Vihdoinkin tämä tapahtui. Olemme rukoileet Jehovaa. Toivottavasti sisar pätevä ja sen mies siirtyy jonnekin kauas.
KAUSALAN srk lopetetaan
8
265
Vastaukset
- kookoo2veli
Olen vajaaälyinen, runkkari, paska, ja mulkku. En ymmärrä mistään mitään.
Tokihan minä sen tiedän, mutta tarviiko jt-ominaisuuksiasi oikein toitottaa. Ole hiljaa, niin ihmiset vain luulevat jt. Avaa suusi ja poistat kaikki epäilykset, tollo.
- 24689
Koirat haukkuu, karavaani kulkee. On yksi paskan hailee mitä mätäaivo kookoo2 täällä puhuu. Ei yksi eikä edes kaksi kookoota saa JT. työtä loppumaan.
Eihän jt-tyhmyydelle mitään mahda. Kuuluisa runoilija Schillerkin kiteytti asian:" Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens",
Tyhmyyttä vastaan itse jumalatkin taistelevat turhaan.- eksytettyjäkaikki
24689 kirjoitti:
Koirat haukkuu, karavaani kulkee. On yksi paskan hailee mitä mätäaivo kookoo2 täällä puhuu. Ei yksi eikä edes kaksi kookoota saa JT. työtä loppumaan.
J mitähän se JT:n työ olikaan?
Seisomista tyhmän näköisenä kärryn vieressä? Tuppisuuna?
Yksi uusi julistaja 10.000 tunnin työn tuloksena.
"Te käännätte kivet ja kannot saadaksenne yhden käännynnäisen" -sanoi joku. Kuka?
Tosiaan:
Karavaani kulkee. Mutta mihin? Vaikka jyrkänteeltä alas jos lahko määrää, Niin kuin Gedarin alueen siat. - 24689
kookoo2 tätä työtä ei pysty lopettamaan. On liian heiveröinen paska siihen.
- Kaasualan.srk.69
Missäs me Kaasualan jehovantotistajat mennään Valtakunnansalille, kun Suomen ainoa Kaasualan seurakunta lopetetaan? Kaasualalla tämä on totisesti murheen päivä!
Jeesuskin oli kaasualan miehiä. Meille on Valtakunnansalilla opetettu, että Jeesus ruumiillisesti hajosi kaasuiksi ylösnoustuaan.
KAASUALA RULES!- kaasualan_tietopaketti
kaasualalla ei ole koskaan tarvittu valtakunnansaleja
http://www.oil.fi/fi/ajankohtaista/tapahtumat/nestekaasukurssi-asentaminen-ja-kayton-valvonta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1975998Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442827- 442297
- 932049
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382011Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291395- 771362
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2881333Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131297Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61226