http://static.mvlehti.net/uploads/2016/07/13624495_10153872718308195_661950572_n.jpg
http://static.mvlehti.net/uploads/2016/07/13618159_10153872718303195_949779022_n.jpg
Suomeen tuodaan yöllä tarvikkeita ja lastia puretaan. Päivällä kulisseja pidetään yllä ettei mitään tapahdukaan, vähän ystävävierailulla. Suomea kusetetaan kohti Natoa, kattokaapa vaan, että kohtasanoavat täällä olevan jo kaikkea niin paljon, että eiköhän liitytä. Nato haluaa suomalaisten sotivan Venäjää vastaan lietsoen. Jos Suomi menee Natoon niin palautan sotilaspassini lätkineen puolustusministerin pöydälle haukkuen koko valtion luusereiksi.
saatanan siat aikoo suomen viedä väkisin Natoon. Suomi pitää jakaa kahtia ja jättää pelkurilaumat Helsingin sisälle, minä en mamuja ala suojelemaan! Naton puolustajat on suvakkilaumoja ja kusipäitä täynnä. Suojelkaa mamuja, mutta ilman minua, minä en kultamunistanne välitä.
Jenkkilaivasta puretaan yöllä ydinmateriaalia
6
81
Vastaukset
- TiltuOnPelkuri
Kieliasusta päätellen et suojele todellakaan ketään... et edes itseäsi!
- evakko
Silloinhan olet maanpetturi mikäli aikoinaan sotiasvalalla olit!
- ERommel
Logistiikkasatamasta lähtee 14 km pituinen rautatietunneli, joka palvelee ilmeisen hyvin tavaran ja kaluston siirtoa? Jos asia on kuten voi kuvitella, ollaan nyt menossa pisteeseen josta ei ole paluuta....jenkkien sota-aluksesta puretaan kalustoa niille varatuille varikoille?
Tällainen toiminta voidaan salata kansalta, mutta on turha luulla ettei sitä huomata naapurissa?- MyötähäpeäOnSuuri
Jospa Rommel kertoo sitten, että:
- mitä puretaan?
- minne viedään?
- missä on ne tukikohdat?
Juttusi alkavat olla jo mv-lehden tasoa! - MyötähäpeäOnSuuri
Jospa Rommel kertoo sitten, että:
- mitä puretaan?
- minne viedään?
- missä on ne tukikohdat?
Juttusi alkavat olla jo mv-lehden tasoa! - ERommel
Kerro sinä, en minä tiedä mutta jos kerran alus on ankkuroitu alueelle mistä johtaa hyvät yhteydet ulos ja ulkopuolisilta on alueelle pääsy kielletty?
Kerro myös mikä on MV: n taso ja mihinkä arviosi perustuu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897189- 353801
- 453390
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402542- 412312
- 2082296
- 1222202
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292129Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241868- 401779