Onko kukaan muu saanut sähköpostiin (itse ollut pelaajana jo kauan) pyynnön henkilöllisyyden varmistamisesta? Laitoin passikuvani ja laskun kopion niinkuin pyydettiin. Aina kestää vain. Kotiutusrahat olen aina ennen saanut mutta nyt tökkii. Missä mennään tässä asiassa ja onko muilla sama juttu?
Kolikkopelit.comin sähköposti
1
172
Vastaukset
- huijausta
Juu,on pyydetty kuvaa passista ja tiliote/lasku. Laitoin kuvan passistani ja tiliotteesta. Meni pari päivää ja ihmettelin kun rahat ovat monesti olleet saman päivän aikana, että miksi nyt ei niitä kuulu. Laitoin sähköpostia ja tuli vastaus että tiliotteeni on vuodelta 2014 vaikka siinä näkyi selkeästi että se oli tämän vuoden kesäkuulta. Nykyiseen osoitteeseeni olen muuttanut vasta tämän vuoden puolella,jonka olin sinne päivittänyt. No,laitoin uudestaan tiliotteen ja tämän sitten hyväksyivät mutta nyt passini kuva oli heidän mielestään sumea....Laitoin uuden kuvan mutta tätäkään eivät hyväksyneet. Parin päivän aikana laitoin kaikkiaan 50 kuvaa passistani. mulla meni jo hermot ja ajattelin ettei heillä ole mitään aikomustaan rahojani maksaa.Kyse oli kuitenkin vain niinkin pienestä summasta kuin 400 euroa. yhtäkkiä tulikin sähköposti että dokumenttini on hyväksytty...En tiedä onko kyseisellä firmalla niin helvetin likinäköistä porukkaa vai onko muuten rahaongelmia. Et sellanen tapaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011621
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581031Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85912
- 61906
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11790Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t267782Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75727Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61722Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342721