Jenkkilaivasta puretaan yöllä ydinmateriaalia

http://static.mvlehti.net/uploads/2016/07/13624495_10153872718308195_661950572_n.jpg

http://static.mvlehti.net/uploads/2016/07/13618159_10153872718303195_949779022_n.jpg

Suomeen tuodaan yöllä tarvikkeita ja lastia puretaan. Päivällä kulisseja pidetään yllä ettei mitään tapahdukaan, vähän ystävävierailulla. Suomea kusetetaan kohti Natoa, kattokaapa vaan, että kohtasanoavat täällä olevan jo kaikkea niin paljon, että eiköhän liitytä. Nato haluaa suomalaisten sotivan Venäjää vastaan lietsoen. Jos Suomi menee Natoon niin palautan sotilaspassini lätkineen puolustusministerin pöydälle haukkuen koko valtion luusereiksi.

saatanan siat aikoo suomen viedä väkisin Natoon. Suomi pitää jakaa kahtia ja jättää pelkurilaumat Helsingin sisälle, minä en mamuja ala suojelemaan! Naton puolustajat on suvakkilaumoja ja kusipäitä täynnä. Suojelkaa mamuja, mutta ilman minua, minä en kultamunistanne välitä.

6

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TiltuOnPelkuri

Kieliasusta päätellen et suojele todellakaan ketään... et edes itseäsi!

• evakko

Silloinhan olet maanpetturi mikäli aikoinaan sotiasvalalla olit!

• ERommel

Logistiikkasatamasta lähtee 14 km pituinen rautatietunneli, joka palvelee ilmeisen hyvin tavaran ja kaluston siirtoa? Jos asia on kuten voi kuvitella, ollaan nyt menossa pisteeseen josta ei ole paluuta....jenkkien sota-aluksesta puretaan kalustoa niille varatuille varikoille?
      Tällainen toiminta voidaan salata kansalta, mutta on turha luulla ettei sitä huomata naapurissa?

• MyötähäpeäOnSuuri

Jospa Rommel kertoo sitten, että:

- mitä puretaan?

- minne viedään?

- missä on ne tukikohdat?

Juttusi alkavat olla jo mv-lehden tasoa!

• MyötähäpeäOnSuuri

Jospa Rommel kertoo sitten, että:

- mitä puretaan?

- minne viedään?

- missä on ne tukikohdat?

Juttusi alkavat olla jo mv-lehden tasoa!

• ERommel

Kerro sinä, en minä tiedä mutta jos kerran alus on ankkuroitu alueelle mistä johtaa hyvät yhteydet ulos ja ulkopuolisilta on alueelle pääsy kielletty?
        Kerro myös mikä on MV: n taso ja mihinkä arviosi perustuu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      380
      2460
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      65
      1890
    3. 154
      1459
    4. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1287
    5. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1221
    6. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      48
      965
    7. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      90
      894
    8. Haluatko enää nähdä mua mies?

Se on täysin sinusta kiinni.
      Ikävä
      71
      862
    9. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      43
      845
    10. Alavuden Ähtärin kylä 1.1.2028

Ketä saamme kiittää tästä?
      Ähtäri
      28
      833
    Aihe