Ysiluokkalaisten kirjoituksia MV-lehteen liittyen: https://hannelevestolablog.wordpress.com/2016/04/29/miksi-vussa-lukisin-mv-lehtea/
Täällä ainakin halla-ahon äänestäjä saisi mennä itseensä.
Ysiluokkalaisetkin sen jo tietävät
4
68
Vastaukset
- Rahoittaja
Ihan hyvä lehti toivottavasti toiminta jatkuu ,pistetään rahaa minä ainakin olen rahoittamassa toimintaa tehkää muutkin perässä tuette tärkeää asiaa.
- Sensuuriiskee
Miksi ihmeessä tätä lehteä vainotaan ,samanlaisia juttuja on muissakin lehdissä ,Suvakit yittivät lopettaa laillisen lehden eivät kuitenkaan onnistuneet siinä muuta kuin lehti sai mainosarvoa . Mikä yritetään keiltää sitä suositummaksi se tuleee. Mikä lienee aloittajan motiivi ,taitaa kuulua noihin suvvakkeihin ?
- Antipersux
Tässä tämä pilkkuvirhepelle taas kirjoittaa. Kun reppana ei tajua, että tuolla pilkkuvirheellä eli välilyönti ennen pilkkua, jää aina kiinni. Nytkin kirjottanut kaksi tekstiä, "Rahoittaja" ja "Sensuuriiskee" ja luulee että porukka uskoisi että kaksi eri tekstittäjää. No sen siitä saa kun on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia.
Eikä edes tajua sitä, että ei voi "pistää rahaa" rahoitukseen. Näin siksi että kyseessä on silloin laiton rahankeruurikos, johon ei ole poliisin lupaa. Pitäisi edes auttavasti tuntea Suomen lakia, jos täällä haluaa elämöidä suomalaisuuden puolesta. Joten ei ihme että tämä pelle "uskoo" MV-lehteä kun ajattelu ei yllä edes tiskipöydän tasolle.
- timbbasointi
Sensuroidaan aina hetikin täällä mv vastainen replikointi.
Kuka ryssä rahoitteista sopaa lukee?.
MvV . "lehden" ajattelu jää alle persujenkin vastuusta ja kovin lapsellista muutenkin kuin maailmassa olis vain he.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1302342Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1871109Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo103993Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa387914Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi291827- 53821
- 63814
- 46799
- 84783
- 51723