Jenkkilaivasta puretaan yöllä ydinmateriaalia

http://static.mvlehti.net/uploads/2016/07/13624495_10153872718308195_661950572_n.jpg

http://static.mvlehti.net/uploads/2016/07/13618159_10153872718303195_949779022_n.jpg

Suomeen tuodaan yöllä tarvikkeita ja lastia puretaan. Päivällä kulisseja pidetään yllä ettei mitään tapahdukaan, vähän ystävävierailulla. Suomea kusetetaan kohti Natoa, kattokaapa vaan, että kohtasanoavat täällä olevan jo kaikkea niin paljon, että eiköhän liitytä. Nato haluaa suomalaisten sotivan Venäjää vastaan lietsoen. Jos Suomi menee Natoon niin palautan sotilaspassini lätkineen puolustusministerin pöydälle haukkuen koko valtion luusereiksi.

saatanan siat aikoo suomen viedä väkisin Natoon. Suomi pitää jakaa kahtia ja jättää pelkurilaumat Helsingin sisälle, minä en mamuja ala suojelemaan! Naton puolustajat on suvakkilaumoja ja kusipäitä täynnä. Suojelkaa mamuja, mutta ilman minua, minä en kultamunistanne välitä.

6

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TiltuOnPelkuri

Kieliasusta päätellen et suojele todellakaan ketään... et edes itseäsi!

• evakko

Silloinhan olet maanpetturi mikäli aikoinaan sotiasvalalla olit!

• ERommel

Logistiikkasatamasta lähtee 14 km pituinen rautatietunneli, joka palvelee ilmeisen hyvin tavaran ja kaluston siirtoa? Jos asia on kuten voi kuvitella, ollaan nyt menossa pisteeseen josta ei ole paluuta....jenkkien sota-aluksesta puretaan kalustoa niille varatuille varikoille?
      Tällainen toiminta voidaan salata kansalta, mutta on turha luulla ettei sitä huomata naapurissa?

• MyötähäpeäOnSuuri

Jospa Rommel kertoo sitten, että:

- mitä puretaan?

- minne viedään?

- missä on ne tukikohdat?

Juttusi alkavat olla jo mv-lehden tasoa!

• MyötähäpeäOnSuuri

Jospa Rommel kertoo sitten, että:

- mitä puretaan?

- minne viedään?

- missä on ne tukikohdat?

Juttusi alkavat olla jo mv-lehden tasoa!

• ERommel

Kerro sinä, en minä tiedä mutta jos kerran alus on ankkuroitu alueelle mistä johtaa hyvät yhteydet ulos ja ulkopuolisilta on alueelle pääsy kielletty?
        Kerro myös mikä on MV: n taso ja mihinkä arviosi perustuu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7189
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3801
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3390
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2542
    5. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2312
    6. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      2296
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      122
      2202
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2129
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1868
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      40
      1779
    Aihe