raha-asiat siten kuntoon.
Mistä helpoiten lainaa?
17
5496
Vastaukset
- ehkänää
Riippuu tietty siitä mihin olet jo pystyssä. mun mielestä hepoimmat on ollut Euroloan Express ja Credigo. Niistä saa 500 e iman instantoria ja kuittien lähettämistä.
- charles_ponzi
Maksuhäiriöö ei voi ihan loputtomiin kierrellä ottamalla tilalle vain uutta luottoa sekä nykyisin vielä kyselevät aika tarkkaan kuitit liput laput instantorit. Lakimuutos sekä ilmenneet riskit saaneet varovaisuutta aikaan. Isoja summia isompia kyselemättä helpoiten saa vivukselta sekä rahapeliyhtiöiden alla toimiva zimpler
- Rahaa79
Mikä toi zimpler on googlasin ja näky et on joku rahan välitys homma mistä sieltä pystyy lainaa hakea??
- 8plus3
Esim Casumon alaisuudessa toimiva rahan vipauslaitos 180 max per talletus. Raha on pelaamiseen mutta luonnollisesti pois nostettavissa. Kannattaa perehtyä sääntö käytäntöihin. Maksuaikaa kertyy muistuksien kanssa 2 viikosta poiketen pitemmän aikaa yli tämän 2 viikkoa. Joka tapauksessa tämäkin on velkarahaa.
Ehkä vähän kokeneemmille rahan veivaajille.
- simpliaaaaaa
Oletko kokeillut jo simplia.fi? Sielää aina ystävä!
- kokeneemmanneuvo
Asiaa, minäkin löysin simlia.fi:n kautta ystävän ja rahahuolet on Pois !
- Ystäviltä-tukea
Lainatkaa sukulaisilta tai ystäviltä mieluummin kun vippipaikoista. Velkakirja pohjat saa hyvin katsottua netistä. Takaisinmaksu korotonta ja joustavampaa. Vai liekö rahat menee pelaamiseen tai ryyppäämiseen? Ne ei ole sen arvosia että pitää lainaa saada. Kun menee luotot, menee kaikki. Kiva sitten maksella montavuotta ulosottoon tai olla maksamatta ja työtön. Pimeässä työssä ei eläkekerry!
- Turhaatukea
Kuka nyt eläkettä vielä ajattelisi, pöh. It is very simplia, you know. Tai ethän sinä tietysti sitä sitedä: simplia.fi
- einäinsenkinapina
vittu toi simplia jätkä on sitten tyhmä apina
- kaavapaketti
simplia.fi on yksinkertaisin tapa vetää kaikki oljenkorret kerralla viemäriin sen enempää perehtymättä henkilökohtaisiin syihin hakea luottoa.
- EiEi
Vippifirmat näkee jos on jo paljon lainoja muilta firmoilta, joten kovin montaa vippiä tuskin saa päällekkäin. Toki esim tuolta voi silti kokeilla jotain http://www.vippivertailu.us
- VinkkiKuutonen
Osoitteesta http://www.pikalaina.xyz löytyy lista kuukausikoroista, siitä vaan naputtelemaan hakemuksia halvimmasta alkaen. Kyllä varmasti jossakin mestassa natsaa.
- lainari
Pikavipit (jos useita) pois yhdellä lainalla, jos luottotiedot ei menneet ja maksuvalmiutta löytyy. On sivustoja, joidenka kautta hakee lainaa monesta eripaikasta ja sit valitsee tarjouksista sopivimman (edullisimman)
https://lainanyt.wordpress.com/ - Yeeeaaarrrrrgggghh
Mutta entä simplia.fi, eikö asiat sillä korjaannu ?
- PäivikkiLumo
Joo https://www.simplia.fi on uusimpia ja halvimpia lainataloja. Sielä on se hyvä et yhen hakemuksen ku täyttää niin saa heti monta eri tarjousta.
Ite sain 3000€ lainan ja takaismaksu vaan 40€kk - Anonyymi
Oletko kokeillut lainojen kilpailuttamista? Sieltä saa selvitettyä nopeasti yhdellä hakemuksella pankkien tarjouksia. Esim.
www.nordsek.com
www.zmarta.fi - Anonyymi
Oletko kokeillut lainojen kilpailuttamista? Sieltä saa selvitettyä nopeasti yhdellä hakemuksella pankkien tarjouksia. Esim.
https://nordsek.com/
www.zmarta.fi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279