he-man kommenttikooste

TuollainenOnOlemassa

Katsokaa he-man kommentteja henkilön katoamisketjussa:

Kiikkuu, kiikkuu, hiljakseen tuuli heiluttaa...

Varislinnuille maistuu ainakin.

Jotain suhteellisuudentaju, pliis.
Melkein joka viikko joku vetää autolla päin rekkaa, välimerellä menee erivärisiä hylkyyn venelasteittain, Riossa tapetaan eptoivottua ainesta poliisin toimesta, jenkkipoliisit ampuvat ruskeaihoisia ensin ja kyselevät sitten.

Täällä yksi jätkä lähtee kävelylle ja helikopteri sekä etsintäjoukko pistetään perään.
Eikö pelkkä rukoilu teikäläisiltä olisi ollut riittävä toimenpide, kuten yleensä? Olisitte saaneet itsellenne hyvän mielen ja tunteneet tehneenne jotain!

Ei siinä sillai käy. Yleensä kaulakiikku itse tehtynä on hidas ja kuolema johtuu hapensaannin ehtymisestä.

Paskat menevät housuun sulkijalihasten rentoutuessa hermoston lakatessa toimimasta. Painovoima vetää veren alaruumiiseen, joka aiheuttaa miespuolisella stondiksen, jolla ei todellakaan ole mitään tekemistä orgasmin kanssa. Samalla myös siellä sulkijalihakset rentoutuvat ja nesteet valuvat pois painovoiman vakutuksesta

Helium on helpoin, mutta ei saa sanoa sanaakaan toimituksen aikana.

---

Lievästi sanottuna KAMMOTTAVA IHMINEN kirjoittaa tuollaisia. Häiriintynyt hirviö. Sulle ei voi sanoa edes että häpeä, kun häpeää et varmasti tunne. Hirvittää sun puolesta, kun joudut Suuren Tuomarin eteen ajallasi.

16

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 98jgjrtjiui

      No jopas on kauheaa, olen sanaton.

    • mitäjulmettua

      haukkoo henkeä... miksi kukaan tuollaisia päästelee?

    • uppaatämä

      uppaa

    • kamalaa.suoltamista

      Tää on sen luokan tekstinsuoltoa, että jos minä häiriötilassa olisin noita julkaissut, pyytäisin julkisesti anteeks ja tekisin parannuksen muutenkin.

    • uppaatämä

      upataan taas

    • KaikkeaSitäKuulee

      Tuttuni täällä sanoi lähettäneensä he-man koosteen Turun Sanomien verkkolehteen, mutta eivät julkaise noin julmettua tekstiä, lähenee kuulemma laittomuutta.

      täällä kyllä menee kaikki läpi!!!

    • upataan.taas

      upupup.

    • Kautta Odinin, ilmaista mainosta!


      Konteksti puuttuu, mutta tyyppihän oli päättänyt vetäytyä välikattoon lepäilemään adventistiuskonharhaisia 'ystäviään' piiloon. Ehkä etsien hetken rauhaa tai pitkää unta.

    • Iloasuuminussa

      Viestiketjun aloittajalle: Mihin tähtäät tällä viestilläsi? Siis mitä halusit sanoa julkaisemalla jonkun toisen sanomisia?

    • oletkokuullut

      Uskovaisten toisten haukkuminen sisäpiireissä se vasta sairasta onkin.

    • ewdfaw

      Älkä ihmetelkö mitään tältä he-ma nimimerkiltä, on sen verran sekaisin ja häiriintynyt kaveri päästään. Kerjää kirousta päällensä.

      • Aika moni on manauksia tehnyt ja yrittänytmielikuvitusjumalansa avulla häätää minua pois uskonharhaisia oikaisemasta ja heidän mielikuvitusjumaliaan rienaamasta.

        Mutta täällä sitä vaan vielä rienataan, tasapuolisesti kaikkia jumalia ja niiden lahkolaisia. Kovin voimattomia ovat nuo jumalat.


    • Näihin tällaisiin tapauksiin kannattaa suhtautua kuin hyttysiin. Ei pidä huitoa. Huitominen hikoiluttaa ja vilkastaa verenkiertoa, mikä vain houkuttelee lisää hyttysiä paikalle. Jos hyttynen sattuukin pistämään, mitä sitten? Hyttysenpisto on harmiton, korkeintaan vähän kutisee. Ininä voi tietysti ärsyttää, mutta iniskööt aikansa. Hyttysilläkin on paikkansa planeetan luonnontaloudessa, ja syksyn tullenhan ne joka tapauksessa häviävät.

    • he.ma

      he-ma on kehitysvammainen. he-maa pitää ymmärtää...!

    • saviseutulainen

      He-ma löytää vielä edestään sen minkä taakseen jättää.
      Niinkuin meistä jokainen.
      He-ma on tallannut Jumalan Pojan pyhän veren niin kauhistuttavalla tavalla saastaisiin jalkoihinsa, että vertaista saa hakea.
      Olen päästänyt ajatuksiini, ehkä joku muukin, mikä tätä ihmistä ajaa näin suunnattomaan inhoon - jopa vihaan uskovia kohtaan.
      JUMALAA KAIKKIVALTIASTA he-ma parka vihaa ja halveksii JEESUSTA KRISTUSTA - , jonka edessä hänenkin polvensa vielä notkahtavat, kun hän rojahtaa kauhuissaan Herransa ja Vapahtajansa eteen maahan.
      Herransa, jota hän ei elämänsä päivinä Herrakseen ole tunnustanut.
      Jonka sovitus - ja lunastustyötä hän, he-ma, ei ole ottanut vastaan, vaan kiroten ja herjaten kauhistavalla tavalla Häntä, Herraa Jeesusta Kristusta, on huutanut kasvot raivosta punaisina muiden kaltaistensa joukossa:
      "RISTIINNAULITSE, RISTIINNAULITSE"!!!

    • erttkkl

      Väärä oalsta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      27
      2678
    2. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      130
      2245
    3. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      84
      1555
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1441
    5. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      117
      1433
    6. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      97
      1350
    7. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1128
    8. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      80
      1122
    9. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      70
      1118
    10. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      59
      1059
    Aihe