Noitakäräjät

Noituuttako

Kerro mielipiteesi noitakäräjistä.

14

703

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aivan mahtava tapahtuma. Tätä varten Ruovedelle tulemme. Uusi kokkikisa oli mukava piristys.

• paikallaollut

Kokkikisa oli mielestäni epäonnistunut, kun osanottajaksi oli valittu kunnan viranhaltijat. Kun näin heidän naamansa, niin ruokahaluni katosivat saman tien. Miksi oli valittu henkilöt, jotka toimivat työssään kuntalaisten etua vastaan?. Muutoin kiitokset kaikille yrittäjille tapahtumaan osallistumisesta, vaikka en ehtinyt kaikkeen tutustumaan.

• Katkeranmakuinen

Keittikö kunnanjohtaja sekametelisopan?

• konemestar

Höyrykoneet yläkylällä kiinnostivat minua eniten.

• Kehitystä.kaivattaisiin

Ihan kiva tapahtuma, kivat ja taidokkaat esiintyjät torilla, laulajista taikureihin. Muuten tapahtumana hiipuu, kaivattaisiin tekijämies/nainen vetämään ja ideoimaan. Nyt vähän polkee paikallaan.

• viimeisetnoitakärjätkö

Paikallislehti "järjesti" kuntalaisille ja tietty muillekkin noidan ehdotuskilpailun. Jonkin verran ehdotuksia saivatkin, mutta mutta, unohtivat kertoa että ehdotuksilla ei sitten ollutkaan mitään
      merkitystä sillä joku bolitbyroo valitsi haluamansa ja tietysti "lähellä noitakäräjiä" olevista ehdokkaista. No, ehdokkaat ovat sitten mitä ovat, piti olla tunnettuja, ruoveden hyväksi jotain aikaan saaneita. Viime vuonna noidan valinta meni ihan päin sitä minne ei aurinko paista ja nyt taitaa käydä aivan samoin. Ai niin, erästä heidän ehdokkaistaan kehuttiin kuituhankkeen vetäjänä kyläskunnille. Jos olisin toimijana kyläyhdistyksissä ym jotka oikeasti näitä kuituhankkeita vetää, voisin vaikka loukkantua moisesta kunnian omimisesta...

• Hohhoijaaaa

Vuoden noita menneen talven lumia.osalle tuntemattomia ihmisiä.

• Hienotapahtuma

Oli -80 -90 luvun taitteessa veneilijöille must tapahtuma, isolla porukalla oltiin ja mukavia muistoja. Nykytilanteesta en tiedä.

• Semikämuavaivaa

täysin aikansa elänyt ja kaavoihinsa kangistunut peruspohja, jonka ympärille on raahautunut metrilakun ja halpatuontivaatteitten markkinateltat...

• Anonyymi

olipas tuntematonnoita.onko omat hdokkaat loppuneet.

• Anonyymi

Eipä voi enää tyhjänpäiväisempää valintaa noidaksi tehdä, kun on jostain kaukaa kotoisin, eikä suurin osa ruovesiläisistä ole ikinä kuullutkaan hänestä.

• Anonyymi

Eihän sitä noitaa valita kaikista ruovesiläisistä vaan siitä minimaalisen pienestä porukasta jotka kuuluu johonkin paikalliseen näytelmäkerhoon. Ehdotus seuraavalle vuosille: Lopettakaa koko noidan valinta

• Anonyymi

Kunnanjohtaja keitti parisataa tonnia höyrynä ilmaan. Ensi vuonna sama juttu, ja sitä seuraavana, ja sitä seuraavana.... Seuraavat 25 vuotta.

• Anonyymi

Mutta mä tuun ja otan sen Ruoveden naisen joka minua odottaa joka tanssi minun kanssa kauko-pohjassa minä tulen syksyllä ja sitten?????

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3007
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2961
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2367
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1863
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1719
    6. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1674
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1586
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1275
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      37
      1247
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79