Moderoimaanne palstaa käytetään pakkomielteiseen ajojahtiin. Ihmisten nimet, kuvat, osoitteet julkaistaan. Julkistetaan yksityiset postit, julkistetaan salaa äänitetyt puhelinkeskustelut. Keskustelut eivät liity palstan aiheeseen. Mitä olette aikoneet tehdä asialle.
http://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/politiikka/puolueet/koyhien-asialla
Ylläpidolle
Lakikoskeejokaista
3
203
Vastaukset
- sikahomma
Nimen omaan kuvat ja nimet ja ylläpito ei tee kerrassaan mitään joutaa vaihtaa työntekijät.
- Tuulesta-temmattua
No voi hellanduudelis.
Meinaat että kai foorumilta, missä on yli 2000 ketjua, voisi löytyä jotain, joka voisi edes etäisesti tukea väitettäsi.
Katsoin viisi ensimmäistä eikä niissä ollut yhtäkään nimeä, osoitetta eikä mitään muutakaan sellaista kuin väität. - Anonyymi
Kun mitään ei tee, ei voida syyttää tekemisistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835979
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj473995- 1313993
- 693733
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72527Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332249- 272234
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4471838